"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tanja niinpä, ton keskeytetyn yhdynnän kaa mulla oli vähän sellanen olo et joko kaikki tai ei mitään et alotan sit vaikka jonkun hormoniehkäisyn mieluummin.. Jotenkin se oli niin raastavaa kun ties kokoajan et on pieni mahdollisuus, mutta kuitenkin se olis aika epätodennäköistä tulla raskaaksi.

Aloitin tänään nyt ekan letrozolin. Kiva kun piti ottaa 100kpl pakkaus kun ei oo pienempiä ja tarvitsen niitä 7kpl :D Noh, onpahan ainakin jos tää yrittäminen venyy.. Toivottavasti ei nyt ihan niin kauaa veny et noi kaikki sata tulis käytettyä! :D

Mun mies muuten eilen kysyi että kuinka usein meidän kannattaa nyt heilutella peittoja kun mun menkat loppuu. Sanoin et no ihan normaalin verran et parin päivän välein ja sit oviksen aikaan useammin et se ovis on parin viikon päästä. Mies kuitenkin oli sitä mieltä et varmuuden vuoksi mun menkkojen jälkeen talletellaan joka päivä :rolleyes: Yritin kyllä sanoa että en mä voi tulla raskaaksi vielä et vasta oviksen aikaan mutta se ei uskonut ja haluaa nyt varmistaa että siellä on simppoja kokoajan odottelemassa (y)

Niin ja sitku mulle ei sovi hormonaalinen (päänsärky/migreeniherkkyys ) ja siitä kuparikierukasta oli enemmän haittaa kun hyötyä :(. Enkä oikeen muutenkaan tykkää et joku ehkäisy muuttaisi mun luonnollista kiertoa

Nyytikkii Voi ihana!! <3:love::LOL:. Nyt kovasti tärppionnea! <3

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Ihana nyytikkii sun mies :D
Mulla kans ei oikeen hormonaalinen ehkäisy sovi, ainut hyöty oli, että säännöllisti (onko tuo edes sana :D) kuukautiskierron.. Ihan raivohulluksi teki, saatoin kiihtyä nollasta sataan sekunnin miljoonasosassa. Raivosin ihan pikkuasioista ja itkin koko ajan.. Ei ihan mun juttu. Laastarin kans oli vähä parempi ku pillereiden, mutta se taas aiheutti niin kovan ihoärsytyksen ettei huvittanut pitää sitä ja raapia ihoa verille:/

Mullakin on tuo womanlog käytös, aika kätevä kyllä !

Nyytikki ihana mies :) Toivottavasti tärppää nopeasti :)

Mä latasin kans ton womanlogin :)

Etsiskelin tänään netissä mekkoa häihin mitkä olis loppuvuodesta ja siinä kun pähkäilin mietin että jos olisin tuolloin raskaana pitäisi olla sellainen mekko minkä saisi päälle vaikka jo pieni maha olisi. Hullua :D Ja taas surffailin vaunuja katselemassa. Huomasin varastossa käydessäni että lasten vanha pinnasänky oli mennyt rikki ja aloin sitten myös sänkyjä katselemaan :)

• Tykkää
Nyytikkii munkin pakko ihmetellä sun miestä, ihana :D Tuntuu et miehet on just sellasia et ne tarvii aikaa pohtia asioita omassa päässään ja sit kun se asia on tarpeeks haudottu, niin ne on ihan täysillä mukana! Koskee muitakin kun tätä asiaa.

Hei mikäs tuo womanlog on?

Mä en tajua kun ei menkkoja kuulu vieläkään, siitä omasta mielestä varmasta oviksesta kuitenkin jo joku 20vrk. Ja siitä kun oltiin ilman ehkäsyä niin 15vrk. Mut sit taas ei kyllä mitään raskauteen viittaavaakaan, niin en jotenkin haluu ees testata. No noi rinnat ihan ku ois isommat ku ennen (no voi johtua myös järkystä herkkujen määrästä viime aikoina) ja pitkät päällä aamusta iltaan :D Veikkaan et oon vaan stressaamisella saanu kroppani sekasin. Huh kyllä voi pienestä saada jännitystä elämään..

• Tykkää
No joo mun mies on kyllä hassu, vielä puoli vuotta sitten se oli ihan ahdistunut koko jutusta ja jos sanoin vaikka että "mun aika monilla kavereillakin on jo vauvoja" niin se ahdistu ja sano et joo en halua puhua siitä :ROFLMAO:

seepratyttö oho toivottavasti olis tärpännyt! Ootko vielä testaillut? Hyvältä ainakin tissioireet kuulostaa, monillahan se tärppikierto on ollut vähäoireinen ja ne negakierrot sit ihan täynnä oireita (kuviteltuja tai menkkaoireita). :p

Nyytikkii ihanaa, valat muhun toivoa. Melkeen oireetonta täällä (dpo 4). Vähän vaan selkäsärkyä ja aivastelua. Viime kierrossa oli hullut tuntemukset mahassa... vaan ehkä se olikin vaan se kysta silloin.

Kirjoitin toiseenkin ketjuun, mut kirjotan nyt tännekin, kun just hetki sitten tapahtu jotain mahottoman söpöä: mun mies tutki läppäriltä pinnasänkyjä ja vertaili niiden erilaisia ominaisuuksia :love: kyllä ne ukkelitkin taitaa syttyä haaveilemaan :p

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Tulin tanne sitten lueskelemaan juttuja kanssa :)
Toisaalta en nyt voi sanoa, etta lievasti kuumeilen talla hetkella mutta tulinpahan kattelee mita tanne kuuluu ja en nyt uskois etta kukaan taalla niin lievasti kuumeilee :D
Eli siis tarkoitus olisi aloitella pian yrittamaan. Meilla on 2vk sisalla haat mutta ovis olisi ensi viikolla ja mietin jospa sita houkuttelis miesta etta aloitettaisiin ensi viikolla :D eihan siina mitaan meneta kun ei sita edes tieda miten helposti/huonosti sita edes raskautuu. Mulla lahinna oli tarkoitus, etta haissa en halunnut olla raskaana mutta jos se olisi aluillaan niin sehan olisi ok mutta ei silleen etta olis useemmalla kuulla. Halusin etta voin rentoutua ja ottaa drinksua haiden kunniaksi. Lisaksi meilla on haat lampimassa niin jos olisi ollut enemman raskaana niin voi olla etta olisi sitten se lampo myos haitannut menoa. Kun ei siita tieda mika se olo sitten on kun raskautuu :p

Tsemppia kaikille, kenen miehet eivat ole viela niin kovin innostuneita.. ehka sita innostusta tulee pikkuhiljaa :) voihan se myos olla, etta kaikki eivat "uskalla" sita nayttaa tai eivat tieda miten asiaa kasitella? Parasta on aina jutella asioista niin eivat sitten jaa vaivaamaan ja omassa paassa voi kuvitella vaikka mita vaikkei asia niin olisikaan. Tsemppia ja kivaa alkavaa viikkoa kaikille!:)

• Tykkää
Hups, kirjoitin vähän ajattelemattomaan kohtaan tuosta mun miehen vaivihkaisesta pinnasänkytutkimuksesta. Ei ollut tarkoitus tulla pröystäilemään :unsure: se vaan sattui tapahtumaan juuri sillä hetkellä :)

Tänään huolettaa se, jos omat oireet on taas kystasta :confused:

Tervehdys!

Täällä kuumeilee 3 lapsen äiti sitä neljättä jos luonto vain suo :) Liittyisin mielelläni porukkaanne, jos sopii :)
Eli täältä löytyy esikoinen -07 poika, toinen -12 tyttö ja kolmas -13 poika ja nyt on miehen kanssa sovittu että tulee jos tulee ja mä kovasti toivon ja kuumeilen, mies ei niinkään... Kierukka lähti tossa alkusyksystä ja nyt vaan kierrosta toiseen odottelen toivon ja testailen, ei pitäis stressaa mutta kun salaa niin kovasti kuitenkin toivon <3 Mulla on melkein pieni paniikki asiadta että mitä jos ei tulekkaan vaikka mulla on jo 3 ihanaa muksua, hävettää tämmönen...Niin joo eli oon siis 32 wee, täytän loppuvuodesta 33 ja oon aatellut että 35 jälkeen ei enää tule! Ihana päästä purkamaan tätä asiaa tänne kun yksinään sitä märehdin <3

Tervetuloa uusille! :)

Onkos teillä pumpulipallero esikoinen haaveissa?

Mymmelimamma täältähän sitä kuumeiluapua löytyy! ;) mun mies tosin syyttää tätä palstaa ja teitä mun kovasta vauvakuumeesta :D tietäis vaan kuinka paljon teistä on apua ja helpotusta :D

Kiitos Nyytikkii kysymästä, vauvan suhteen ei mitään uutta, eilen miehen kans vietettiin tuttavien kaksostyttöjen kans koko päivä, ne on toki sellasia riiviöitä, ja jo 7-vuotiaita niin ei paljo varmaan miehelle vauvakuumetta saa, ehkä enemmänki karkottaa :D mulla on nyt ollu vähä erityistilanne töis, ja oon normaalin päivätyön sijasta tehny iltavuoroa, ja ollu ny pian kaks viikkoa ilman vapaita, niin ei oo onneksi kovin paljoa kerinny vauvakuumeesta ahdistumaan :)
Pian pitäis alkaa loma, sittenhän mulla ei oo muutaku aikaa :D

Inhottava tällänen kesäsää ku vettä tulee ku esterin puosta :(

Kiitoksia tervetulotoivotuksista <3 :)

Mä en vielä oo sanonut miehelle että liityin tänne, hauskaa nähdä sen reaktio kun kerron. On varmaan tuhannen taalan ilme :D
Niin joo, unohdin siis eilen mainita että miehellä on vielä 15-vuotias tyttö, joka asuu äitinsä kanssa Nurmeksessa ja käy meillä sitten pidemmillä lomilla yms. Elikkäs yhteensä näitä on siis 4 :)
Ja sekotetaan vielä vähän pakkaa eli tämä kuopus 1,5 wee on meidän ainut yhteinen lapsi ja nuo mun 2 edellistä poika ja tyttö on eri miehen kanssa ja niilläkin on vielä eri isät eli mun kaikilla lapsilla on eri isä :D Pysyittekö kärryillä :D ?!?

Mutta kun alettiin hengailla kolmisen vuotta sitten niin sovittiin kyllä heti alkuun että yhteisiä nämä lapset ovat joka tapauksessa <3 Ja lapset on ollu alusta saakka se numero yksi meille molemmille!

Esikoinen on tällä hetkellä oman isänsä kanssa Tanskassa Legolandissa ja on onnesta soikea :)

Mistäspäin muut kuumeilijat on? Me asutaan Itä-Helsingissä :)

Mymmelimamma me ollaan miehen kanssa keski-suomesta :geek:

annimaria joo mullakin alkaa kohta työt niin et oon viikonloppusin yötöissä niin eipä siinä ainakaan kauheesti ehdi miettiä vauvajuttuja! Ihan hyvä vaan ;) Mutta joo täälläkin kaipailtais niitä kesäsäitä.. oivoi

Mymmelimamma ihanaa kun ootte noin saanut soviteltua lapset yhteisiksi, vaikka onkin edellisistä suhteista :))
Ja vaikka varmasti on raskasta välillä noin monen kanssa, niin ihanaa kun on elämää talos ja lapsista seuraa toisilleen :)

Me asustellaan miehen kans Etelä-Pohjanmaalla :)

Tervetuloa uusille! :)

Me ollaan pääkaupunkiseudulta :).

Täällä menossa kp9. Eikä oikeen mitään tuntemuksia. Oviksen pitäis olla ens su tai ma. Oon nyt tunnollisesti merkannu joka aamu painon ja mitannut lämmöt aina samaan aikaan heti herättyä. On kyllä helppoa kun ei ton womanlog kalenterin ansiosta tartte vääntää lämpökäyrää exelin avulla :ROFLMAO:.

Mun äiti on alkanu vihjailemaan meille että millos olis vauva tulossa jne. Eilen näytti mun miehelle vauvakuvia :LOL:. Kyllä huomaa että äitille on jonkin sortin lapsenlapsi kuume iskenyt :D. En oo ite oikeen hirveesti puhunu muille omasta kuumeesta. Maininnut vaan siskoilleni että vähän semmosta on :love:.

Mieskään ei enää ahdistu vauvapuheista niin helpolla kuin aikasemmin ;).

Nyytikkii
millon sulla on se ultra? Toivottavasti siellä nyt olis kypsynyt ja ovis tulossa (y)

Tanja mulla on se ultra ensi maanantaina aamulla :) Nyt otin sellasen gynen kenellä oon käynyt usein ja uskon että osaa hommansa vähän paremmin kuin se miesgyne silloin kerran! :D

Mutta aww hyvä ettei ahdistu! Eiköhän sekin pian lämpene ajatukselle :)

• Tykkää
annimaria93 joo meilla on siis esikoinen haaveissa. Tassa voisi ehka miehelle ehdotella etta jos aikastettaisiin yritysta :) kun taman viikon loppupuolella olisi ovulaatio, voisi olla hyva aika vahan harjoitella ja kokeilla onnea :D

Minulla on muuten kanssa toi womanlogin appi, on ollut jo pidemman aikaan ihan kuukautistenkin takia. Tosi kateva :)

Mullakin on period tracker niminen appi kun on lumia niin tähän ei kai womanlogia saa :) Mutta tosi kätevä, näyttää parhaat päivät pupuilla ja saa hyvin oireita merkattua aina.

Pumpulipallero hehe toivottavasti miehesi suostuu! ;)

Meilla nyt sitten alkoikin tanaan yritys, ei edes tarvinnut asiasta keskustella :D siis tasta ollaan aiemmin jo puhuttu, joten nakojaan yhteisymmarryksessa, tuskin se viikko tai kaksi mihinkaan suuntaan vaikuttaa :D ainut tietty siina jos onnistaa niin vauva syntyisi maaliskuussa huhtikuun sijaan. ehka parempi kun omat synttarit on huhtikuussa.. no mutta siis katsellaan mita tassa tapahtuu. Jannaa! :)

• Tykkää
Reactions: MymmeliMamma
Iltaa!

Annimaria93: Joo, elämää todella riittää ja ei oo juurikaan noita vapaa-ajan ongelmia :) Mä olen paljon aikaa lapsuudessani viettänyt Ilmajoella, ootteko jostain siitä liki?? Siellä on ihania muistoja <3

Argh, mikä päivä!! Tuntitolkulla jumbossa ystävän ja sen teini-ikäsen tytön kanssa, joka on meille ihan kun oma tyttö ja kun ei löydy JUST sellasia housuja kun neiti haluaa ja kuopus huutaa nälässä ja tuubat housussa, on ihan helvetin kuuma ja hiki sekä nälkä ja jano ja tupakat jäi kotiin!! PIIIIIIIIIIIIIIIP!! :D :D :D

Sitten vielä esikoista hakemaan lentokentältä kun tuli Legolandista oman isänsä kanssa ja laskussa oli tietenkin rusahtanut ja losahtanut korvat ihan urakalla ja ei kun kipulääkitystä kentällä :D

Loppu hyvin, kaikki hyvin! Onnellisesti kotona, hermot riekaleina :D <3 Muksut <3 Ja niitä kuumeilen lisää, en vaan voi tälle tunteelle ja halulle mitään! Mä en usko että mun lapsiluku on silloin vielä täysi jos näin kovasti haluan vielä sen yhden <3

Tälläistä pohdintaa ja avautumista tänään :) Hyveli yöteli kamuset
<3

pumpulipallero ihanaa, sehän kävi äkkiä! ;) Pikaista tärppiä sinne (y)

Mymmelimamma haha mikä päivä! :ROFLMAO:

Mulla kp7 menossa ja tänään viimeinen letrozol syöty, nyt sitten vaan odotellaan että tapahtuuko mitään :giggle: Alavatsalla on ollut eilen ja tänään kipuilua vähän, toivotaan kovasti et siellä olis folliikkeli kasvamassa! Voikohan se jo näillä päivillä kipuilla.. Toisaalta eihän tässä olis kun viikko ovikseenkaan jos siellä jotain tapahtuu! Kp13 eli ensi maanantaina siis seurantaultra.:p

Yhteistyössä