lasten kanssa leikkiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
leikittekö lastenne kanssa päivittäin, mitä ja kuinka paljon?

Itse en niin kaueasta, nelivuotias hääräilee aika paljon itsekseen, ja patistankin häntä joskus yksinäiseen puuhasteluun. Joskus sitten rakennellaan leegoja yhdessä, pelataan lautapelejä, tehdään palapelejä, piirretään, maalataan, muovaillaan...
 
Meillä ihan sama homma, nyt enempi leikitään kun ei ole hoidossa. Hoitopäivien aikana saa leikkiä ja touhuta töikseen niin sitten illat on pyhitetty muille hommille ja jos haluaa yksin leikkiä niin ok.
Onneksi on oma-alotteinen ja yksinkin leikkivä poika.
 

Yhteistyössä