LatinoNAISTEN invaasio Suomeen tulossa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun ei narsistit ja femakot lisäänny riittävästi niin on jopa pakko hommata viehättäviä naisia muualta.:coffee:

Pidän uusien tulokkaiden perhekulttuurista joten minun puolesta tervetuloa vain.:love:

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Esimerkiksi yleisestä perheväkivallasta? Tyttöjen hyväksikäytöstä, pakottamisesta pitämään lapsi vaikka on raiskattu? Etc..
Niin mutta ei ne naiset sellasta tee, siis yleisesti ottaen, vaan miehet.
Naisethan kohtelevat lapsiaan, erityisesti poikiaan, kuin kukkia kämmenellä...tyttäret taas ovat yleisesti isien silmäteriä ja äitien prinsessoja.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tulikohan ihan pikkuisen yliarvioitua Suomalainen mies? Noilla hinnoilla ei mikään ujo, paniikkihäiriöinen, antisosiaalinen perus juntti kelpaa.

Tuollaisia rahoja voi pyytää jos on menestynyt, todella älykäs, korkeastikoulutettu, pitkä, komea, ei diabetesta/kaljuuntumista/mielenterveysongelmia tai muita sairauksia.

Mikään perus perunanenä Seppo Taalasmaa ei kelpaa

Jaa - mutta paksut rumat akat kelpaavat turvapaikanhakijoille?

Niin mutta ei ne naiset sellasta tee, siis yleisesti ottaen, vaan miehet.
Naisethan kohtelevat lapsiaan, erityisesti poikiaan, kuin kukkia kämmenellä...tyttäret taas ovat yleisesti isien silmäteriä ja äitien prinsessoja.

Vastasin toteamukseen uusien tulokkaiden "perhekulttuurista".

Mielikuvien takana kun voi olla jotakin ihan muuta, kuten käy tästä ilmi:

"De acuerdo a los datos más reciente de UNICEF, “más de la mitad de las niñas, niños y adolescentes de la región, son víctimas de maltrato físico, emocional, trato negligente o abuso sexual… 40 millones de menores de 15 años sufren violencia, abusos y abandono en la familia, la escuela y la comunidad”. Según la organización internacional “la violencia se da principalmente en el interior de las familias, por medio del castigo físico como forma de disciplina, el abandono, la explotación económica y el abuso sexual”. Entre tanto, en la región latinoamericana “más del 50 por ciento de los adultos, mujeres y hombres, piensan que es normal el maltrato contra los menores de edad, como forma de educar o castigar”."

https://panorama.ridh.org/america-latina-la-region-del-mundo-con-mayor-indice-de-maltrato-infantil/

Taisit olla sinä, että pääset sanomaan noin.:coffee:

Minä vastasin sinulle tuohon perhekulttuuriasiaan ja äsken "anteeksi mitä?", kun en ollenkaan ymmärtänyt kommenttiasi omaani. Joku muu tuossa sinua nyt haukkuu ja kirjoittaa soopaa.

Totuus on, että väkivalta on perheissä hyvin yleistä Latinalaisessa Amerikassakin, siksi hieman protestoin noin yleisesti kyseisten maiden perhekulttuurin glorifioimista.

Olen mm. allekirjoittanut lukuisia vetoomuksia raiskattujen nuorten naisten, jopa lasten puolesta, kun heidät on vangittu, jos ovat halunneet tehdä abortin tai on sattunut keskenmeno.

Jos tämä tekee mielestäsi minusta "femakon" tai "narsistin", niin minkäs minä sille mahdan.

Totuus on, että väkivalta on perheissä hyvin yleistä Latinalaisessa Amerikassakin, siksi hieman protestoin noin yleisesti kyseisten maiden perhekulttuurin glorifioimista.
Mutta yleisesti ottaen latinomiehet kohtelevat vaimojaan ja lapsiaan huonommin, ei niinkään äidit.
Sitten on erikseen rikkaat latinoperheet, niissä poikien kolttoset katsellaan vähän niinkun sormien läpi ja tyttäret taas helposti pyörittävät molemmat vanhempansa pikkurillinsä ympärille.

Olen mm. allekirjoittanut lukuisia vetoomuksia raiskattujen nuorten naisten, jopa lasten puolesta, kun heidät on vangittu, jos ovat halunneet tehdä abortin tai on sattunut keskenmeno.
Toi on kieltämättä tuossa kulttuurissa aika kaksinaismoralistista, että raiskata saa mutta raiskatun on vaikea saada aborttia koska katolisuus ja paavi.

Minä vastasin sinulle tuohon perhekulttuuriasiaan ja äsken "anteeksi mitä?", kun en ollenkaan ymmärtänyt kommenttiasi omaani. Joku muu tuossa sinua nyt haukkuu ja kirjoittaa soopaa.

Jos tämä tekee mielestäsi minusta "femakon" tai "narsistin", niin minkäs minä sille mahdan.
Suomalainenkin raiskaa ja on väkivaltainen?

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä