H
"hello"
Vieras
Mitä lautapelejä pelaatte lasten kanssa? Minkäikäisten kanssa mitäkin? Mitä lautapelejä pelaatte aikuisten kesken?
Meillä aika vähän pelataan, mut afrikantähdestä tykkäävät lapset
Meillä aika vähän pelataan, mut afrikantähdestä tykkäävät lapset