LatinoNAISTEN invaasio Suomeen tulossa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D
Joo, venäläinen mies avasi aina auton ovet ja alkuun suomalaisetkin, muut ovet kyllä aukenee aina.
Sääpä hokasit, että joitain asioita vain tehdään, koska olet mies.:love:

Herrasmiehet ovat ihania!:love:
Saas nähdä onnistunko kasvattamaan pojastani sellaisen, ainakin yritän!:love:
Itse pidän tuota auton oven avaamista kyllä varsin turhana ja rasittavana tapana. Siis etenkin autosta poistuttaessa. Ihan jurpolta tuntuisi istua könöttää paikallaan siinä penkissä kun joku liikunta- tai tajuntarajotteinen toope, joka ei osaa itse avata oveta. Ja olen niin hätäinenkin ja sellainen "nyt toimitaan"-tyyppinen ihminen, että en edes jaksaisi/malttaisi odottaa, että toinen nyt pääsee sieltä omalta penkiltään avaamaan minulle oven :D

Itse pidän tuota auton oven avaamista kyllä varsin turhana ja rasittavana tapana. Siis etenkin autosta poistuttaessa. Ihan jurpolta tuntuisi istua könöttää paikallaan siinä penkissä kun joku liikunta- tai tajuntarajotteinen toope, joka ei osaa itse avata oveta. Ja olen niin hätäinenkin ja sellainen "nyt toimitaan"-tyyppinen ihminen, että en edes jaksaisi/malttaisi odottaa, että toinen nyt pääsee sieltä omalta penkiltään avaamaan minulle oven :D
Ollaan miehen kanssa samassa työpaikassa. Olisi aika hauskaa odottaa aina että mies ensin avaisi mulle oven että pääsen autoon ja perillä minä napottaisin siinä penkillä niin kauan että mies päästää mut ulos :D.

Monien suomalaisten naisten pitäisi vaan jättää pois v-mäinen feministinen miesviha-asenne ja nalkuttaminen ja suhtautua miehiin positiivisemmin. Voisi kumppani löytyä helpommin ja parisuhde onnistua (y)

Toiseksi pitäisi koittaa pitää paino kurissa. Syödä ja juoda kohtuudella ja liikkua enemmän. Monet näistä ylipainoisista ja lihavista näyttäisi hoikempina ihan ok:lta, jotkut jopa näteiltä. (y)
Vaikka kaikki suomalaiset naiset löytäis itelleen puolison, se tuskin sua auttais. Hopihopi varaamaan lentolippuja Amerikkaan, jos saat sieltä vaikka jonkun tarttumaan mukaan. Ei haittaa jos ulkomaan kieli ei suju, näytät vaan tuota artikkelia! Ei ne tuota juttua tosissaan ota, mut niitä on niin paljon, et joku saattais sut säälistä ottaakkin!

Mun ystävä otti thaikuista naisen, huomattavasti nuoremman. Luuli, että käy halvemmaksi ja että olisi helpompi kuin suomalainen - luuli väärin ja nyt ovat eronneet.
Oliskohan tämä uudempi sukupolvi aasialaisistakin ryhdistyneet...vai onko urbaani legenda, että ovat alisuvia kotioloissa?
Mulla kanssa sukulainen otti thaikkuvaimon, kaikki meni niin kauan hyvin kunnes ko. vaimo muutti Suomeen...sen jälkeen pitikin olla koko ajan rahaa rahaa ja lisää rahaa...eron jälkeen sukulainen totesi menettäneensä kaikki kovalla työllä ansaitut säästöt ja asunnon eksälleen.

Mulla kanssa sukulainen otti thaikkuvaimon, kaikki meni niin kauan hyvin kunnes ko. vaimo muutti Suomeen...sen jälkeen pitikin olla koko ajan rahaa rahaa ja lisää rahaa...eron jälkeen sukulainen totesi menettäneensä kaikki kovalla työllä ansaitut säästöt ja asunnon eksälleen.
Näin meni kaverillakin ja lisäksi piti maksaa ”kipurahoja” naisen vanhemmille.:confused:

Näin meni kaverillakin ja lisäksi piti maksaa ”kipurahoja” naisen vanhemmille.:confused:
Juu ja häät sekä Suomessa että Thaimaassao_O
Ja häissä piti antaa vaimon vanhemmille rahaa sekä kutsua koko KYLÄ häihin:LOL:

No kaveri oppi ja nykyään on naimisissa suomalaisen kanssa ja heillä onkin aivan ihana perhe lapsineen kaikkineen:love::love:

ähh

sä oletkin sellainen työläisnainen jolle ei prinsessarooli ikinä sopisikaan

Juu ja häät sekä Suomessa että Thaimaassao_O
Ja häissä piti antaa vaimon vanhemmille rahaa sekä kutsua koko KYLÄ häihin:LOL:

No kaveri oppi ja nykyään on naimisissa suomalaisen kanssa ja heillä onkin aivan ihana perhe lapsineen kaikkineen:love::love:
Loppu hyvin kaikki hyvin!:love:

Parempi sekin, kuin katsella ensin kärttyisää, lihovaa ja pihtaavaa suomiakkaa vuosikaudet ja sitten pulittaa elatusmaksuja sille eron jälkeen. Thaikun kanssa saa ainakin tuutata satsit mihin reikään tahansa ilman mitään perkeleen mutinoita ja vastusteluja. Jos thaikku alkaa vituttamaan tai häipyy, niin sen kun hakee tilalle uuden ja nuoremman.

Parempi sekin, kuin katsella ensin kärttyisää, lihovaa ja pihtaavaa suomiakkaa vuosikaudet ja sitten pulittaa elatusmaksuja sille eron jälkeen. Thaikun kanssa saa ainakin tuutata satsit mihin reikään tahansa ilman mitään perkeleen mutinoita ja vastusteluja. Jos thaikku alkaa vituttamaan tai häipyy, niin sen kun hakee tilalle uuden ja nuoremman.
Niinpä. Ei tuu elareita kun pistää vaan kakkoseen ja suuhun

Ei tietenkään :cautious:
Se on se pimpin erittämä elämän-eliksiiri, mikä suojelee miehiä niin syövältä kuin muultakin kadotukselta :D

Juuri näin - sillä täydennyksellä, että tuo eliksiiri usein ikävästi laimenee vuosien mittaan...
Mutta tähän hätään voisi kai Migriltä tulevaisuudessa noutaa uutta tehokasta rinnakkaislääkettä.
4escotazo-600x750.jpg

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä