Lesbo papit naimisiin keskenään

• Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti
Raamattu kieltää homosuhteet oli ne sitten miesten kesken tai naisten kesken. Jo pieni lapsikin sen tajuaa ettei se ole normaalia jos sedät suuteloo setiä tai tädit tätejä. Nykyään kun vaan pyritään tekemään homous normaaliksi seksuaaliseksi kanssakäymiseksi ujuttamalla homo/lesbopareja elokuviin sarjoihin jne.
Jos naiset olisi tarkoitettu elämään yhdessä avioparina niin kyllähän he keskenään silloin voisivat lisääntyäkin.
Tuolla joku kysyi mitä Jeesus sanoisi.. Hän varmaan sanois saman kuin sille syntiselle naiselle:"10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Luulis nykyään kaikkien tietävän :eek: Maria Magdalena oli jeesuksen vaimo. Kaikilla juutalaisilla miehillä tuohon aikaan oli vaimo tiettyyn ikään tullessa, muuten he eivät olisi olleet uskottavia.

En usko jeesuksen olleen homo, sillä hänen liittoansa on kuvattu erittäin lämpimäksi.

Jeesuksella oli myös sisaruksia ja hänelle syntyi lapsi.
Kaikki ei ole tainneet lukea Da Vinci -koodia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mutta eikö jeesuskin ollut homo?
Ei ollu, jeesuksella oli vaimo.

no kukas vittu se oli???aukko sivistyksessä,,,,,,,,,,,,,,,???
Aika lapsellista käytöstä sinulta vaikka olet olevinasi niin viisas ja aina oikeassa:/

no kuka se Jeesuksen VAIMO sitten oli....kysyy lapsellisena? :saint: :saint: :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:
Raamattu kieltää homosuhteet oli ne sitten miesten kesken tai naisten kesken. Jo pieni lapsikin sen tajuaa ettei se ole normaalia jos sedät suuteloo setiä tai tädit tätejä. Nykyään kun vaan pyritään tekemään homous normaaliksi seksuaaliseksi kanssakäymiseksi ujuttamalla homo/lesbopareja elokuviin sarjoihin jne.
Jos naiset olisi tarkoitettu elämään yhdessä avioparina niin kyllähän he keskenään silloin voisivat lisääntyäkin.
Tuolla joku kysyi mitä Jeesus sanoisi.. Hän varmaan sanois saman kuin sille syntiselle naiselle:"10 Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Nainen, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
11 Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

Ihanaa kun täällä on joku täysjärkinen, normaali ihminen:) Tää maailma on menossa yhä hullumpaan suuntaan, kaikkien pitäisi hyväksyä lespot ja homot:(

vieras

Aika lapsellista käytöstä sinulta vaikka olet olevinasi niin viisas ja aina oikeassa:/

no kuka se Jeesuksen VAIMO sitten oli....kysyy lapsellisena? :saint: :saint: :LOL:

Eiköhän sun olis jo aika mennä tutimaan? Nuku hyvin, näe vaikka homppeliunia:)

Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:

Ihanaa kun täällä on joku täysjärkinen, normaali ihminen:) Tää maailma on menossa yhä hullumpaan suuntaan, kaikkien pitäisi hyväksyä lespot ja homot:(

:eek: :eek:

Eiköhän sun olis jo aika mennä tutimaan? Nuku hyvin, näe vaikka homppeliunia:)

voimpa nähdäkkin!
:p :p :p :p hyviä unia sullekkin! =)

Missähän kohtaa Raamattua tämä sanotaan? Siis tuo lapsi-osio..Ei ole tullut ainakaan minua vastaan.

Jumala rakastaa jokaista ihmistä yhtä paljon, jokaikinen ihminen on hänelle tärkeä ja rakas. Hän ei käännä kenellekään selkäänsä, vaan moni ihminen on itse kääntänyt selkänsä Jumalalle. Ihmiselle on annettu vapaa tahto valita mitä tekee. Jokainen tulee olemaan tilillä viimeisen kerran Jumalan edessä. se on ihan oma asia haluaako siihen uskoa vai en. Itse en ainakaan uskalla olla uskomatta.

Nimetta harmaana vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Tri Laura Schlesinger on yhdysvaltalainen juutalainen
fundamentalistipastori, joka jakaa ohjeita ihmisille, jotka soittavat
hänen radio-ohjelmaansa. Kerran hän sanoi, että homoseksuaalisuus on
iljetys viitaten 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22) eikä sitä voi
missään tapauksessa hyväksyä. Seuraavassa avoin kirje, jonka Tri
Laura sai eräältä homoseksuaaliselta kuulijaltaan.

"Hyvä tohtori Laura, Kiitos siitä, että teet niin paljon opettaaksesi
ihmisille Jumalan lakia. Olen oppinut paljon ohjelmastasi, ja
pyrkinyt myös jakamaan tietoani niin monelle ihmiselle kuin
mahdollista. Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien
elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan (3.
Moos.18:22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä.

Keskustelu loppuu siihen. Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman
muun lain suhteen.

Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle
mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9) Ongelmana ovat naapurit.
Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota
heidät?

Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa
hyväksytään. (2. Moos. 21:7) Mikä mielestäsi olisi sopiva hinta
hänestä tämänhetkisten kurssien mukaan?

3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) sanotaan, että voin omistaa
orjia, sekä mies- että naispuolisia, sillä ehdolla että he ovat
naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä
pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voisitko selventää?
Miksi en saisi omistaa kanadalaisia?

Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2.
Mooseksen kirja (2. Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi
surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on
iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin
homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?

3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan
alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän
lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin
kiertää?

Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan
lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3.
Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27) Kuinka heidän tulisi kuolla?

Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6), että kuolleen
sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata
amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos
19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen
vaimonsa rikkoo käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on
käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän
myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua
koko kaupungin väki kivittämään heitä?
(3. Moos. 24:10-16) Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä
niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten
kanssa? (3. Moos 20:14)"

Tiedän, että olet tutkinut näitä asioita laajasti, joten olen varma,
että osaat auttaa. Kiitos taas kerran, että muistutit meitä siitä,
että Jumalan sana on ikuinen ja muuttumaton.

Uskollinen kuulijasi ja palvova ihailijasi, Sean Hayes"
Nyt joku ystävällisesti vastailemaan vaikka näihin. Olen odottanut kauankauan, että minulle näitä räikeitä ristiriitaisuuksia jotenkin selväjärkisesti elikkä loogisesti perusteltaisiin. Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Afu-82:
Missähän kohtaa Raamattua tämä sanotaan? Siis tuo lapsi-osio..Ei ole tullut ainakaan minua vastaan.

Jumala rakastaa jokaista ihmistä yhtä paljon, jokaikinen ihminen on hänelle tärkeä ja rakas. Hän ei käännä kenellekään selkäänsä, vaan moni ihminen on itse kääntänyt selkänsä Jumalalle. Ihmiselle on annettu vapaa tahto valita mitä tekee. Jokainen tulee olemaan tilillä viimeisen kerran Jumalan edessä. se on ihan oma asia haluaako siihen uskoa vai en. Itse en ainakaan uskalla olla uskomatta.
Raamattu ei ole ainoa teksti mitä tuosta ajasta on jäljellä ;) Se on ihan yleistä tietoa, että Jeesuksella oli äiti, isä, sisaruksia, vaimo ja lapsi. Hän oli aika tavallinen juutalainen mies aika pitkään.

Luulis nykyään kaikkien tietävän :eek: Maria Magdalena oli jeesuksen vaimo. Kaikilla juutalaisilla miehillä tuohon aikaan oli vaimo tiettyyn ikään tullessa, muuten he eivät olisi olleet uskottavia.

En usko jeesuksen olleen homo, sillä hänen liittoansa on kuvattu erittäin lämpimäksi.

No ei näköjään! Mä innoistuin siitä ja aloin lukemaan aika paljonkin aiheesta kun yritin selvittää onko siinä totuutta.

Olihan siinä, ja mua jäi ihmetyttämään miten pimennossa on kirkko onnistunu ihmisä pitämään...

Ei niin... Mutta onneksi jokunen on nähnyt sentään elokuvan!

Ei siinä mitään logiikkaa ole kyse on vain kirkon tutinasta jäsenkadon edessä. Ei takuulla moni pappi väitä, että ei olisi synti harrastaa moista.
Joo, joku vähäpätöinen arkkipiispa Jukka Paarma vaan on julkisesti kehdannut olla sitä mieltä, ettei se ehkä ihan niin kamalan tuomittavaa olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

ja onneksi kaikki tietävät, että kirjassa on faktan lisäksi myös fiktiota ;)

ai kamala! vaikka pakana olenkin....
=) ...ok eli siis palstalaisten mielestä Maria Magdaleena oli Jeesuksen nainen"vaimo tai huora..kuka mitenkin haluaa nimittää!...mielenkiintosta.... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:

ja onneksi kaikki tietävät, että kirjassa on faktan lisäksi myös fiktiota ;)
Näinpä. Aivan niin kuin muissakin suurissa kirjoissa.

A-M
Jos vähän viitsii googlettaa, niin esim. Wikipediasta löytyy tälläinen: "Näin tosiasia on se, ettei varhaiskristilliseltä ajalta tunneta yhtään tekstiä, joka olisi väittänyt yksiselitteisesti Jeesuksella olleen puoliso tai lapsia." Eli faktaa ei ole, vain olettamuksia, tulkintoja --> joita Da Vinci-koodikin on.

Alkuperäinen kirjoittaja A-M:
Jos vähän viitsii googlettaa, niin esim. Wikipediasta löytyy tälläinen: "Näin tosiasia on se, ettei varhaiskristilliseltä ajalta tunneta yhtään tekstiä, joka olisi väittänyt yksiselitteisesti Jeesuksella olleen puoliso tai lapsia." Eli faktaa ei ole, vain olettamuksia, tulkintoja --> joita Da Vinci-koodikin on.
jep, eli mahdollista se on muttei voida sitä todeksi väittää.

vieras
Ei siinä mitään logiikkaa ole kyse on vain kirkon tutinasta jäsenkadon edessä. Ei takuulla moni pappi väitä, että ei olisi synti harrastaa moista.
Joo, joku vähäpätöinen arkkipiispa Jukka Paarma vaan on julkisesti kehdannut olla sitä mieltä, ettei se ehkä ihan niin kamalan tuomittavaa olekaan.
Ei siinä jonkun paarman sanat paljon paina kun mennään viimeiselle tuomiolle.

Alkuperäinen kirjoittaja A-M:
Maria Magdalenan on kirjoitettu olevan "jeesuksen kumppani" ja muutamassa tekstitssä on kirjoitettu heidän suutelevan, esimerkiksi...

Sen lisäksi on tiedossa sukupuita Merovingiaaneihin asti joihin kuuluu myös jeesus esi-isinensä ja lapsinensa.

Tekstiä jeesuksesta ja niistä ajoista on paljon. Jos jeesuksella ei olisikaan ollut vaimoa, miksi tätä ei raamatussa selitetä? Olisi ollut kovin kummallista silloin että naimaikäinen mies on ilman vaimoa, jossakin siitä olis selitetty jotain...

Yhteistyössä