L
lepakko
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lepakko:On hyvin mielenkiintoista, että alkoholistit, työttömät ja rikolliset saavat hankkia lapsia, mutta homopareille niitä ei suoda, sillä siitä seuraa huono esimerkki. Tämänkin keskustelut arvoisat osanottajat antavat varmasti hyvät esimerkit omille lapsilleen tuomitsemalla erilaiset ihmiset. Tämä on kuvottavaa, katsokaa peiliin. Se, että pidän naisista, ei tarkoita, ettenkö olisi nainen. Ja uskon useimpien naisien haluavan lapsia, esimerkiksi minä haluan lapsia. Onko tämä joku kristillisdemokraattien palsta, luonnollinen sitä ja luonnollinen tätä. Nämä tietokoneetkaan eivät ole luonnollisia, ja ne pitäisikin ilmeisesti kieltää, niin kaikenmaailman homofoobikot eivät pääsisi kirjoittelemaan nettiin... Olen niin helvetin kiitollinen että omat HETEROvanhempani ovat aina hyväksyneet minut sellaisena kuin olen, minulle ei ole koskaan opetettu mitään homofoobista, rasistista tai ikävää. Mutta ilmeisesti kaikkia tämän keskustelun osanottajia ei ole siunattu samanlaisella kasvatuksella.
Höh, no olkaa lesboja tai mitä lie, mutta täällä kysyttiinkin mielipidettä lasten hankitaan! Ei kysytty mitä mieltä rosvojen yms lasten hankinnasta! Ei, en hyväksy niiden, raiskaajien tms. lasten hankkimista myöskään! Aion opettaa lapsilleni että erilaisuus on ok, mutta opetan myös biologiset asiat niin kuin ne on! Se ei ole KENENKÄÄN syrjimistä!
Anteeksi, käsitin väärin näköjään sen että syrjisit kaikkia homoja.