niina
nyt en malta olla kysymättä, että NIINKÖ? valaisetko lyhyesti?Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Juu, paras lopettaa silloin, kun järkevät argumentit loppuvat. Ja kiitos vaan rukouksista; mä olen tuon Totuuden totuudellisuuden onneksi jo ymmärtänyt.Alkuperäinen kirjoittaja niina:mä en ala sun kanssa väittelemään, ei rakenna. Mutta muistan rukouksin, että löytäisit Totuuden.Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Sehän se olisikin somaa ollut, kun Dan Brownkin olisi pokkana ilmoittanut, että en minä tätä omasta päästäni ole keksinyt vaan Jumala kävi tämän minulle kuiskuttelemassa ja minä sitten vaan kirjasin kuiskutuksen ylösAlkuperäinen kirjoittaja niina:ehkei kuitenkaan. Ramattu on Jumalan ilmoitusta meille ihmisille. Se on säilynyt jo tuhansia vuosia (jesaja n 1000 v ennen Kr), kun taas da vinci kirjoitettiin vain että ihmisiltä saadaan rahat pois ja pää sekaisin että minkä on totta ja mikä ei...
Ja mitä tulee Raamatun säilymiseen tuhansia vuosia, niin jos yliopiston historian professoriin on yhtään luottamista, oikeampi totuus on se, että kirjaa on kopeloitu ja editoitu useaan otteeseen, milloin kenenkin intressien mukaan.