No jos olet vaan hidas ymmärtämään, ei siihen nyt muuta voi sanoa ja onhan se tutkittu juttu että aikuinen ajattelee seksiä 27s. välein. Toiset hakee mielikuvaa näkyvämmin ja toiset ei, toiset kyttää ja toiset ei. Hetero ja homo ei ole ollenkaan sama asia, homoilla on kromosoni häiriöitä hyvin paljon sattunut kehitysvaiheessa heterolla ei.Miksi sitten hetero ei ajattele vastakkaista sukupuolta seksuaalisessa mielessä AINA kun näkee sellasen alasti? Vai oonko mä vaan joku luonnon oikku kun pystyn olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa samassa tilassa (saunassa) alasti ilman mitään hekumoivia ajatuksia?? Ja miks mun lesbo kaverit ei sit katsele mua saunassa käydessä sillä silmällä?
Homot ei ole mitään seksihurjastelijoita ihan vaan sukupuolisen kiinnostuksensa takia. Hekin ovat yksilöitä, kuten heterotkin.
Sitä jo kyselin mutta ei tullut vastausta.:attn: Entä ne bi-seksuaalit?!
Tai transsukupuoliset, intersukupuoliset, she-malet, genderblenderit tai aseksuaalit!? :attn::attn: Entä ne bi-seksuaalit?!
Mitä niistä? Suihkuun, saunaan? What?:attn: Entä ne bi-seksuaalit?!
Apllä varmaan huuli halki että joutuu vitulla viheltääTulee epäilys, että se ap:n toosa vislailee ohikulkijoille, jos sitä kerran kaikki tuijottavat.
Sieltä vaan hakemaan, osaat itsekin etsiä Society for the Scientific Study of SexualityTästä oliskin mielenkiintosta nähdä joku tutkimus
Ehkä mä sit oon vaan tosiaan tooosi hidas, en mä aikanaan ajattele joku puolen minuutin välein seksiä.
Pysy vaan erossa heteroiden puolelta. Hipelöi omaa tuheroas ja tutki mitä sieltä löytyy, tuo sun ajatusmaailma on liian yksinkertaisen ajattelua, älä mieti mitään vaan kuuntele, älä kysy vaan kuunteleVoi apua älkää naurattako, oon töissä
Mitä jos ei halua kenellekään tunnustaa olevansa bi, ja menee siis normaalille naistenpuolelle uimahallissa :ashamed: Eikä sinne bi/lespopuolelle.
Mut entäs sitten ne lesbot/homot jotka ei halua että kukaan heitä vilkuilee? Eihän ne sitten voi olla homopuolella kun siellä kaikki kyttäis. Jotain yksityiskopperoita niille jotka haluaa olla katseilta rauhassa?
Todellakaan ei kannata käydä jos ei osaa jättää edes vahtaamiseen vaan pitää kimppuun käydäJuu, no siks en enää uimahallissa käykään, ku tulis vaan nylkytettyä kaikkia viattomia kanssakylpijöitä, vaikka väkisin. :xmas:
Hoh hoijaa... :headwall:
Kuulutus uimahallissa: Löytynyt avain lespo-perhe-pukkariin, voi noutaa homo-saunan ja demisexuaalien välissä sijaitsevasta homojen-uimavalvojien kopista
Millä rahalla se sinä olisit rakentamassa kymmenen eri saunaa ja kymmenen eri pukukoppia? Eri vuorot niin homma toimii. Ei muslimeillakaan ole omaa uimahallia vaan omat vuorot Hoksaatko??Kuulutus uimahallissa: Löytynyt avain lespo-perhe-pukkariin, voi noutaa homo-saunan ja demisexuaalien välissä sijaitsevasta homojen-uimavalvojien kopista
Niille laitetaan silmälaput uimahallin ovella ettei vaan syntinen näköelin vaella :attn:Ja miten bi-seksuaalit? Nehän tuijottaa kaikkia sillä silmällä!
Noup. Eri vuorot niin on paras, ei kannata sotkia käsiään muitten sotkuihinMä voin harrastaa äspeeärrää sen verran että hoitelen ton bi-puolen. Otan muutaman homokaverin projektiin kans mukaan.