E
ekan äiti
Vieras
Pojan 3-vuotissyntymäpäivät ja joulu lähestyvät. Juhlilla väliä reilu kuukausi. Ajattelin pyytää syntymäpäivälahjaksi dominoa, mutta olisi kiva jos joulunakin saisi jonkin pelin. Leluja on jo niin paljon, mutta pelkät pehmeät paketitkaan eivät varmasti ole pojan mielestä kivoja. Poika on meidän ensimmäinen, joten meiltä ei löydy kuin normipalapelejä ja muistipeli.
Mitä lautapelejä te pelaatte 3 vuotiaidenne kanssa?
Mitä lautapelejä te pelaatte 3 vuotiaidenne kanssa?