V
vieras
Vieras
tuosta uusivuosi-ketjusta,
miten te jaksatte vielä aikuisten kesken pelata lautapelejä? minulla kiintiö täynnä lasten kanssa kun pelaa. Ensin esikoisen, nyt kuopuksella pelikausi menossa. Huoh.
miten te jaksatte vielä aikuisten kesken pelata lautapelejä? minulla kiintiö täynnä lasten kanssa kun pelaa. Ensin esikoisen, nyt kuopuksella pelikausi menossa. Huoh.