LatinoNAISTEN invaasio Suomeen tulossa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en kauppakasseja kanna!:D
Ja onnekseni miespuoliset, joiden kanssa olen ikinä kaupassa käynyt, mukaan lukien nykyään oma poikanikin, ovat mukisematta kantaneet ostokset, jopa ihan innokkaana.:coffee:

*avaa sontsan*

Mä avaisin sulle auton oven pyytämättäkin, tekeekö ne muut sen? :sneaky:

tenor.gif

ps kohta se sun harmaa ihailija varmaan hyökkää mustasukkaisena mun kimppuun :D

Öbaut 60 v menestyvällä yrittäjällä/työkontaktilla oli riski tyttöystävä Brasiliasta.

Tykkäsi kovasti brassen kuumasta "yökäyttäytymisestä" :sneaky:, mutta se mimmi saattoi täräyttää nyrkillä jos asiat ei menneet niinkuin hän tahtoi.

Tuo ihan normikokokoinen, tanakahko mies oli kyllä niin tossun alla kuin olla ja voi sen mimmin räjähtävän temperemantin kanssa.

Pitkään ne hengaili, epäilen että loppui, kun näin hänet kaupungilla muutaman kerran yksin. Ennen aina kuin paita ja peppu.

Veikkaan vaan, että avasi seuraavan kerran aasialaisnaiskatalogin uusia kandidaatteja etsiessään :D
Mun ystävä otti thaikuista naisen, huomattavasti nuoremman. Luuli, että käy halvemmaksi ja että olisi helpompi kuin suomalainen - luuli väärin ja nyt ovat eronneet.
Oliskohan tämä uudempi sukupolvi aasialaisistakin ryhdistyneet...vai onko urbaani legenda, että ovat alisuvia kotioloissa?

Mä avaisin sulle auton oven pyytämättäkin, tekeekö ne muut sen? :sneaky:

tenor.gif

ps kohta se sun harmaa ihailija varmaan hyökkää mustasukkaisena mun kimppuun :D
:D
Joo, venäläinen mies avasi aina auton ovet ja alkuun suomalaisetkin, muut ovet kyllä aukenee aina.
Sääpä hokasit, että joitain asioita vain tehdään, koska olet mies.:love:

Herrasmiehet ovat ihania!:love:
Saas nähdä onnistunko kasvattamaan pojastani sellaisen, ainakin yritän!:love:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mun mielestä on vain viisautta nykynuorilta/aikuisilta miettiä niitä omia realistisia kykyjään pitää huolta mahdollisesta perheestään. Tällaisessa hyvin epävarmassa työllisyystilanteessa korostuu taloudelliset resurssit. Jos jo nyt ilman lapsia tekee tiukkaa ja on huoli omasta tulevaisuudesta kuinka pärjää, niin ei ole mitään järkeä lähteä perustamaan perhettä, koska elämisen kulut suurenevat paljolla.

Joo, venäläinen mies avasi aina auton ovet ja alkuun suomalaisetkin, muut ovet kyllä aukenee aina.

Tuommoset aatelisten herraskaiset tavat ei sovi yhtään suomalaisille miehille eikä heitä pidä moiseen opettaa/vaatia. Meidän kansanperinteeseen kuuluu, että jos naisen on välttämätöntä lähteä miehensä kanssa yhdessä jonnekkin niin vaimunpuoli kulkee viisi askelta jäljessä.

Ahaa, sulla ollut semmoinen venäläinen joskus o_O
Se herrasmiesmäisyys vaan on kai jotain perimää, olis pitkä juttu, etten nyt sen enempää. Mutta oonhan mä res. upskin :sneaky:

Mutta kyllä mä aina avaan ovia köpöttäville vanhuksille, invalideille ja esim. äideille rattaineen, kun kohdille sattuu.

Jospa mä tuun kasvattamaan poikia sellaisiksi... :D

Mutta kun on vaan normaali ääni (jota naiset on kovasti kehuneet puhelinäänenä):cool:, pitääkö mun mennä leikkauttamaan äänihuulet, vai riittääkö viski ja sikarin ketjupoltto riittävän möreeksi (kumpaakaan en käytä, vielä)? Ehkä se vaatii läskiä kanssa, eikä tätä pyykkilautaa vatsan kohdalle? :LOL:

Tuommoset aatelisten herraskaiset tavat ei sovi yhtään suomalaisille miehille eikä heitä pidä moiseen opettaa/vaatia. Meidän kansanperinteeseen kuuluu, että jos naisen on välttämätöntä lähteä miehensä kanssa yhdessä jonnekkin niin vaimunpuoli kulkee viisi askelta jäljessä.

Palstamammat ostarilta kotiin tullessa, kun niillä ei oo itsellään tällaista herrasmiestä :D

tenor.gif

Viimeksi muokattu:
Suomalainen mies valittaa, kun naisella kestää puoli tuntia meikatessa ennen kauppareissua. Suomalainen mies valittaa, että suomalainen nainen ei näytä hyvältä.
Suomalainen mies ottaa itselleen latinonaisen. Suomalainen mies valittaa, kun naisella kestää kolme tuntia meikatessa ennen kauppareissua.
Suomalainen mies keksii, että naiset valittaa jatkuvasti. Problem solved.

Monien suomalaisten naisten pitäisi vaan jättää pois v-mäinen feministinen miesviha-asenne ja nalkuttaminen ja suhtautua miehiin positiivisemmin. Voisi kumppani löytyä helpommin ja parisuhde onnistua (y)

Toiseksi pitäisi koittaa pitää paino kurissa. Syödä ja juoda kohtuudella ja liikkua enemmän. Monet näistä ylipainoisista ja lihavista näyttäisi hoikempina ihan ok:lta, jotkut jopa näteiltä. (y)

Monien suomalaisten naisten pitäisi vaan jättää pois v-mäinen feministinen miesviha-asenne ja nalkuttaminen ja suhtautua miehiin positiivisemmin. Voisi kumppani löytyä helpommin ja parisuhde onnistua (y)

Toiseksi pitäisi koittaa pitää paino kurissa. Syödä ja juoda kohtuudella ja liikkua enemmän. Monet näistä ylipainoisista ja lihavista näyttäisi hoikempina ihan ok:lta, jotkut jopa näteiltä. (y)
Minä ymmärsin kyllä niin että miehet on ilman puolisoa eikä naiset :)

• Tykkää
Reactions: .......

Yhteistyössä