V
vierailija
Vieras
Ai missä?. Onhan tutkimuksin todistettu että kantasuomalaiset ovat Euroopan älykkäin kansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai missä?. Onhan tutkimuksin todistettu että kantasuomalaiset ovat Euroopan älykkäin kansa.
Äkkiseltään vois luulla että norjalaiset varsinkin on pitempiä ja ruotsalaiset kansSuomalaiset miehet on nykyään ihan kärjessä pituudessa, ainoastaan hollantilaiset pidempiä.
Nuoremmat sukupolvet on vieläpä sanavalmiita, kielitaitoisia ja sosiaalisia. Ihan parasta a-ryhmää eloisille muodokkaille latinonaisille.
Naisten geneettinen erityispiirre...Mutta naiset jotka tulevat Etelä Amerikasta vaativat myös miehiltään paljon rahaa...espanjalaisista en tiedä, mutta mm. kuubattaret ovat kovia kuppaamaan aviosiipoiltaan tuloja shoppailuun.
Pidän uusien tulokkaiden perhekulttuurista joten minun puolesta tervetuloa vain.![]()
Esimerkiksi yleisestä perheväkivallasta? Tyttöjen hyväksikäytöstä, pakottamisesta pitämään lapsi vaikka on raiskattu? Etc..
Nyt puhutaan suomeksiEi voi sanoa "latinOnaiset", koska "o" on maskuliini, feminiini taas "a" - esim "mujer latina".
Kuuminkaan latinonainen ei pärjää seksikkyydessä sinulle.Kun ei narsistit ja femakot lisäänny riittävästi niin on jopa pakko hommata viehättäviä naisia muualta.
Pidän uusien tulokkaiden perhekulttuurista joten minun puolesta tervetuloa vain.![]()
No jaa, emmä usko että kaikki naiset sellasia on.Naisten geneettinen erityispiirre...
Niin mutta ei ne naiset sellasta tee, siis yleisesti ottaen, vaan miehet.Esimerkiksi yleisestä perheväkivallasta? Tyttöjen hyväksikäytöstä, pakottamisesta pitämään lapsi vaikka on raiskattu? Etc..
Ootko femakko vai narsisti?Esimerkiksi yleisestä perheväkivallasta? Tyttöjen hyväksikäytöstä, pakottamisesta pitämään lapsi vaikka on raiskattu? Etc..
Noloa kehua itseään harmaana vähintään joka toisessa ketjussaKuuminkaan latinonainen ei pärjää seksikkyydessä sinulle.![]()
En kumpikaan,mutta kaikkihan sen tietää kumpi sinä olet.Ootko femakko vai narsisti?![]()
Taisit olla sinä, että pääset sanomaan noin.Noloa kehua itseään harmaana vähintään joka toisessa ketjussa![]()
Tulikohan ihan pikkuisen yliarvioitua Suomalainen mies? Noilla hinnoilla ei mikään ujo, paniikkihäiriöinen, antisosiaalinen perus juntti kelpaa.
Tuollaisia rahoja voi pyytää jos on menestynyt, todella älykäs, korkeastikoulutettu, pitkä, komea, ei diabetesta/kaljuuntumista/mielenterveysongelmia tai muita sairauksia.
Mikään perus perunanenä Seppo Taalasmaa ei kelpaa
Niin mutta ei ne naiset sellasta tee, siis yleisesti ottaen, vaan miehet.
Naisethan kohtelevat lapsiaan, erityisesti poikiaan, kuin kukkia kämmenellä...tyttäret taas ovat yleisesti isien silmäteriä ja äitien prinsessoja.
Ootko femakko vai narsisti?![]()
Taisit olla sinä, että pääset sanomaan noin.![]()
Minä se sinua kehuin (enkä aiheetta)Taisit olla sinä, että pääset sanomaan noin.![]()
Mutta yleisesti ottaen latinomiehet kohtelevat vaimojaan ja lapsiaan huonommin, ei niinkään äidit.Totuus on, että väkivalta on perheissä hyvin yleistä Latinalaisessa Amerikassakin, siksi hieman protestoin noin yleisesti kyseisten maiden perhekulttuurin glorifioimista.
Toi on kieltämättä tuossa kulttuurissa aika kaksinaismoralistista, että raiskata saa mutta raiskatun on vaikea saada aborttia koska katolisuus ja paavi.Olen mm. allekirjoittanut lukuisia vetoomuksia raiskattujen nuorten naisten, jopa lasten puolesta, kun heidät on vangittu, jos ovat halunneet tehdä abortin tai on sattunut keskenmeno.
Entä jos nämä latinonaiset parituukin irakkien kanssa? Tuleekon ihan uuden näköisiä suomalaisiaJaa - mutta paksut rumat akat kelpaavat turvapaikanhakijoille?
Suomalainenkin raiskaa ja on väkivaltainen?Minä vastasin sinulle tuohon perhekulttuuriasiaan ja äsken "anteeksi mitä?", kun en ollenkaan ymmärtänyt kommenttiasi omaani. Joku muu tuossa sinua nyt haukkuu ja kirjoittaa soopaa.
Totuus on, että väkivalta on perheissä hyvin yleistä Latinalaisessa Amerikassakin, siksi hieman protestoin noin yleisesti kyseisten maiden perhekulttuurin glorifioimista.
Olen mm. allekirjoittanut lukuisia vetoomuksia raiskattujen nuorten naisten, jopa lasten puolesta, kun heidät on vangittu, jos ovat halunneet tehdä abortin tai on sattunut keskenmeno.
Jos tämä tekee mielestäsi minusta "femakon" tai "narsistin", niin minkäs minä sille mahdan.