M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:ei sovellu!
ei ole luonnollista
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Samanlaisia pareja kuin heterotkin ja soveltuvat vanhemmiksi yhtä hyvin/huonosti kuin heterotkin. Hyvä vanhemmuus ei ole mielestäni seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni/riippuvainen.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:ei sovellu!
ei ole luonnollista
Tää luonnollista-kommentti olikin odotettavissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:ei sovellu!
ei ole luonnollista
no mitäs kysyy jos tietää vastauksen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En juuri mitään mieltä lesbopareista...siis ihan sama minulle. Ei siis mitään vastaan ainakaan.
Ketään en halua nyt loukata, mutta olen vakaasti sitä mieltä,että lesbopari ei sovellu lasta kasvattamaan. Kerta on tarkoitettu, että nainen ja mies voivat saada lapsia keskenään niin silloin myös niiden kuuluu yhdessä lapsi kasvattaa. Mielestäni jokainen ihminen tarvitsee kasvaessaan ja kehittyessään molempien sukupuolien mallit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:ei sovellu!
ei ole luonnollista
no mitäs kysyy jos tietää vastauksen!
Mutta kuka voi väittää, että se olisi luonnollista? eiväthän homoparit voi saada lapsia keskenään luonnollisesti..vai voivatko?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerta on tarkoitettu, että nainen ja mies voivat saada lapsia keskenään niin silloin myös niiden kuuluu yhdessä lapsi kasvattaa..
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En vieläkään käsitä, miksi jotkut hyväksyvät sinkkunaiselle adoption, mutta naispareille ei. Ei lapsella kummassakaan tapauksessa olisi isää, mutta eikös olekin lapselle parempi kaksi rakastavaa äitiä kuin vain yksi vanhempi?
Kyllästyttävä tuo "ei ole luonnollista"-argumentti. Sillä on huono lähteä perustelemaan, koska harva asia muutenkaan on luonnollista, ei ole tämä tietokoneen käyttökään. Ei ole lääketiedekään luonnollista, mutta minä ainakin hyväksyn myös jotkin epäluonnolliset asiat
. Luonnollisuus ei ole aina paras vaihtoehto asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En juuri mitään mieltä lesbopareista...siis ihan sama minulle. Ei siis mitään vastaan ainakaan.
Ketään en halua nyt loukata, mutta olen vakaasti sitä mieltä,että lesbopari ei sovellu lasta kasvattamaan. Kerta on tarkoitettu, että nainen ja mies voivat saada lapsia keskenään niin silloin myös niiden kuuluu yhdessä lapsi kasvattaa. Mielestäni jokainen ihminen tarvitsee kasvaessaan ja kehittyessään molempien sukupuolien mallit.
Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En juuri mitään mieltä lesbopareista...siis ihan sama minulle. Ei siis mitään vastaan ainakaan.
No mutta useat vanhemmat eroaa jo lasten ollessa hyvin pieniä ja isä ei ole koko ajan läsnä. Niin eikö tällaisessa lesboäitien tapauksessa voisi olla yhtä hyvin vaikka läheinen eno tai kummisetä miespuolisen kasvattajan roolissa?