LatinoNAISTEN invaasio Suomeen tulossa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomalainen perhekulttuuri voisi minun puolesta saada lisää piirteitä yhtenäisemmän perheen kulttuureista. Tätä hain, kun kirjoitin edellä pitäväni toisesta kulttuurista tulevien ihmisten perhekulttuurista.

Kirjoitin tuosta narsismista aikaisemmin siitä syystä, että nykysukupolvi arvostaa hyvin yksilökeskeistä elämää. Se ilmenee esim. alhaisena syntyvyytenä.

Suomalainen perhekulttuuri kattaa ydinperheen ja siinäkin lähinnä pikkulapsivaihe merkitsee eniten.
Vanhukset unohdetaan omiin oloihin ja laitoksiin.
En usko, että kulttuuri, jossa vanhempia ei kunnioiteta, voi aidosti hyvin!

Ei ollut tarkoitus huudattaa teitä herkkiä, mutta en välillä vain voi vastustaa kiusausta.:D

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Eikös latinonaiset pidä machomiehistä, ei mistään sukupuolettomista kuten nämä suomalaiset naiset, jotka tutkimusten mukaan suosii femiinisiä miehiä, siis sellaisia hoikkia tyttöpoikia. Heteropersumies käy siis hyvin latinottarelle.
Ehkäpä nää kaameat hipsteriporkkananpurijat heräävät ja huomaavat olevansa miehiä kun kyljessä kiehnää kuuma tumma kaunotar, joka tarvitsee miestä miesten hommissa, ja osaa arvostaa miestä.

Mun mielestä tasa-arvo on erittäin tärkeä asia, mutta kyllä raja täytyy johonkin vetää!
Muun muassa kun työpaikkoja aletaan jakamaan sukupuolen perusteella, eikä ammatillisen sopivuuden tai taitotason perusteella - silloin ollaan menty metsään.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
:ROFLMAO: Voi olla, että pikkaisen emännät pettyvät, kun keskiverto lestijärveläiset eivät näytäkään kuvan tyypin mukaisilta villeiltä ja vahvoilta viikingeiltä :D
On kai meillä niitä hyvännäköisiäkin miehiä!:D

Nyt äkkiä joku formaatti jenkkilästä missä muutokseen pääsee joukko Taunoja ja Perttejä, äkkiä äkkiä, ennen kuin kaunottaret saapuvat!!!:coffee:
10 years younger ei varmaan paljoa jeesaa...olisko ideoita?

Ehkäpä nää kaameat hipsteriporkkananpurijat heräävät ja huomaavat olevansa miehiä kun kyljessä kiehnää kuuma tumma kaunotar, joka tarvitsee miestä miesten hommissa, ja osaa arvostaa miestä.

Mun mielestä tasa-arvo on erittäin tärkeä asia, mutta kyllä raja täytyy johonkin vetää!
Muun muassa kun työpaikkoja aletaan jakamaan sukupuolen perusteella, eikä ammatillisen sopivuuden tai taitotason perusteella - silloin ollaan menty metsään.
Ei pahalla, mutta elät kyllä hiukan jossain menneellä vuosisadalla :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
On kai meillä niitä hyvännäköisiäkin miehiä!:D

Nyt äkkiä joku formaatti jenkkilästä missä muutokseen pääsee joukko Taunoja ja Perttejä, äkkiä ennen kuin kaunottaret saapuvat!!!:coffee:
10 years younger ei varmaan paljoa jeesaa...olisko ideoita?
On toki. Mutta ei nyt ihan tuon tasoisia ehkä ihan hirveästi siellä teboilin kulmilla pyöri.

:ROFLMAO: Voi olla, että pikkaisen emännät pettyvät, kun keskiverto lestijärveläiset eivät näytäkään kuvan tyypin mukaisilta villeiltä ja vahvoilta viikingeiltä :D

Tervetuloa Lestijärvelle sinjoriittat :love:

Toivottaa

Tauno:

tenor.gif

Pertti:

tenor.gif

Kyösti:

tenor.gif

Silevo:

tenor.gif

Uolevi:

tenor.gif

Untamo:

tenor.gif

Jotain pitäisi kuitenkin muuttua!
Mulla on antaa huolestuttava esimerkki tästä suomalaisen miehen ja latinonaisen pariutumisesta.

Mies on Pohjanmaalta ja nainen Kolumbiasta. Tapasivat ja menivät äkkiä naimisiin.
Nainen oli jo pidemmän aikaa kauhistellut miehen hiljaisuutta ja ”tossuilua”.
Viimeinen pisara oli se, kun mies vei naisen tapaamaan vanhempiaan! Naisella oli odotuksia lämpimistä vanhemmista, jota ottavat pojan ja miniän suudelmin ja halauksin vastaan!:ROFLMAO:
Ei ihan tainnut suomalainen perhekulttuuri iskeä kolumbialaiseen siinä määrin, että olisi edes jäänyt loman loppuun. Hän otti eron miehestä kun olivat viettäneet appivanhempien luona kaksi päivää!:D

Kulttuurishokki!
Ja ymmärtäähän tuon. Kolumbialainen, jonka ainoa sidosryhmä Suomessa olisi ollut muutama kaveri, mies ja miehen perhe.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Ei pahalla, mutta elät kyllä hiukan jossain menneellä vuosisadalla :D
Olet jokseenkin oikeassa.
Olen hiukan vanhanaikainen, mutta en näe sitä välttämättä huonona asiana.
Kannatan kuitenkin tasa-arvoa, mutta sopivasti.:D

• Tykkää
Reactions: Elena777
ja hyvä niin, vanhan konstin tiedetään olevan aina parempi kuin pussillisen uusia
Minä en kauppakasseja kanna!:D
Ja onnekseni miespuoliset, joiden kanssa olen ikinä kaupassa käynyt, mukaan lukien nykyään oma poikanikin, ovat mukisematta kantaneet ostokset, jopa ihan innokkaana.:coffee:

*avaa sontsan*

Ehkä latinonaisen on helpompi höynäyttää nyrkin ja hellan väliin hoitamaan lapsia kuin suomalaisen.

Öbaut 60 v menestyvällä yrittäjällä/työkontaktilla oli riski tyttöystävä Brasiliasta.

Tykkäsi kovasti brassen kuumasta "yökäyttäytymisestä" :sneaky:, mutta se mimmi saattoi täräyttää nyrkillä jos asiat ei menneet niinkuin hän tahtoi.

Tuo ihan normikokokoinen, tanakahko mies oli kyllä niin tossun alla kuin olla ja voi sen mimmin räjähtävän temperemantin kanssa.

Pitkään ne hengaili, epäilen että loppui, kun näin hänet kaupungilla muutaman kerran yksin. Ennen aina kuin paita ja peppu.

Veikkaan vaan, että avasi seuraavan kerran aasialaisnaiskatalogin uusia kandidaatteja etsiessään :D

Yhteistyössä