Hitto, että menee hermot, yritin tehdä ruokaa siis YRITIN ja tuo taapero kiipeää joka toinen minuutti hyppimään keittiön pöydälle (alla laatta/kivilattia eli päälleen sieltä alas tuippuminen ei ole hyvä idea) ja kun nostan hänet alas pöydältä juoksee hän olohuoneen kukkaruukkuihin, ottaa kädet täyteen multaan ja heittää lattialle. Tätä kun on tapahtunut kuukausia joka ikinen päivä samalla kun pilkon sipulia tms. olen siis työn touhussa niin äsken sitten sai olla viimeinen kerta ja otin kukkaset ja heitin terassin ovesta ulos kaaressa... Ollaan nyt sitten kokonaan ilman koriste-esineitä ja nyt sitten ilman kukkasiakin. Mä vaan en jaksa enää!!! Ikinä ei saa tehdä mitään rauhassa edes minuuttia ja kämppä on hävityksen kauhistus joka hetki vaikka mä siivoan KOKO AJAN. Hajoo pää.
Ja joo, turha tulla kenenkään napisemaan että sellaisia ne lapset ovat. Kun mä en ikinä eläissäni ole nähnyt yhtä vilkasta taaperoa missään tai koskaan eikä kukaan muukaan ole. Sinä päivänä kun sellaisen näen, niin itken ilosta ja helpotuksesta. Silloin tiedän, että edes joku jossain tietää mitä mun arki on.
Poika on erittäin rakas ja ihana, aina naurussa suin, mutta tosiaan kun ei sekuntiakaan paikallaan. Ja tiedän, että kaikki sanoo ettei ne muutkaan ole tossa iässä, mutta kun tää ei ole vitsi. Mä oon nähnyt jokaisen kaverin lapsen istuvan esim. sylissä edes minuutin, mutta tää ei istu, ei ikinä. Ei edes korkeassa kuumeessa.
Ja joo, turha tulla kenenkään napisemaan että sellaisia ne lapset ovat. Kun mä en ikinä eläissäni ole nähnyt yhtä vilkasta taaperoa missään tai koskaan eikä kukaan muukaan ole. Sinä päivänä kun sellaisen näen, niin itken ilosta ja helpotuksesta. Silloin tiedän, että edes joku jossain tietää mitä mun arki on.
Poika on erittäin rakas ja ihana, aina naurussa suin, mutta tosiaan kun ei sekuntiakaan paikallaan. Ja tiedän, että kaikki sanoo ettei ne muutkaan ole tossa iässä, mutta kun tää ei ole vitsi. Mä oon nähnyt jokaisen kaverin lapsen istuvan esim. sylissä edes minuutin, mutta tää ei istu, ei ikinä. Ei edes korkeassa kuumeessa.