"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

rakastava äiti no voi:( toivottavasti saisitte juteltua!Mulla tämä vauvankaipuu vähän heittelee,silloin kun poikien kans on vaikea/raskas päivä niin tulee väkiselläkin mieleen että ei kiitos enää yhtään..mutta sit taas jo seuraavana päivänä haluaisin vielä sen pienen nyytin syliin:rolleyes: Mieskin on vähän vihjaillut että EHKÄ meille vielä yksi mahtuisi,iltatähti:love:
 
Tänään on muutamia lauseita keretty vaihtaa eilisestä kun lapset eivät ole olleet kuulolla ja kyllä minä nyt miehestä ymmärsin että yritys jatkuu.Inhottaa vaan kun vitsailee asiasta,että meidän lapsiluvunhan piti olla täynnä ja niihin kahteen kertaan ilman ehkäisyä totesi että eihän sulla silloin ollut ovulaatio.Ärr... Toisaalta nauraen nuo jutut sanoi joten mitä yhtään miestäni tunnen niin kiusoittelee mua vaan ja kyllä sekin sen vauvan haluaa.Eilinen silti inhottavasti jäi mietityttään.Mullakin oli tarkoitus tuota miestä hurmata nyt illasta ;) mutta Se kerkes nukahtaa ennen tuota pienimmäistä.Täytyy kai yrittää herätellä ja toivoa parempaa lopputulosta,kuin eilen. Nyt vois olla vielä paremmat mahdollisuudetkin raskautua kuin eilen ku ovulaatio ois mun laskujen mukaan huomenna.laskurin mukaan su.limaista vuotoakun alkanut tulla niin lähellä on. Mustavalo mulla kans välillä tunteet heittelee jos lapset ihan mahottomia tai silloin kun kaikki sairastetaan,ja varsinkin jos ite oisin petipotilaana,mutta lapset hyppii seinille eikä pysty lepään ees kovassa kuumeessa....ne on niitä päiviä millon miettii miten ihmeessä sitä selviää.mutta onneksi hyviä päiviä on paaaaljon enempi :) lapset nukkuu sikeästi...nyt hurmaan miestä jos saan sen hereille ;) :) ...voi Se kyllä vähän ihmetellä mun haluja ku joka ilta oon herättelemässä :) :)
 
Erica87 toivottavasti tärppää :)

Rakastava äiti hyvä että saitte puhuttua. Tosi ikävää että sun mies teki noin :(. Toivottavasti ei enää keskeytä ovulaatio aikaan! Saitteko eilen hyödynnettyä? :)

Mustavalo ihanaa :love:

Mulla on nyt ollut menkkamaisia kipuja aina kun seison. Makaessa ne loppuu. Ei oo ikinä ennen ollut menkkamaisia kipuja näin monta päivää ennen menkkoja, mutta kaipa hormonit taas vaikuttaa
 
Rakastava äiti: ehkä miehellesi iski kans "paniikki" vauvanteon suhteen,samanlai kun itseäkin mietityttää hetkittäin vauvan saannin järkevyys? Inhottavaa silti,mutta hyvä kuitenkin että saitte edes vähän asiaa puhuttua. :)

Mustavalo:miten ihanaa jos tekin pääsette yrittämään tosissaan.:love:

Tanjalle peukut että siellä.pieni olisi kyydissä!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
rakastava äiti voi ei miksihän se miehesi nyt oikein noin teki? :eek: Mutta toivottavasti sait hänet eilen vielä kellistettyä sänkyyn tekemään muutakin kuin nukkumaan! ;)

erica kiitos :) Eiköhän näistä kaikista asioista vielä selvitä! Toivotaan teille tärppiä.

tanja toivottavasti johtuisi oireet jostain kivasta! ;)
 
Eipä onnistanut eilen,ei :( Mies on selvästi alkanu perääntyyn asiassa :( Joku paniikki kai sitten ja onhan tosiaan itselläkin ajatukset menneet ristiin rastiin,MUTTA kun viimein sain ajatukseni selviteltyä ja mies antoi niillä kahdella ehkäisemättömmällä kerralla mun toiveet ja vauvakuumeen nousta ihan huippuunsa,niin nyt on kyllä niin huijatttu ja petetty olo etten Tuu pääseen Tän yli ikinä :( Minä jo kaipasin vauvaa syliini hoivailtavaksi ja nyt Pitäs unohtaa koko juttu,jos mies ei muuta mieltään.Ei Tuu onnistuun! Tää asia pilaa kyllä meidän parisuhteenkin jos tälle ei muutosta Tuu.En todellakaan aijo toista pakottaa vauvantekoon,mutta en myöskään voi sille mitään että minä todella jo odotin sitä pientä,niin paljon että tästä vauvakuumeesta ei vaan yli pääse kuin vauvalla. Sori omanapainen masentava viesti.Nyt on vaan mieli niin maassa :( ps.tästä kierrosta meille ei nyt ainakaan sitä vauvaa Tuu ja seksielämä on mun puolelta nyt täysin jäissä Tän tilanteen takia.snift sinne meni Tän päiväinen ovulaatio :(
 
Rakastava äiti voimia ja halaus ! <3 tiedän miltä tuntuu, mun mies kans jahkaa koko ajan edes takas. Tänään kans ovulaatio, viimeyönä oltiin ilman kumia, niin yks-kaks lopetti ja vaihto käsipeliin :( on ne kummia nuo miehet, kun yhtäkkiä ahdistuu noin :( toivottavasti saisitte nyt kumminkin asian selvitettyä ja pääsisitte oikeasti yrittämään !! <3
 
Kiitos annimaria93 <3 voi ei kun sinullakin inhottava tilanne :( Voimia myös sinne <3 Minulla haluttaa vaan itkeä,kun tänään tullut paljoon limaista vuotoa ja mahaa nipistellyt just niinkuin muulloinkin ovulaatio aikaan ja nyt tietää että ihan turha toivoakkaan että siellä siittiöt uusivat kohti munasolua :( Joo tiedän etten edes välttämättä ois just tästä kierrosta tullut raskaaksi,mutta nyt pahoin pelkään ettei mies välttämättä muuta mieltään asian suhteen jolloin en voi tulla mistään kierrosta raskaaksi :( annimaria93 toivotaan että sinun miehesi ja omani myös lopettaisivat jahkailun ja panikoinnin ja unohtaisivat ehkäisyn :)
 
Mustavalo kiitos <3 ja mahtavaa jos siellä kans nyt valmis vauvantuloon :) jännää Tanja12 ! Ootkohan sitten raskaana :) vai miksihän ihmeessä nenä nyt niin vuotaa verta.. Oma oli EI yhtään helpompi.Pahenee vaan hetki hetkeltä.Niin innoissani suunnittelin isojen tyttöjen huoneenkin tekoa,mutta nyt en jaksa koko asiaa ajatellakkaan.Miehen lähelläkään ei kiinnosta olla eikä hälle puhuakkaan ja eilen jo harkitsinn sohvalle muuttavani :( vauva asiaa en aijo ottaa esille nyt ainakaan vähään aikaan,mutta ei kyllä kiinnosta puhua miehelle mistään muustakaan.Pistää niin vihaksi että antoi mulle turhaa toivoa ja sitten minä en tietysti enään jarrutellut kuumeiluani ja nyt sitä tippuukin niin korkealta ettei tätä vaan kestä :( Tuntuu niinkuin menettäis yhden lapsen jota niin paljon odotti :( Voi olla että mies jossain vaiheessa muuttaa mielensä,mutta sitten on kyllä olo että painostin hänet siihen tällä reaktiollani.En tiedä enään mitä tehdä.
 
rakastava äiti ja annimaria voi ei tyhmät miehet! :( Toi on kyllä ihan kaikista pahinta että ehtii jo tavallaan luvata ja sit alkaa perääntymään.. Mäkin silloin ennen kuin yritettiin ehdin jo muutamalla kerralla, kun oltiin ilman ehkäisyä, kuvitella et nyt alettiin yrittämään ja sit kohta oltiin taas kortsun kanssa.. Masentavaa on. (n)

Tanja oho toivottavasti tuo olisi hyvä merkki! Teetkö huomenna testin? :)


Mulla alkoi viimeyönä pissatulehdus ja ei kun päivystykseen vaan hakemaan antibioottikuuria.. Säikäytti vähän kun yhtä äkkiä huomasin et ei hemmetti mun pissa on ihan kirkkaan punaista kun tulehdus alkoi niin äkäisenä et virtsaputkesta tuli verta :( Nyt onneksi jo helpottanut! Toivotaan ettei tämä vaikuttaisi tulevaan ovikseen..
 
Rakastava äiti oon niin pahoillani sun puolesta :(. Tosi ikävää tuollainen pettymyksen tuottaminen :(. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin <3

Mustavalo ihanaa :love:

Nyytikkii onneksi ei ollut vakavampaa. Todella rajulta vaikuttaa, jos pissa oli punaista :unsure:. Toivottavasti se antibioottikuuri ei haittaa raskaaksi tuloa!

Mulla on rinnat vieläkin kipeät. Sattuu vähän kävellessä ja ne on enemmän sivuilta kipeät. Aattelin tehä testin keskiviikkona jos maltan odottaa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Mustavalo ihanaa, hienoa että teilläkin yritys alkaa!

rakastava äiti ja Annimaria93 oma harmi että teillä miehet alkaa perääntymään vauvanteossa toivottavasti vielä muuttavat mielensä!

Nyytikkii hui! Kuulostaa hurjalta ku verta pissassa. Toivottavasti ei vaikuta ovikseen

Tanja12 kuulostaa lupaavilta sun oireet. Pidän peukkuja!

Ollaan nyt reissussa lasten kanssa ja ennen lähtöä ois hyödynnettiin. Ovis oli ilmojen perusteella ajallaan silloin la. Nyt siis vaan piinaillaan. Reissussa on hyvä kun ei tule mietittyä niin paljon tätä. Käyn täällä lueskelemassa mutta en varmaan kauheasti kerkeä kirjoitella ku ollaan koko ajan menossa ☺
 
Mulla on kohdunnapukka ylhäällä ja aika pehmeä :eek:. Mut löysin tietoa että menkkoja ennen /sillon ku pitäis alkaa, niin se olis merkki raskaudesta :whistle::rolleyes:. En mä kyllä ota siitä selkoa, kun tuntuu että joka paikassa lukee eri tavalla :D.
Jotenkin semmonen fiilis ettei ainakaan tänään tulis vuotoa:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tanja12 pitäiskö sulla tänään alkaa menkat? Koska aiot testata? :) kuulostaa kyllä tosi hyvältä ;)
Mä oon koko aamun selaillu netis kaikkia vauvanvaunuja ja muita tarvikkeita. Pitää kääntää veistä haavas :( miksei nuo miehet voi vaan aina tehdä niinku me naiset halutaan! :D ja miksei teillä yrittäjillä voi vaan tärpätä heti ja pysyä matkas loppuun asti :D
No, ehkä sitten ei osaisi arvostaa mitään, jos kaikki olis liian helppoa :D
 
Annimaria93 joo pitäisi :). Mutta toisaalta viime kierto oli 29pv, joten jos viim huomenna ei ala, niin sitten on virallisesti myöhässä :D. Keskiviikkona aattelin testata :).
Miehet on kyllä monimutkaisia tapauksia :(:D. Ei niistä ota selvää :(. Toi on kyllä epäreilua perua yhtäkkiä! Kunpa sun mies nyt muuttaisi mielensä.
Ja niinpä! Mikään ei ole itsestäänselvää.
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93

Yhteistyössä