Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ideaalina näen sen että lapsilla olisi molemmat biologiset vanhemmat yhdessä ja onnellisessa liitossa. Mutta kun kaikki ei aina mene näin... Siksi en pelkkää seksuaalista suuntautumista vielä pidä omassa mielessani poissulkevana asiana kun puhutaan lasten hankinnasta.
On kuitenkin eri asia hankkia tarkoituksella lapsi ilman isää, kuin erota väkivaltaisesta miehestä.
No, en tiedä kumpi on pahempi juttu sitten. Hankkia lapsi liittoon missä mies on väkivaltainen vai hankkia isätön lapsi....
On tilanteita joissa se isä on pahempi kuin isättömyys. :/
Mistä tietää, millainen mies on isänä ennen, kuin on hankkinut niitä lapsia?
No, jos mies nyt vaikka juo reippaasti ja pieksee vaimoaan niin en kyllä pitäisi järkevänä kokeilla millainen isä hän olisi. Ei se alkoholin käyttö ja väkivaltaisuus suinkaan lopu lapsen myötä... (ok, joissain poikkeustapauksissa kyllä, mutten siihenkään luottaisi)
muoks. ja vaikkei se mies lapsiaan hakkaisi niin väkivaltaisuus äitiä kohtaan jättää sekin ikävät arvet lapseen.
Enköhän mä tarkoittanut tuolla ihan sellaisia väkivaltaisuuksia, jotka tulevat esiin liian myöhään.
Usko pois, jotkut kyllä hankkivat lapsia sellaistenkin miesten kanssa jotka ovat väkivaltaisia jo entuudestaan.
Mutta niin tai näin, sinulla on oma mielipiteesi ja minulla omani. Minun näkemykseni mukaan minä ja mieheni sekä naispari-tuttavamme ollaan kaikki hyviä vanhempia lapsillemme.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
YäkYököttää ajatuskin että homopari kasvattaa lasta
![]()
Mikä siinä niin yököttää?
Ja miksi ei yökötä, että heteropari kasvattaa lasta? Seksiä hekin harrastavat, voivat panna perseeseenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Niin hankkivatkin, mutta mä en nyt puhunutkaan sellaisista! Ja kuka on sanonut, että ette olisi hyviä vanhempia lapsillenne?
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämätön:mitä mieltä siitä että lesbopari hankkii lapsia... ja onko tuo teistä epämielyttävää. minusta se on mutta en voi sille mitään. pahoittelen jos loukkaan sillä ajatusella joitain mutta se on minun mielipiteeni. mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämätön:mitä mieltä siitä että lesbopari hankkii lapsia... ja onko tuo teistä epämielyttävää. minusta se on mutta en voi sille mitään. pahoittelen jos loukkaan sillä ajatusella joitain mutta se on minun mielipiteeni. mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja lepakko:Omasta mielestäni ihmiset eivät tunnu uskovan homoparien rakkauteen. Monet suhtautuvat homopareihin kuin kavereihin, jotka nussivat keskenään. Ja kuka idiootti täällä on verrannut sinkkuutta lesbouteen, sinkkuhan on YKSIN. Homopari elää samanlaisessa parisuhteessa kuin heteroparikin, kyseessä on PARI -eikä ystävyyssuhde, tosin kaikki parisuhteet perustuvat tietysti myös ystävyyteen. Homojen rakkaus on aivan samanlaista kuin heteroidenkin rakkaus. Yksikään lesbo ei ole lesbo vain siksi, että se olisi helppoa. (Eikä se ole, ainakin omien kokemusteni mukaan naiset ne vasta julmia ovatkin.) Lapsi ei siis kasva äitinsä ja tämän kumppanin kanssa, hän kasvaa kahden äitinsä eli vanhempiensa kanssa. Homoperheen lapsi oppii parisuhteen ja rakkauden samalla tavalla kuin heteroperheen lapsi, ei sukupuolella ole siinä merkitystä. Ymmärrän tosin hyvin, ettei homopari - oli sillä sitten lapsia tai ei - välttämättä näytä niin uskottavalta kuin heteropari, sillä näen heteroparit aivan samoin. En ole koskaan rakastunut tai edes kunnolla ihastunut mieheen, joten minusta tuntuu kummalliselta, että joku tekee niin. Samalla tavalla kuin joku ihmettelee, että miten tuo voi pukeutua noin tai syödä tuota, itse en kyllä ikinä... Ainahan se on niin. Mutta joka tapauksessa, luultavasti valtaosa naisista haluaa lapsen ja heille tulisi se suoda. Ja lesbot ovat naisia. (Tavallaan.)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanaa:Olen tästä niin paljon keskustellut, että enää en jaksa täällä jauhaa, mutta sen sanon että luonnotonta ja kieroutunutta minunkin mielestäni! Kuten useampikin on maininnut niin luonnollisesti eivät lisäänny niin ei tarvii muutenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämätön:mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja Samanlainen onni:Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämätön:mun mielestä se on siis epämielyttävää nähdä noita pariskuntia.
no kuinkas monta kertaa olet joutunut näkemään lesbopareja elämäsi varrella? Ja varsinkin Helsingin ulkopuolella?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jokainen on vähän homo:Jokainen on vähän homo - Jukka Takalo http://www.youtube.com/watch?v=wejE_37dx_A
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minua yököttää lesboparit ja säälittää niiden lapset! voi olla että monen lesboparin lapsia haukutaan koulussa kun on kaksi äitiä,eikä isää! en vaan ymmärrä miten jotkut haluaa olla lesboja! onneksi meidän suvussa ei ole yhtään lesboparia
Alkuperäinen kirjoittaja lepakko:Hei Vieras, jonka kommentti on ennen omaani. Onpa sitä liikuttu ikävissä piireissä.Etkö muka tunne yhtään julmaa heteromiestä tai heteronaista? Uskon tuon juttusi kyllä, sillä kuten sanoin, varsinkin naiset osaavat olla julmia, niin lesbot kuin heterotkin, ja kaksi naista saman katon alla saattaa saada hyvinkin tuhoa aikaan... Kun molemmat parisuhteessa ovat sukkelasanaisia ja viekkaita tekstiviestientulkitsijoita, niin kyllä siitä saattaa pari katastrofia viikossa seurata. Mutta älä tuomitse kaikkia homoja noin, se ei ole kovin reilua perustaa mielipidettään muutaman huonon esimerkin varaan. Kaikki ovat erilaisia, jotkut homot nussivat kaikkea mikä liikkuu ja jotkut uskovat pitkiin parisuhteisiin. Mutta en edelleenkään ymmärrä, että MIKSI lapsen pitäisi saada miehen ja naisen malli? Miksi? Että hän oppisi, että mies on naista fyysisesti vahvempi ja kantaa kaikki tavarat, ja että kun isä ei suostu niin äiti antaa rahaa? Eikä se edes ole niin, monet miehet ovat aivan pehmoja naiset usein hyvinkin kovia. Tuohon sukupuoliroolimalli-juttuun ei ole kyllä kukaan koskaan perustellut yhtään mitään, se on ihan tuulesta temmattu juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja typerykset!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minua yököttää lesboparit ja säälittää niiden lapset! voi olla että monen lesboparin lapsia haukutaan koulussa kun on kaksi äitiä,eikä isää! en vaan ymmärrä miten jotkut haluaa olla lesboja! onneksi meidän suvussa ei ole yhtään lesboparia
Kyllä olette tynnyrissä kasvaneita!!! Ei kukaan valitse olla lesbo! Oletko itse VALINNUT ETTÄ HALUAT OLLA HETERO?!?! Joistakin vaan tulee homoja ja sillä siisti. Ei sille mitään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja lepakko:On hyvin mielenkiintoista, että alkoholistit, työttömät ja rikolliset saavat hankkia lapsia, mutta homopareille niitä ei suoda, sillä siitä seuraa huono esimerkki. Tämänkin keskustelut arvoisat osanottajat antavat varmasti hyvät esimerkit omille lapsilleen tuomitsemalla erilaiset ihmiset. Tämä on kuvottavaa, katsokaa peiliin. Se, että pidän naisista, ei tarkoita, ettenkö olisi nainen. Ja uskon useimpien naisien haluavan lapsia, esimerkiksi minä haluan lapsia. Onko tämä joku kristillisdemokraattien palsta, luonnollinen sitä ja luonnollinen tätä. Nämä tietokoneetkaan eivät ole luonnollisia, ja ne pitäisikin ilmeisesti kieltää, niin kaikenmaailman homofoobikot eivät pääsisi kirjoittelemaan nettiin... Olen niin helvetin kiitollinen että omat HETEROvanhempani ovat aina hyväksyneet minut sellaisena kuin olen, minulle ei ole koskaan opetettu mitään homofoobista, rasistista tai ikävää. Mutta ilmeisesti kaikkia tämän keskustelun osanottajia ei ole siunattu samanlaisella kasvatuksella.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepakko:Hei Vieras, jonka kommentti on ennen omaani. Onpa sitä liikuttu ikävissä piireissä.Etkö muka tunne yhtään julmaa heteromiestä tai heteronaista? Uskon tuon juttusi kyllä, sillä kuten sanoin, varsinkin naiset osaavat olla julmia, niin lesbot kuin heterotkin, ja kaksi naista saman katon alla saattaa saada hyvinkin tuhoa aikaan... Kun molemmat parisuhteessa ovat sukkelasanaisia ja viekkaita tekstiviestientulkitsijoita, niin kyllä siitä saattaa pari katastrofia viikossa seurata. Mutta älä tuomitse kaikkia homoja noin, se ei ole kovin reilua perustaa mielipidettään muutaman huonon esimerkin varaan. Kaikki ovat erilaisia, jotkut homot nussivat kaikkea mikä liikkuu ja jotkut uskovat pitkiin parisuhteisiin. Mutta en edelleenkään ymmärrä, että MIKSI lapsen pitäisi saada miehen ja naisen malli? Miksi? Että hän oppisi, että mies on naista fyysisesti vahvempi ja kantaa kaikki tavarat, ja että kun isä ei suostu niin äiti antaa rahaa? Eikä se edes ole niin, monet miehet ovat aivan pehmoja naiset usein hyvinkin kovia. Tuohon sukupuoliroolimalli-juttuun ei ole kyllä kukaan koskaan perustellut yhtään mitään, se on ihan tuulesta temmattu juttu.
Turha tästä on kanssasi keskustella! Enkä perusta todellakaan mielipidettäni MUUTAMAN homoparin varaan, vaan kyse on USEISTA pareista! Ja kyllä, mielestäni laspen kuuluu oppia miesten ja naisten erot: Mies on naista fyysisesti vahvempi jne, sekin on biologinen fakta! Siksi jotkut asiat sujuvat miehiltä paremmin, esim. juuri voimaa vaativat asiat. Tai meillä kotona näkyy pituudessa, mies ottaa korkealta tavarat jne.