Lesbot uimahallissa naisten puolella :X

  • Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miksi sitten hetero ei ajattele vastakkaista sukupuolta seksuaalisessa mielessä AINA kun näkee sellasen alasti? Vai oonko mä vaan joku luonnon oikku kun pystyn olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa samassa tilassa (saunassa) alasti ilman mitään hekumoivia ajatuksia?? Ja miks mun lesbo kaverit ei sit katsele mua saunassa käydessä sillä silmällä?

Homot ei ole mitään seksihurjastelijoita ihan vaan sukupuolisen kiinnostuksensa takia. Hekin ovat yksilöitä, kuten heterotkin.
No jos olet vaan hidas ymmärtämään, ei siihen nyt muuta voi sanoa ja onhan se tutkittu juttu että aikuinen ajattelee seksiä 27s. välein. Toiset hakee mielikuvaa näkyvämmin ja toiset ei, toiset kyttää ja toiset ei. Hetero ja homo ei ole ollenkaan sama asia, homoilla on kromosoni häiriöitä hyvin paljon sattunut kehitysvaiheessa heterolla ei.
 
[QUOTE="vieras";27178827]No jos olet vaan hidas ymmärtämään, ei siihen nyt muuta voi sanoa ja onhan se tutkittu juttu että aikuinen ajattelee seksiä 27s. välein. Toiset hakee mielikuvaa näkyvämmin ja toiset ei, toiset kyttää ja toiset ei. Hetero ja homo ei ole ollenkaan sama asia, homoilla on kromosoni häiriöitä hyvin paljon sattunut kehitysvaiheessa heterolla ei.[/QUOTE]

Tästä oliskin mielenkiintosta nähdä joku tutkimus :D

Ehkä mä sit oon vaan tosiaan tooosi hidas, en mä aikanaan ajattele joku puolen minuutin välein seksiä.
 
Voi apua älkää naurattako, oon töissä :LOL:

Mitä jos ei halua kenellekään tunnustaa olevansa bi, ja menee siis normaalille naistenpuolelle uimahallissa :ashamed: Eikä sinne bi/lespopuolelle.

Mut entäs sitten ne lesbot/homot jotka ei halua että kukaan heitä vilkuilee? Eihän ne sitten voi olla homopuolella kun siellä kaikki kyttäis. Jotain yksityiskopperoita niille jotka haluaa olla katseilta rauhassa?
 
"vieras"
"vieras"
Voi apua älkää naurattako, oon töissä :LOL:

Mitä jos ei halua kenellekään tunnustaa olevansa bi, ja menee siis normaalille naistenpuolelle uimahallissa :ashamed: Eikä sinne bi/lespopuolelle.

Mut entäs sitten ne lesbot/homot jotka ei halua että kukaan heitä vilkuilee? Eihän ne sitten voi olla homopuolella kun siellä kaikki kyttäis. Jotain yksityiskopperoita niille jotka haluaa olla katseilta rauhassa?
Pysy vaan erossa heteroiden puolelta. :D Hipelöi omaa tuheroas ja tutki mitä sieltä löytyy, tuo sun ajatusmaailma on liian yksinkertaisen ajattelua, älä mieti mitään vaan kuuntele, älä kysy vaan kuuntele :LOL:
 
[QUOTE="vieras";27179005]Ai hirvitys, toivottavasti et sitten vanhana joudu vanhainkotiin ja/tai vuodepotilaaksi, siellä ne lepsot kulkee oikein pareina yytsimässä toisten majavia :eek:[/QUOTE]

Pareina yytsimässä majavia :LOL::':)laugh:
 

Yhteistyössä