lesboparit hankkii lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärtämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ideaalina näen sen että lapsilla olisi molemmat biologiset vanhemmat yhdessä ja onnellisessa liitossa. Mutta kun kaikki ei aina mene näin... Siksi en pelkkää seksuaalista suuntautumista vielä pidä omassa mielessani poissulkevana asiana kun puhutaan lasten hankinnasta.

On kuitenkin eri asia hankkia tarkoituksella lapsi ilman isää, kuin erota väkivaltaisesta miehestä.

No, en tiedä kumpi on pahempi juttu sitten. Hankkia lapsi liittoon missä mies on väkivaltainen vai hankkia isätön lapsi....

On tilanteita joissa se isä on pahempi kuin isättömyys. :/

Mistä tietää, millainen mies on isänä ennen, kuin on hankkinut niitä lapsia?

No, jos mies nyt vaikka juo reippaasti ja pieksee vaimoaan niin en kyllä pitäisi järkevänä kokeilla millainen isä hän olisi. Ei se alkoholin käyttö ja väkivaltaisuus suinkaan lopu lapsen myötä... (ok, joissain poikkeustapauksissa kyllä, mutten siihenkään luottaisi)

muoks. ja vaikkei se mies lapsiaan hakkaisi niin väkivaltaisuus äitiä kohtaan jättää sekin ikävät arvet lapseen.

Enköhän mä tarkoittanut tuolla ihan sellaisia väkivaltaisuuksia, jotka tulevat esiin liian myöhään.

Usko pois, jotkut kyllä hankkivat lapsia sellaistenkin miesten kanssa jotka ovat väkivaltaisia jo entuudestaan.

Mutta niin tai näin, sinulla on oma mielipiteesi ja minulla omani. Minun näkemykseni mukaan minä ja mieheni sekä naispari-tuttavamme ollaan kaikki hyviä vanhempia lapsillemme.

Niin hankkivatkin, mutta mä en nyt puhunutkaan sellaisista! Ja kuka on sanonut, että ette olisi hyviä vanhempia lapsillenne?

Niin hankkivatkin, mutta mä en nyt puhunutkaan sellaisista! Ja kuka on sanonut, että ette olisi hyviä vanhempia lapsillenne?

No jos lesbovanhemmat ovat hyviä vanhempia lapsilleen niin miksi sitten pitää tehdä heidän lastenhankkimisesta niin iso ongelma? (ja minä muuten puhuin lasten hankkimisesta väkivaltaisen miehen kanssa nimenomaan siinä tapauksessa kun väkivaltaisuus on tiedossa jo ennestään)

Tai no, antaa olla. Ollaan niin eri aaltopituuksilla ettei tästä tule yhtään mitään. *lähtee koiran ja lapsen kanssa ulos*

Mitä väliä tuolla sukupuolisella suuntauksella on? En minäkään heterona tee numeroa siitä, että olen hankkinut lapsia heterona. Tuskinpa "ne" pariskunnan yhteiset hetket on tarkoitettu lasten silmille-olipa sitten heteroita tai homoja.
Moni mt./päihde etc. ongelmainen perhe on varmasti huonompi kasvuympäristö lapselle kuin oikeasti rakastavat vanhemmat. Pääasia on, että kasvaa onnellisia ja tasapainoisia lapsia, jotka pärjäävät elämässä.

Itse olen lesbo ja haluan ehdottomasti lapsia. Tunnen myös lesboparin, jolla on murrosikäinen poika. Kaikki tutkimukset osoittavat, että homoparien kasvattamat lapset eivät eroa mitenkään heteroparien lapsista. Heillä tosin saattaa olla hieman erilaiset käsitykset sukupuolirooleista, mutta mielestäni sillä ei ole merkitystä. Nyky-yhteiskunnassa naiset tekevät ns. miesten töitä ja miehet naisten töitä. Miehet tekevät ruokaa ja voivat olla sairaanhoitajia, naiset ajavat autoa ja voivat olla maalareita. Miksi lapsi tarvitsisi molemmat esimerkit? Kuinka moni muka oikeasti kokee oppineensa jotakin naisille tyypillistä äidiltä ja miehille tyypillistä isältä? Mielestäni on oikeastaan melkeinpä hyvä, että lapsi kasvaa suvaitsevaisessa ja tasa-arvoisessa perheessä. Homokeskustelu ruokkii huomaamattaan epätasa-arvoa. Aikuinen, joka on lapsen kanssa tämän syntymästä asti, on tälle vanhempi. Lapsi leimautuu ihmisiin, jotka ovat hänen lähellään ja rakastavat häntä, ja miksi hän vanhempana hämmentyisi miehen puuttumisesta kun on nimenomaan kasvanut naisten kanssa? Ja mitä kiusaamiseen tulee; eihän KETÄÄN saa kiusata!Kiusaamiseen tulee puuttua niin kuin kaikkeen muuhunkin kiusaamiseen. Eivätkä lapset kiusaa tuollaisista asioista elleivät arvon heterovanhemmat sitten opeta hänelle, että homoissa olisi jotakin vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämätön:
mitä mieltä siitä että lesbopari hankkii lapsia... ja onko tuo teistä epämielyttävää. minusta se on mutta en voi sille mitään. pahoittelen jos loukkaan sillä ajatusella joitain mutta se on minun mielipiteeni. mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.

En ole keskustelua seurannut, mutta mielipiteeni on kärkäs mitä monikaan ei hyväksy! Sori siis siitä, se on kuitenkin MUN mielipide! EN HYVÄKSY kuin heteroparien lasten saamisen, koska luonnoliisestikaan kaksi naista tai miestä ei voi lapsia saada! Ei ole biologisestikaan MOLEMPIEN lapsi! Mielestäni laspen on saatava kasvaa sekä miehen että naisen kanssa, jotta saa molempien mallin! Tähän ei joku tuttu setä tms. vaan käy, vaan sen mallin pitää saada kotoa! On vaan fakta, että omat vanhemmat ovat lapselle läheisimmät ja heistä otetaan eniten mallia ihan kaikessa! Valitettavasti tämä maailma on vaan mennyt tämmöiseksi sekoiluksi, että kaikkien pitää olla vähän kaikkien kanssa! En hyväksy, ensinnäkään siksi että kaikki tuntemani homopariskunnat (lasken tähän siis myös naisparit) ovat kaikkein epärehellisimpiä ihmisiä! Moni homoseksuaalituttuni on kertonut harrastaneensa seksiä jonkun pariskunnan kanssa, siis niin että petikumppani on tällöin pettänyt kumppaniaan, mutta MOLEMMAT ovat siis pettäneet toisen tietämättä. Ja sitten tämä kolmas osapuoli- jonka kanssa siis on petetty niin naureskelee siinä selän takana! Kaikki tuttuni ovat siis pettäneet, mutta kaikilla ei sentää ihan näin. Sitten taas kukaan heteroystävistäni ei ole pettänyt puolisoitaan, vaan paheksuu toisen loukkaamista jne. No joo, olipa selitys, mutta on mennyt ihan tämän moraalittomuuden takia välit KAIKKIIN homoseksuaaleihin! En vaan voi ymmärtää noin kevytkenkäistä toimintaa! Tuomitkaa vaan, mutta mielipidettä kysyttiin!

Omasta mielestäni ihmiset eivät tunnu uskovan homoparien rakkauteen. Monet suhtautuvat homopareihin kuin kavereihin, jotka nussivat keskenään. Ja kuka idiootti täällä on verrannut sinkkuutta lesbouteen, sinkkuhan on YKSIN. Homopari elää samanlaisessa parisuhteessa kuin heteroparikin, kyseessä on PARI -eikä ystävyyssuhde, tosin kaikki parisuhteet perustuvat tietysti myös ystävyyteen. Homojen rakkaus on aivan samanlaista kuin heteroidenkin rakkaus. Yksikään lesbo ei ole lesbo vain siksi, että se olisi helppoa. (Eikä se ole, ainakin omien kokemusteni mukaan naiset ne vasta julmia ovatkin.) Lapsi ei siis kasva äitinsä ja tämän kumppanin kanssa, hän kasvaa kahden äitinsä eli vanhempiensa kanssa. Homoperheen lapsi oppii parisuhteen ja rakkauden samalla tavalla kuin heteroperheen lapsi, ei sukupuolella ole siinä merkitystä. Ymmärrän tosin hyvin, ettei homopari - oli sillä sitten lapsia tai ei - välttämättä näytä niin uskottavalta kuin heteropari, sillä näen heteroparit aivan samoin. En ole koskaan rakastunut tai edes kunnolla ihastunut mieheen, joten minusta tuntuu kummalliselta, että joku tekee niin. Samalla tavalla kuin joku ihmettelee, että miten tuo voi pukeutua noin tai syödä tuota, itse en kyllä ikinä... Ainahan se on niin. Mutta joka tapauksessa, luultavasti valtaosa naisista haluaa lapsen ja heille tulisi se suoda. Ja lesbot ovat naisia. (Tavallaan. :D)

mitä mieltä siitä että lesbopari hankkii lapsia... ja onko tuo teistä epämielyttävää. minusta se on mutta en voi sille mitään. pahoittelen jos loukkaan sillä ajatusella joitain mutta se on minun mielipiteeni. mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.

En tykkää minäkään, kieroutunutta ja luonnotonta on ajatuskin nais-tai miespariskunnista.

Ja ennenkuin joku mölähtää niin tämä on mielipiteeni johon minulla on oikeus, suvaitkaa se vaan kiltisti.

Alkuperäinen kirjoittaja lepakko:
Omasta mielestäni ihmiset eivät tunnu uskovan homoparien rakkauteen. Monet suhtautuvat homopareihin kuin kavereihin, jotka nussivat keskenään. Ja kuka idiootti täällä on verrannut sinkkuutta lesbouteen, sinkkuhan on YKSIN. Homopari elää samanlaisessa parisuhteessa kuin heteroparikin, kyseessä on PARI -eikä ystävyyssuhde, tosin kaikki parisuhteet perustuvat tietysti myös ystävyyteen. Homojen rakkaus on aivan samanlaista kuin heteroidenkin rakkaus. Yksikään lesbo ei ole lesbo vain siksi, että se olisi helppoa. (Eikä se ole, ainakin omien kokemusteni mukaan naiset ne vasta julmia ovatkin.) Lapsi ei siis kasva äitinsä ja tämän kumppanin kanssa, hän kasvaa kahden äitinsä eli vanhempiensa kanssa. Homoperheen lapsi oppii parisuhteen ja rakkauden samalla tavalla kuin heteroperheen lapsi, ei sukupuolella ole siinä merkitystä. Ymmärrän tosin hyvin, ettei homopari - oli sillä sitten lapsia tai ei - välttämättä näytä niin uskottavalta kuin heteropari, sillä näen heteroparit aivan samoin. En ole koskaan rakastunut tai edes kunnolla ihastunut mieheen, joten minusta tuntuu kummalliselta, että joku tekee niin. Samalla tavalla kuin joku ihmettelee, että miten tuo voi pukeutua noin tai syödä tuota, itse en kyllä ikinä... Ainahan se on niin. Mutta joka tapauksessa, luultavasti valtaosa naisista haluaa lapsen ja heille tulisi se suoda. Ja lesbot ovat naisia. (Tavallaan. :D)

Mutta joku tarkoitus sillä on että kaksi naista tai kaksi miestä ei voi keskenään lisääntyä,siispä tyytykäämme siihen

Hankkikoon niitä lapsia sitten keskenään ILMAN miestä kun kerran miehen mallia yms ei mihinkään tarvita! Siinähän jo lesbot osoittavat että mies kelpaa vaan siittämiseen, ei muuhun! Selitäppä sitten lapselle mistä lapsia tulee, ei ainakaan kahdesta äidistä! Ja ne kaksi eivät ole äitejä, äiti on se joka SYNNYTTÄÄÄ!!! Ja isä on se joka sen lapsen siittää! Käykää lesbot bilsantunneilla niin opitte nämäkin termit! Eri asia on pariskunta HETERO pariskunta jotka eivät voi saada sairauden tms takia lapsia, heidän kuuluu saada hoitoja, vai onko lesbous sairaus?

Olen tästä niin paljon keskustellut, että enää en jaksa täällä jauhaa, mutta sen sanon että luonnotonta ja kieroutunutta minunkin mielestäni! Kuten useampikin on maininnut niin luonnollisesti eivät lisäänny niin ei tarvii muutenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihanaa:
Olen tästä niin paljon keskustellut, että enää en jaksa täällä jauhaa, mutta sen sanon että luonnotonta ja kieroutunutta minunkin mielestäni! Kuten useampikin on maininnut niin luonnollisesti eivät lisäänny niin ei tarvii muutenkaan!

Monikin on samaa mieltä. Jos kadulta otat summittaisen otoksen niin veikkaan että suurin osa ihmisistä.

Hei Vieras, jonka kommentti on ennen omaani. Onpa sitä liikuttu ikävissä piireissä. :D Etkö muka tunne yhtään julmaa heteromiestä tai heteronaista? Uskon tuon juttusi kyllä, sillä kuten sanoin, varsinkin naiset osaavat olla julmia, niin lesbot kuin heterotkin, ja kaksi naista saman katon alla saattaa saada hyvinkin tuhoa aikaan... Kun molemmat parisuhteessa ovat sukkelasanaisia ja viekkaita tekstiviestientulkitsijoita, niin kyllä siitä saattaa pari katastrofia viikossa seurata. Mutta älä tuomitse kaikkia homoja noin, se ei ole kovin reilua perustaa mielipidettään muutaman huonon esimerkin varaan. Kaikki ovat erilaisia, jotkut homot nussivat kaikkea mikä liikkuu ja jotkut uskovat pitkiin parisuhteisiin. Mutta en edelleenkään ymmärrä, että MIKSI lapsen pitäisi saada miehen ja naisen malli? Miksi? Että hän oppisi, että mies on naista fyysisesti vahvempi ja kantaa kaikki tavarat, ja että kun isä ei suostu niin äiti antaa rahaa? Eikä se edes ole niin, monet miehet ovat aivan pehmoja naiset usein hyvinkin kovia. Tuohon sukupuoliroolimalli-juttuun ei ole kyllä kukaan koskaan perustellut yhtään mitään, se on ihan tuulesta temmattu juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Samanlainen onni:
mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.

no kuinkas monta kertaa olet joutunut näkemään lesbopareja elämäsi varrella? Ja varsinkin Helsingin ulkopuolella? :laugh:

Luuletko että homoja ja lesboja on vain Helsingissä?

Kannattaisi joskus käydä muuallakin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minua yököttää lesboparit ja säälittää niiden lapset! voi olla että monen lesboparin lapsia haukutaan koulussa kun on kaksi äitiä,eikä isää! en vaan ymmärrä miten jotkut haluaa olla lesboja! onneksi meidän suvussa ei ole yhtään lesboparia

Kyllä olette tynnyrissä kasvaneita!!! Ei kukaan valitse olla lesbo! Oletko itse VALINNUT ETTÄ HALUAT OLLA HETERO?!?! Joistakin vaan tulee homoja ja sillä siisti. Ei sille mitään voi.

Hei Vieras, jonka kommentti on ennen omaani. Onpa sitä liikuttu ikävissä piireissä. :D Etkö muka tunne yhtään julmaa heteromiestä tai heteronaista? Uskon tuon juttusi kyllä, sillä kuten sanoin, varsinkin naiset osaavat olla julmia, niin lesbot kuin heterotkin, ja kaksi naista saman katon alla saattaa saada hyvinkin tuhoa aikaan... Kun molemmat parisuhteessa ovat sukkelasanaisia ja viekkaita tekstiviestientulkitsijoita, niin kyllä siitä saattaa pari katastrofia viikossa seurata. Mutta älä tuomitse kaikkia homoja noin, se ei ole kovin reilua perustaa mielipidettään muutaman huonon esimerkin varaan. Kaikki ovat erilaisia, jotkut homot nussivat kaikkea mikä liikkuu ja jotkut uskovat pitkiin parisuhteisiin. Mutta en edelleenkään ymmärrä, että MIKSI lapsen pitäisi saada miehen ja naisen malli? Miksi? Että hän oppisi, että mies on naista fyysisesti vahvempi ja kantaa kaikki tavarat, ja että kun isä ei suostu niin äiti antaa rahaa? Eikä se edes ole niin, monet miehet ovat aivan pehmoja naiset usein hyvinkin kovia. Tuohon sukupuoliroolimalli-juttuun ei ole kyllä kukaan koskaan perustellut yhtään mitään, se on ihan tuulesta temmattu juttu.

Turha tästä on kanssasi keskustella! Enkä perusta todellakaan mielipidettäni MUUTAMAN homoparin varaan, vaan kyse on USEISTA pareista! Ja kyllä, mielestäni laspen kuuluu oppia miesten ja naisten erot: Mies on naista fyysisesti vahvempi jne, sekin on biologinen fakta! Siksi jotkut asiat sujuvat miehiltä paremmin, esim. juuri voimaa vaativat asiat. Tai meillä kotona näkyy pituudessa, mies ottaa korkealta tavarat jne.

Alkuperäinen kirjoittaja typerykset!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minua yököttää lesboparit ja säälittää niiden lapset! voi olla että monen lesboparin lapsia haukutaan koulussa kun on kaksi äitiä,eikä isää! en vaan ymmärrä miten jotkut haluaa olla lesboja! onneksi meidän suvussa ei ole yhtään lesboparia

Kyllä olette tynnyrissä kasvaneita!!! Ei kukaan valitse olla lesbo! Oletko itse VALINNUT ETTÄ HALUAT OLLA HETERO?!?! Joistakin vaan tulee homoja ja sillä siisti. Ei sille mitään voi.

Joistakin tulee vinksahtaneita, nii-in, ei sitäkään kukaan valitse :) Anteeks oli pakko!

On hyvin mielenkiintoista, että alkoholistit, työttömät ja rikolliset saavat hankkia lapsia, mutta homopareille niitä ei suoda, sillä siitä seuraa huono esimerkki. Tämänkin keskustelut arvoisat osanottajat antavat varmasti hyvät esimerkit omille lapsilleen tuomitsemalla erilaiset ihmiset. Tämä on kuvottavaa, katsokaa peiliin. Se, että pidän naisista, ei tarkoita, ettenkö olisi nainen. Ja uskon useimpien naisien haluavan lapsia, esimerkiksi minä haluan lapsia. Onko tämä joku kristillisdemokraattien palsta, luonnollinen sitä ja luonnollinen tätä. Nämä tietokoneetkaan eivät ole luonnollisia, ja ne pitäisikin ilmeisesti kieltää, niin kaikenmaailman homofoobikot eivät pääsisi kirjoittelemaan nettiin... Olen niin helvetin kiitollinen että omat HETEROvanhempani ovat aina hyväksyneet minut sellaisena kuin olen, minulle ei ole koskaan opetettu mitään homofoobista, rasistista tai ikävää. Mutta ilmeisesti kaikkia tämän keskustelun osanottajia ei ole siunattu samanlaisella kasvatuksella.

On hyvin mielenkiintoista, että alkoholistit, työttömät ja rikolliset saavat hankkia lapsia, mutta homopareille niitä ei suoda, sillä siitä seuraa huono esimerkki. Tämänkin keskustelut arvoisat osanottajat antavat varmasti hyvät esimerkit omille lapsilleen tuomitsemalla erilaiset ihmiset. Tämä on kuvottavaa, katsokaa peiliin. Se, että pidän naisista, ei tarkoita, ettenkö olisi nainen. Ja uskon useimpien naisien haluavan lapsia, esimerkiksi minä haluan lapsia. Onko tämä joku kristillisdemokraattien palsta, luonnollinen sitä ja luonnollinen tätä. Nämä tietokoneetkaan eivät ole luonnollisia, ja ne pitäisikin ilmeisesti kieltää, niin kaikenmaailman homofoobikot eivät pääsisi kirjoittelemaan nettiin... Olen niin helvetin kiitollinen että omat HETEROvanhempani ovat aina hyväksyneet minut sellaisena kuin olen, minulle ei ole koskaan opetettu mitään homofoobista, rasistista tai ikävää. Mutta ilmeisesti kaikkia tämän keskustelun osanottajia ei ole siunattu samanlaisella kasvatuksella.

Höh, no olkaa lesboja tai mitä lie, mutta täällä kysyttiinkin mielipidettä lasten hankitaan! Ei kysytty mitä mieltä rosvojen yms lasten hankinnasta! Ei, en hyväksy niiden, raiskaajien tms. lasten hankkimista myöskään! Aion opettaa lapsilleni että erilaisuus on ok, mutta opetan myös biologiset asiat niin kuin ne on! Se ei ole KENENKÄÄN syrjimistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Turha tästä on kanssasi keskustella! Enkä perusta todellakaan mielipidettäni MUUTAMAN homoparin varaan, vaan kyse on USEISTA pareista! Ja kyllä, mielestäni laspen kuuluu oppia miesten ja naisten erot: Mies on naista fyysisesti vahvempi jne, sekin on biologinen fakta! Siksi jotkut asiat sujuvat miehiltä paremmin, esim. juuri voimaa vaativat asiat. Tai meillä kotona näkyy pituudessa, mies ottaa korkealta tavarat jne.

Ollaanpa sitä vihaisia. Tietysti mies on fyysisesti vahvempi, ja eiköhän lapsi opi sen viimeistään sitten kun joutuu itse nostamaan jotakin. Mutta on osoitettu, tieteellisissä ja ehkä jopa HETEROIDEN tekemissä tutkimuksissa, ettei lapselle seuraa vahinkoa homoparin kasvatuksesta. Ja jos saan sanoa jotakin hyvin henkilökohtaista, niin minusta on hyvin ikävää että ihmiset tulevat kertomaan, ettei minulla ole oikeutta lapsiin ellen sitten tee jotakin, joka ei tunnu minusta luonnolliselle ja hyvälle. Mutta tosin olen paljon mieluummin vihattu jostakin mitä olen kuin rakastettu jostakin, mitä en ole. On hyvin surullista, että itse rakastuneet ihmiset haluavat ottaa rakkauden pois joiltakin muilta. Mutta olen varma, että joku päivä tällaiset asenteet katoavat täysin. Tuomittiinhan mustien ja valkoistenkin väliset avioliitot, samoin yksinhuoltajaäidit. Tämä on vain ajankysymys, ihmiset tarvitsevat vain aikaa. :) Ja oman sukupolveni edustajat ovat jo huomattavasti avarakatseisempia kuin täällä kirjoittelevat nelikymppiset.

Yhteistyössä