Tuli mieleen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuosta uusivuosi-ketjusta,
miten te jaksatte vielä aikuisten kesken pelata lautapelejä? minulla kiintiö täynnä lasten kanssa kun pelaa. Ensin esikoisen, nyt kuopuksella pelikausi menossa. Huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kännissä sananselityspeliä ja avio/avopareittain.Tulee muuten hiton hienot tappelut parien välille ennen pitkää!

Mä muistan kerran ku pelattiin Aliasta mä ja ex(ei siis ollu sillon vielä ex) ja sit yks kaveripariskunta. Ja sit siinä kaveri selitti ja kaikki saatiin arvata ja kaveri tietty koetti selittää vaan silleen insidejuttuna että miehensä tajuais. No mä sit hoksasin silti sen sanan. Kyllä se annatti eli siis mainitsi vähä miehelleen että ois piätny sen tajuta...

Aliaksen parissa on kyllä muutenki monet hauskat hetket vietetty. Siinä kyllä näkee onko kenen kans samalla aaltopituudella. Mä ja serkku tajuttiin hirmu helposti toistemme selitykset. Ja mun äiti elehtii mukana ku selittää...
 

Yhteistyössä