Mitä mieltä olette lesbo pareista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä jokaisella on oikeus olla onnellinen ja oikeus olla rakastamansa ihmisen kanssa =)

Eli kyllä mä antaisin mun lasten leikkiä sun lasten kanssa, todellakaan ei haittaa vaikka oletkin lesbo.

Hyväksyn homoparit,ja hyväksyn lesboparit mutta en sitä että he voivat adoptoida lapsia.. Lapset ovat naisen ja miehen välinen,he voivat vaon niitä keskenään saada "luonnollisesti" joten hyväksyn adoptiot ja keinohedelmöityksen heteropareille.

Jos lesboilla ja homoilla ei ole keskenään mitään luonnollisia intrestejä saada lapsia niin silloin niille ei ole niitä suvaittu.

pappa kerran tuumi (rauha hänen sielulleen )
Että ainoa ero on, että läppäpillut hakkauttaa toisiaan vasten, ei muuta.
Nii ja siis suvussa on eräs lesbopari, eikä hän kokenut mitenkään pahana ajatusta, vaikka sitä ikäpolvea, jonka olisi olettanu olevan vastustaja

Alkuperäinen kirjoittaja Myymeli:
Hyväksyn homoparit,ja hyväksyn lesboparit mutta en sitä että he voivat adoptoida lapsia.. Lapset ovat naisen ja miehen välinen,he voivat vaon niitä keskenään saada "luonnollisesti" joten hyväksyn adoptiot ja keinohedelmöityksen heteropareille.

Jos lesboilla ja homoilla ei ole keskenään mitään luonnollisia intrestejä saada lapsia niin silloin niille ei ole niitä suvaittu.

juu no exän veli "luovutti" aineet ja tulin heti raskaaksi vaikka ei siinä ajankohdassa olisi pitänyt edes ovuloida. ja exän poika täyttää 16v. mutta sai alkunsa raiskauksesta. ei nyt olisi tullut meille mieleen mennä minnekään hoitoihin.

Että mua sit risoo tää luonnollisuusläpinä... Mikä kumma siitä keinohedelmöityksestäkin tekee niin luonnollista, että se suodaan vain heteropareille? Ja kyllä, vain vastakkaista sukupuolta olevat pystyvät lisääntymään keskenään (tai sukusolujen avulla labrassa), mutta vanhemmiksi kykenevät jopa lesbot ja homot!

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Että mua sit risoo tää luonnollisuusläpinä...

Mua kanssa. Nuo lässyttäjät eivät varmaankaan itse koskaan esim. aja autolla, syö mitään lisäaineita sisältävää, katso telkkaria, tai käytä lääkkeitä. Ihan yhtä luonnotonta tai luonnollista nekin jutut on.

Mä en ymmärrä ylipäätään tätä voiko homoilla/lesboilla olla perhettä -keskustelua! Siis haloo, mitä tekemistä vanhempien seksuaalisuudella on lasten kanssa? Ei pitäis olla yhtään mitään! Tärkeintä perheessä on se, että sekä vanhemmilla että lapsilla on hyvä olla, oli ne sitten mitä sukupuolta tahansa.

En pohdiskele muidenkaan lasteni ystävien vanhempien sexkäyttäytymistä, niin että siis se ei vaikuta ystävyyteen ei mun eikä mun lasten. Eikä silläkään ole minulle mitään merkitystä onko mun lasten ystävät saanu alkunsa keinohedelmöityksellä vai luomusti - ei heteroiden enempää kuin homoseksuaalien.
Ja aika outoa on jos jollaki ko. jutut vaikuttaa.

Kai mä nyt antaisin lapsen leikkiä heidän lapsen kanssa, jos kerran kavereita olisivat, mutta itse en hyväksy homoseksuaaleja, enkä pidä heitä mitenkään normaaleina.

Ihana kuulla että täällä on näinkin suvaitsevaista porukkaa.. :)
Jännittää silti ihan hirveästi kertoa asiasta omille vanhemmille. Kun tässä on juuri
nytten ero miehestä meneillään.. erilleen muutto ja sitten tämä nainen on muuttamassa meidän luoksemme.. minun ja lasten.

ehkä saattaisin just ja just antaa lasteni leikkiä heidän lastensa kanssa, mutta ehkä jossain puistossa tms yleisillä paikoilla. en väitä enkä luule että naisparit paneskelevat lasten nähden, mutta en halua että lapsi on näkemässä kahden naisen yhdessäoloa, (niinku esim vierekkäin istuskelu, pussailu yms). hyi. oksettaa ajatuskin naisparista.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Mitä olette vanhempina mieltä lesbo pareista, päästäsittekö lapsenne leikkimään tälläisen pariskunnan lasten kanssa? Mikä on suhtautumisenne tälläiseen pariin?

Ootko sä aivan idiootti? Ihan sama kuin kysyisi, mitä mieltä olet vanhempana heteropareista, ja päästäisitkö lapsiasi leikkimään heteroparien lasten kanssa. Mä kerron kenen lasten kanssa en päästäisi omia lapsiani leikkimään; SUN KALTAISTEN ENNAKKOLUULOUISTEN JUNTTIEN LASTEN KANSSA. Tyhmyys voi vaikka tarttua.

hei olen hetero siis normaali. taidan olla jo harvinainen eläjä. pitäs vissiin lehdessä kuuluttaa mitä erikois oikeuksia saisin kun olen hetero. pitää varmaan työ haastattelussa mainita, ai niin ja tieten joka vastaantulijallekin.

ja todellakin vastustan näiden naisparien hedelmöityshoitoja, ei voi olla hyväksi yhdellekään lapselle että oiskin kaks äitiä, saa lapsi ihan vääristyneen maailmankuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Mitä olette vanhempina mieltä lesbo pareista, päästäsittekö lapsenne leikkimään tälläisen pariskunnan lasten kanssa? Mikä on suhtautumisenne tälläiseen pariin?

Ootko sä aivan idiootti? Ihan sama kuin kysyisi, mitä mieltä olet vanhempana heteropareista, ja päästäisitkö lapsiasi leikkimään heteroparien lasten kanssa. Mä kerron kenen lasten kanssa en päästäisi omia lapsiani leikkimään; SUN KALTAISTEN ENNAKKOLUULOUISTEN JUNTTIEN LASTEN KANSSA. Tyhmyys voi vaikka tarttua.

Hups heijaa... Anteeksi. En lukenut kuin aloituksen, ja vastasin heti suivaantuneena luultuani, että joku homofobinen ennakkoluuloinen ihminen oli tehnyt tämän aloituksen. En tajunnut, että kyseessä aloittaja itse on rakastunut naiseen... No, vastaukseni ainakin kertoi sen, että sukupuolisella suuntautumisella ei minusta ole yhtään mitään merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
ja todellakin vastustan näiden naisparien hedelmöityshoitoja, ei voi olla hyväksi yhdellekään lapselle että oiskin kaks äitiä, saa lapsi ihan vääristyneen maailmankuvan.

Perustele, kuinka lapsen maailmankuva vääristyy siitä, että hänellä on kaksi rakastavaa vanhempaa? Vaikka olisivatkin samaa sukupuolta. Entö yh -äidit? Pitäisikö heidän lapsensa ottaa huostaan, koska lasten maailmankuva vääristyy?

no yh-äitiä ei voi verrata lesboon tuossa vääristymisjutussa,kun voihan heterovanhemmista toinen kuolla,silloin on kyllä ihan normaalia olla yh.Lesbous taas ei ole normaalia.Se tuomitaan raamatussa.En hyväksy heidän keinohedelmöitystään sen enempää kuin heteroiden hedelmällisyyshoitoja.Sori vaan, se on mun mielipide,eikä se muuksi muutu vaikka kuinka kakkisitte niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja on mullakin tuttuja lepsoja:
no yh-äitiä ei voi verrata lesboon tuossa vääristymisjutussa,kun voihan heterovanhemmista toinen kuolla,silloin on kyllä ihan normaalia olla yh.Lesbous taas ei ole normaalia.Se tuomitaan raamatussa.En hyväksy heidän keinohedelmöitystään sen enempää kuin heteroiden hedelmällisyyshoitoja.Sori vaan, se on mun mielipide,eikä se muuksi muutu vaikka kuinka kakkisitte niskaan.

No voi kyynel, se tuomitaan raamatussa.

Yhteistyössä