Lesbot uimahallissa naisten puolella :X

  • Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
ahistaa
Mennessäni uimahalliin ja peseytymään, saan satavarmasti katseita lesbonaisilta. Varsinkin alapesun aikana ja saunassa ihan avoimesti kurkitaan jalkoväliin ja eräskin lepakko oikein jäi tuijottamaan vaikka mulkaisin erittäin vihaisesti häntä. Kerran yks tarjosi peflettiä mulle suoraan käteen, koska "ettei herkkä pylly pala". Suoraan sanoen mua oksettaa mennä uimahalliin suihkuun kun heti muuttuu homoseksiobjektiksi! Suunnilleen yhtä paha kuin jos miehet olisi naisten puolella :/ Mä voin sen uskoa että miestenpuolella vallitsee aivan sama ongelma, että (hetero)miehiä katsellaan sillä silmällä eikä varmasti ole kivaa tollanen seksuaalinen häirintä. Eikö todellakaan lesboille ja homomiehille voisi olla yhteistä suihkutilaa???
 
[QUOTE="vieras";27178496]Tuota noin, ootko aatellu et ehkä ne ihmiset kyylää sua kun kyttäät koko ajan ja pälyilet niitä?[/QUOTE]

:LOL:

Näin kans sieluni silmin ap:n hiipivän pitkin saunaosastoa itseään peitellen edestä ja takaa, pikainen suihku ja pyrähdys altaaseen. :p

Inhottavaa toki jos ap koet itsesi ahdistuneeksi moisesta syystä.
 
"vieras"
just näin. Eihän lesboilla ja homoilla ole muuta mielessä kuin alapäät ja seksi, seksuaalisuus ja muutenkin kaikki ajatukset liittyy jotenkin seksiin. Ovat sellaisia yliaktiivisia. Eihän ne muuten olisi homoja ja lesboja :O

Vieläkö joku ajattelee näin?
Varmaan sinä, tuskin muut. Homot kyllä ajattelee seksiä mielessä samaa sukupuolta ja lesbo samoin nähdessään seksuaalisen kiinnostuksen kohteensa alasti edessä.
 
[QUOTE="vieras";27178567]Varmaan sinä, tuskin muut. Homot kyllä ajattelee seksiä mielessä samaa sukupuolta ja lesbo samoin nähdessään seksuaalisen kiinnostuksen kohteensa alasti edessä.[/QUOTE]

ja kaikki miehet ja naiset ovat sitten seksuaalisesti kiinnostavia vai? Kyllä uimahallin peseytymistiloissa on jos jonkinlaista peseytyjää, joten tuskin siellä ehtii ketään "katsella" sillä silmällä.
 
"vieras"
ja kaikki miehet ja naiset ovat sitten seksuaalisesti kiinnostavia vai? Kyllä uimahallin peseytymistiloissa on jos jonkinlaista peseytyjää, joten tuskin siellä ehtii ketään "katsella" sillä silmällä.
Tunetko aloittajan, minkä näköinen se on? Miten voit sanoa että lesbot ei olisi aloittajasta kiinnostuneita? Miksi vertaat omaan ulkonäköösi aloittajaa, pitkältäkin ajalta tuttu?
 
[QUOTE="vieras";27178600]Tunetko aloittajan, minkä näköinen se on? Miten voit sanoa että lesbot ei olisi aloittajasta kiinnostuneita? Miksi vertaat omaan ulkonäköösi aloittajaa, pitkältäkin ajalta tuttu?[/QUOTE]

Joku voi olla, joku ei. Oletko sinä kaikista miehistä kiinnostunut?
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";27178600]Tunetko aloittajan, minkä näköinen se on? Miten voit sanoa että lesbot ei olisi aloittajasta kiinnostuneita? Miksi vertaat omaan ulkonäköösi aloittajaa, pitkältäkin ajalta tuttu?[/QUOTE]

kyllä. tunnen kaikki suomen naiset. en minä tiedä onko kiinnostuneita vai ei, mutta miten ap voi tietää, että juuri lesbo katseli häntä? Onhan se voinut olla ihan heteronainenkin? miksi piti vetää aloitukseen homot ja lesbot?
 

Yhteistyössä