Taas mää oon täällä
condevil tervetuloa
toivotaan että heti ois tärpännyt. mama? Halauksia! ootte tekin kyllä pitkään yrittäneet.Hyvä että nyt asiat etenee kunnallisella puolella nopeemmin.Mulla oli kans ne lapsettomuusvuodet yhtä itkua
Välillä lähdin yksin kävelylle ja löysin itseni usein yhdestä puistosta itkemästä.Vieläkin jos meen sen puiston ohi,niin muistan selvästi sen tuskan mitä oon siellä itkenyt. Tää tulee nyt myös Nyytikille,mutta ajatelkaa että asiat voi muuttua niin paljon <3 Minäkin menetin jo toivoni moneen kertaan sen 3 vuoden aikana,lähipiiriin tuli vauvoja ja minä en enään uskonut että koskaan saisin omaa vastasyntynyttä syliini,mutta niin siinä vaan kävi että sen kaiken itkun ja epätoivon jälkeen,ku Eka sai alkunsa ivf hoidon pakastealkion siirrosta...meille on sen jälkeen tullut vauhdilla neljä lasta tosi helpolla.Eli elämä voi yllättää
toivon niin kovasti että Se yllättää teidätkin positiivisella tavalla.tsemppiä kummallekkin ja muillekkin pitkään yrittäneille! Tuli mieleen yks tapaus tuolta lapsettomuus ajalta joka tuntui erityisen pahalta.Yhden tutun naapurin oli tullut vahingossa raskaaksi ja odotti kaksosia jotka otettiin tai annettiin huostaan koska tämä äiti oli niin pahassa huumekoukussa.Kyllä Sillon tuli paha mieli.Minä oisin kyllä ollut niin onnellinen kaksos raskaudestakin ja rakastanut niitä vauvoja niin paljon,niin sitten joku sellainen raskautuu jolla ei ole edes mahdollista huolehtia lapsistaan
erica87 Joo piiloon Se paita mieheltä!
Minäkin katselin tuossa salaa yhden kuvaston äitiysvaate sivuja ja vauvan vaatteita haluttais niin kovasti jo ostella
Kairan toivottavasti mies nyt suostuis
Miten siellä pottaharjoittelut sujuu? Jäikö vaippa nyt kokonaan pois?
tanja12 minä kans taidan kuvitella jo itselleni oireita,ku eilen aamulla oksensinkin ?? Nytkin taas vähän Sellanen huono olo ja tilanne tosiaan Se että nyt Eka yrityskierto menossa eikä ovulaatiokaan ole vielä ollut
Oon kyllä vähän Sellanen koko kropalla stressaaja,joten jos Tää tilanne nyt vaan tekee huonoa oloa ja oon ollu tosi väsynyt töistä ja niskatkin jumissa,niin nuo pahoinvointi oireet voi olla ihan niistäkin.Oksentanut en oo tainnut silti koskaan muutaku raskaana tai öklö taudissa joten Se kyllä jäi mietityttään. Eilen oli super raskas päivä lasten kanssa kun vaan riehuivat ja riitelivät keskenään ja tuntui ettei kukaan tottele yhtään mitään niin silloin tuli olo että onko tässä mitään järkeä yrittää kuudetta lasta kun muidenkin kanssa menee hermot ja mieskin oli koko illan pois niin yksin yritin laittaa koko joukkoa nukkumaan....aloin miettiä millaista Se olikaan nukuttaa vauvaa jos mies ei joskus ookkaan iltasin kotona ja just ku saa vauvan nukahtaan ja kuvittelee pääsevänsä ite vessaan tai suihkuun,niin toinen pieni juoksee metelin kans sängystään tai muuten alkaa lasten huoneesta kiherrys kuulua.No onpa sitä tähänkin asti selvitty ja kahdenkin lapsen vanhemmilla on huonojakin(raskaita) päiviä joten kyllä me kuudenkin kanssa pärjätään
Meillä vielä nuo isot tytöt on niin ihanasti ihan omasta tahdostaan apuna pienten hoidossa <3 ottavat syliin,hassuttelevat ja lukevat kirjaa. Nyt on kaksi kertaa jo oltu ilman ehkäisyä Tän yrityskierron aikana ja jos vielä esim tänään tai huomenna ja vaikka Viel viikon loppuna heiluttelis peittoja niin eiköhän siellä ois tarpeeksi siittiöitä oottamassa mahdollisesti la tai su olevaa ovulaatiota
Pitää kai nuille mussukoille mennä antaan aamupalaa.Ihan hiljaa ja kiltisti tänä aamuna ovat olleet katsomassa lasten ohjelmia ja antaneet mun nukkua.Vähän helpotusta eilisen jälkeen