Nyytikille jaksamista töihin juhannuksen ajalle!
Erica87: Nyt puhut sen ukkos ympäri ja alatte hommiin siellä
Annimaria93: Joo, melkein sukua kuumeilijalle
Voi, sä kerkeet vielä kun oletan että toi 93 on sun syntymävuosi? Onhan nuo vaan valloittavan ihania mutta hommaa on kyllä, sitä en tosiaan kiellä
Ja aina ei edes naurata mutta useimmiten! Lapset on siis poika 8 wee, tyttö 3 wee ja poika 1,5 wee ja sitten
on se miehen 15-vuotias tytteli
Pumpulipallero: Kiitos <3 Joo, näin se on että joka iässä on joku haaste
Ja 1,5 ween jälkeen toi uhma on tosi tyypillistä, se on se eka uhma ja meillä on ollu tolla kuopuksella jo 1-vuotiaasta saakka HYVINKIN voimakkaana ja haastellisinta on se kun ei ole vielä mitään itsesuojeluvaistoa eikä järkeä, on vaan se MINÄ HALUAN
Meillä ei ainakaan keskustella mistään oviksista tai ajankohdista just ton takia ettei siihen tuu sitä "tekemisen" tunnetta ja kun on vaan se että tulee jos tulee niin mies ei varmasti ainakaan mieti että mikä aika on, minä kyllä salaa tarkkailen ovisoireita ja kinuan silloin jos mahdollista
Vähänkö oon ketku, hyi mua
Ärsyttäviä tälläset päivät kun aika ei kulu ja mitään et jaksa tehdäkkään! Ja arvaatkaapa muuten vaan, miten ahdistavaa oli eilen siellä jumbossa, niiden kymmenten ja kymmenten pallomahojen seassa...Tuli taas ihan järkky ikävä sitä pötsiä vaikka aina raskaana ollessani oon kironnut oloni maanrakoon ja vannonut että nyt se lapsiluku on kyllä aivan satavarmasti täysi! Mutta tässä sitä taas ollaan
On se vaan niin upeeta ja ainutlaatuista että haluaisin kokea sen VIELÄ kerran <3 Siis jopa sen synnytyksenkin, haluan tuntea sen tuskan ja saada syliini sen maailman ihanimman ja parhaan palkinnon siitä!! Johan meni tunteelliseksi, sori kamut