E
Elämä on valintoja
Vieras
ja kaikessa on riskinsä. Tarkkaan mietittäviä juttuja siis, eikä mikään elämässä ole koskaan varmaa. Muutakuin se, että jokainen tekee valintansa itse, ja on niistä sitten myös itse vastuussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli vastausten perusteella pitäisi siis vaan soittaa miehelle ja sanoa että ikävä juttu mutta hyvästi, koita löytää joku joka ei lapsia halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Itseasiassa hän on meistä kahdesta ainoa jolla edes on oikeaa kokemusta lasten kanssa elämisestä. Hän on ollut aikanaan useita vuosia avoliitossa naisen kanssa, jolla oli kaksi lasta, joten hän tietää kyllä mitä lupauksen taakse sisältyy.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Jos minä olin valmis eroamaan ja mies ei, niin millä tavoin minä olen tässä kuviossa syyllinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Aivan!:Tästä varmaan johtuu niin usein ne erot. Nainen on luullut, että kyllä se mies lapsesta huolen pitää (vaikkei ole mitään sellaista luvannut, eikä käytös ole sellaista indikoinut) ja on tullut järkytyksenä, kun ei se mennytkään niin kuin kuvitteli.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:Ntt kirjoitti juuri sen mitä itsekin mietin. Miten ap. voi rakastaa miestä jos ristiriita ajatusmaailman välillä on noinkin suuri? Mitä ilmeisemmin ainakin minä ymmärrän rakastamisen jokseenkin erilaisesti. Mahtaakohan mennä ihastumis-tykkäämis-pitämis-välittämis-asiat sekaisin ap.:lla?
Alkuperäinen kirjoittaja *huokaus*:Jokainen vähänkin järkipäinen henkilö ymmärtää, miten SUOSTUVAINEN ihminen on, kun hän joutuu kiristyksen kohteeksi.
Tällainen pieni esimerkki joulupata-keräyksestä:
1. Pukki kilisyttelee kelloa ja hyväntahtoisesti lisäät kolikon joulupataan
2. Pukki tukkii tiesi, heiluttaa kelloa kasvojesi lähellä uhaten lyödä, ellei joulupataan tipu lanttia
Jos kohdan kaksi ohikulkija tipauttaa lantin pataan, hänhän on SUOSTUNUT antamaan keräykseen kolikon. Ei pukin toiminnasta parane huomauttaa, kun kerta oli itse suostuvainen rahaa antamaan. Hänhän sai itse valita, antaako rahaa, vai saako turpaansa.