"vieras"
Mitä hauskaa tuossa on kun hoitajat kyttää pilluja? Ei se nyt mitenkään mahdotonta ole tosielämässäkään mutta en ymmärrä mikä siinä huvittaa?
meillä on yksi tosikko keskuudessamme....huomaan tarkoitin siis tuota vierastaMahtaa olla elämä ikävää noin rajoittuneella huumorintajulla
Ajatella. Täällä on useampikin tunnustautunut joko lesboksi tai bi-seksuaaliksi ja kyennyt ottamaan tämän huumorilla. Onneksi joku loukkaantuu heidänkin puolestaan, jotka eivät itse ymmärrä.Loukkaava provo, mun mielestä tällaiset aloitukset ei ole yhtään hauskoja. Ja ihan hetero olen.
No eikse aina tarkoita omaa yksityistä vuoroa, kun meinaan jos pannaan sinne 2 lepakkoa keskenään, niin sehän on sitten sama kuin heterotkin olis vastakkaisen kanssa samassa saunassa.Ei hitsi, tajusin juuri, että kannatan omia hallivuoroja eri seksuaalivähemmistöille. Näin pienellä ja sisäsiittoisella paikkakunnalla kuin missä mekin asutaan, se käytännössä tarkoittaisi mulle täysin omaa, yksityistä uimavuoroa. \o/
Jalat harallaanko sielä saunassa istut? ja sitten suihkuun kyykkyvatkamaan?
Asuuko sussakin pieni lepakko kun sua noin paljon kiinnostaa toisten vahtaamiset?
Lesboista viis, mutten enää ikinä voi mennä uimahalliin, koska siellä voi olla joku palstalainen tiimarivihkoineen.Mä en enää ikinä voi mennä uimahalliin Varmaan kyyläilen siellä että kyylääkö nyt kukaan ja ei kai kukaan vilkassut mun majavaa. Ja kattelen että onko täällä nyt kaksplussan lepsot ja bisset kattelemassa.
Jalat pitää olla uimahallin saunassa tiukasti yhessä, ei saa pillu levällään istua ettei lesbot vaan katsele. Värkki pitää pestä etumus seinään päin vaikka kyykkyvatkaisikin.
Totta! :OAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27181419:Lesboista viis, mutten enää ikinä voi mennä uimahalliin, koska siellä voi olla joku palstalainen tiimarivihkoineen.
Sulla on kuule nyt liian suuret luulot itsestäsi?:xmas:Mennessäni uimahalliin ja peseytymään, saan satavarmasti katseita lesbonaisilta. Varsinkin alapesun aikana ja saunassa ihan avoimesti kurkitaan jalkoväliin ja eräskin lepakko oikein jäi tuijottamaan vaikka mulkaisin erittäin vihaisesti häntä. Kerran yks tarjosi peflettiä mulle suoraan käteen, koska "ettei herkkä pylly pala". Suoraan sanoen mua oksettaa mennä uimahalliin suihkuun kun heti muuttuu homoseksiobjektiksi! Suunnilleen yhtä paha kuin jos miehet olisi naisten puolella :/ Mä voin sen uskoa että miestenpuolella vallitsee aivan sama ongelma, että (hetero)miehiä katsellaan sillä silmällä eikä varmasti ole kivaa tollanen seksuaalinen häirintä. Eikö todellakaan lesboille ja homomiehille voisi olla yhteistä suihkutilaa???
Vrt. mies sanoo toiselle jolta on vanttuut tippuneet kadulla: "vedätkö käteen ettei herkät sormet palellu?"Mistä sä tiedät että ne on lesboja? Jos ne on vaan ystävällisiä?
jos sä tiputat kadulla lapasen, ja joku nainen tuo sen sulle et "hei sori, tiputit tän, ota talteen ettei herkät kädet palellu?" niin luokitteletko hänet automaattisesti lesboksi?
Jos ne kauhisteli sun posliinia? Jotkut eivät ymmärrä sitä että toiset tykkää posliinista.Minua alkoi ahdistaa uimahallit, kun olin kerran saunassa niin pari karvapillua alkoi kyttäämään mun posliinia. :x