Lesbot uimahallissa naisten puolella :X

  • Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
Mistä sä tiedät että ne on lesboja? Jos ne on vaan ystävällisiä?
jos sä tiputat kadulla lapasen, ja joku nainen tuo sen sulle et "hei sori, tiputit tän, ota talteen ettei herkät kädet palellu?" niin luokitteletko hänet automaattisesti lesboksi?
 
[QUOTE="vieras";27179084]Mitä hauskaa tuossa on kun hoitajat kyttää pilluja? Ei se nyt mitenkään mahdotonta ole tosielämässäkään mutta en ymmärrä mikä siinä huvittaa?[/QUOTE]

Mahtaa olla elämä ikävää noin rajoittuneella huumorintajulla :(
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä en enää ikinä voi mennä uimahalliin :D :D Varmaan kyyläilen siellä että kyylääkö nyt kukaan ja ei kai kukaan vilkassut mun majavaa. Ja kattelen että onko täällä nyt kaksplussan lepsot ja bisset kattelemassa.

Jalat pitää olla uimahallin saunassa tiukasti yhessä, ei saa pillu levällään istua ettei lesbot vaan katsele. Värkki pitää pestä etumus seinään päin vaikka kyykkyvatkaisikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
....
[QUOTE="vieras";27178827]No jos olet vaan hidas ymmärtämään, ei siihen nyt muuta voi sanoa ja onhan se tutkittu juttu että aikuinen ajattelee seksiä 27s. välein. Toiset hakee mielikuvaa näkyvämmin ja toiset ei, toiset kyttää ja toiset ei. Hetero ja homo ei ole ollenkaan sama asia, homoilla on kromosoni häiriöitä hyvin paljon sattunut kehitysvaiheessa heterolla ei.[/QUOTE]


Ajattelee seksiä 27s välein? Mitäh!? Kun olen töissä lasten parissa en kyllä mieti seksiä, enkä myöskään uimahallissa...Mut siis jos haluaa uskoa huu haata niin siitä vain. Tosin kun lupee loputkin sun tekstistä niin en ylläty.. Kromosoneja ei ole olemassa vaan kromosomeja ja kromosomihäiriö on yhdyssana. Kiistatonta ja puolueetonta tutkimusta ei myöskään ole asiasta olemassa jos on muunkaan laista..
 
"mamma"
No onhan tuo aloitus melko törkeä.
Oikeesti en osannut ajatella että joku vielä tänä päivänä ajattelisi noin. Mutta uskon että suurimmalla osalla ihmisiä on hyvä huumorintaju ja jos taas on loukkaantuvaa sorttia niin sitä saa loukkaantua jatkuvasti.
Tällaiset kirjoitukset kannattaa ottaa huumorilla ja juuri vitsailla asialle eikä stressata.
Minä sain ainakin hyvät naurut muutaman umpimielisen jutuista :D
 
Ei hitsi, tajusin juuri, että kannatan omia hallivuoroja eri seksuaalivähemmistöille. Näin pienellä ja sisäsiittoisella paikkakunnalla kuin missä mekin asutaan, se käytännössä tarkoittaisi mulle täysin omaa, yksityistä uimavuoroa. \o/
 
"mämä"
Ei hitsi, tajusin juuri, että kannatan omia hallivuoroja eri seksuaalivähemmistöille. Näin pienellä ja sisäsiittoisella paikkakunnalla kuin missä mekin asutaan, se käytännössä tarkoittaisi mulle täysin omaa, yksityistä uimavuoroa. \o/
No eikse aina tarkoita omaa yksityistä vuoroa, kun meinaan jos pannaan sinne 2 lepakkoa keskenään, niin sehän on sitten sama kuin heterotkin olis vastakkaisen kanssa samassa saunassa.
Vai olikse nyt niin, ettei homoja tarvi suojella mahdolliselta hyväksikäytöltä tirkistelyn muodossa.
 
Keittiönoita
Mä en enää ikinä voi mennä uimahalliin :D :D Varmaan kyyläilen siellä että kyylääkö nyt kukaan ja ei kai kukaan vilkassut mun majavaa. Ja kattelen että onko täällä nyt kaksplussan lepsot ja bisset kattelemassa.

Jalat pitää olla uimahallin saunassa tiukasti yhessä, ei saa pillu levällään istua ettei lesbot vaan katsele. Värkki pitää pestä etumus seinään päin vaikka kyykkyvatkaisikin.
Lesboista viis, mutten enää ikinä voi mennä uimahalliin, koska siellä voi olla joku palstalainen tiimarivihkoineen.
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
[QUOTE="vieras";27179084]Mitä hauskaa tuossa on kun hoitajat kyttää pilluja? Ei se nyt mitenkään mahdotonta ole tosielämässäkään mutta en ymmärrä mikä siinä huvittaa?[/QUOTE]

Tässä on vuosien saatossa ehtiny sen tuhannen pimppaa näkemään, vanhempaa vuosikertaa enimmäkseen. Ja nykyisellä hoitoalan työtahdilla niitä ei ees ehtis erityisesti kyttäämään, hyvä ku ehtii pesemään...
 
Mennessäni uimahalliin ja peseytymään, saan satavarmasti katseita lesbonaisilta. Varsinkin alapesun aikana ja saunassa ihan avoimesti kurkitaan jalkoväliin ja eräskin lepakko oikein jäi tuijottamaan vaikka mulkaisin erittäin vihaisesti häntä. Kerran yks tarjosi peflettiä mulle suoraan käteen, koska "ettei herkkä pylly pala". Suoraan sanoen mua oksettaa mennä uimahalliin suihkuun kun heti muuttuu homoseksiobjektiksi! Suunnilleen yhtä paha kuin jos miehet olisi naisten puolella :/ Mä voin sen uskoa että miestenpuolella vallitsee aivan sama ongelma, että (hetero)miehiä katsellaan sillä silmällä eikä varmasti ole kivaa tollanen seksuaalinen häirintä. Eikö todellakaan lesboille ja homomiehille voisi olla yhteistä suihkutilaa???
Sulla on kuule nyt liian suuret luulot itsestäsi?:xmas: :LOL:
Peflettiä on varmaankin saunassa tarjonnut joku ihan hygienia syistä, kuka menee yleiseen saunaan ilman peflettiä? Mä en usko et kukaan sua on kattonu "sillä silmällä" jollei sulla sitten satu olemaan kullattu toosa joka on timantein koristelu, silloin mäkin kieltämättä kattosin et mikäs se siellä killtelee?:rolleyes::kieh:
 
Viimeksi muokattu:
"juu"
Mistä sä tiedät että ne on lesboja? Jos ne on vaan ystävällisiä?
jos sä tiputat kadulla lapasen, ja joku nainen tuo sen sulle et "hei sori, tiputit tän, ota talteen ettei herkät kädet palellu?" niin luokitteletko hänet automaattisesti lesboksi?
Vrt. mies sanoo toiselle jolta on vanttuut tippuneet kadulla: "vedätkö käteen ettei herkät sormet palellu?"
 
  • Tykkää
Reactions: potku

Yhteistyössä