Ä
äippä
Vieras
leikittekö lastenne kanssa päivittäin, mitä ja kuinka paljon?
Itse en niin kaueasta, nelivuotias hääräilee aika paljon itsekseen, ja patistankin häntä joskus yksinäiseen puuhasteluun. Joskus sitten rakennellaan leegoja yhdessä, pelataan lautapelejä, tehdään palapelejä, piirretään, maalataan, muovaillaan...
Itse en niin kaueasta, nelivuotias hääräilee aika paljon itsekseen, ja patistankin häntä joskus yksinäiseen puuhasteluun. Joskus sitten rakennellaan leegoja yhdessä, pelataan lautapelejä, tehdään palapelejä, piirretään, maalataan, muovaillaan...