03 ja 05 kanssa tuolla synnyttänyt enkä ole saanut
Mä kävin kans viettämässä aikaani Satks:n synnärillä 2006 ja mitään lappuja en kotiin vietäväks saanu. Synnytyskertomus tuli sit perässä postin mukana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
03 ja 05 kanssa tuolla synnyttänyt enkä ole saanut
Satks ei tosiaan ole enää vuosiin syntymätodistuksia tulostanut, koska niitä ei Suomessa oikeastaan missään enää tarvita. Mutta kyllä se syntymätodistuksen tulostustoiminto niillä edelleen synnärin tietojärjestelmässä on.Mä kävin kans viettämässä aikaani Satks:n synnärillä 2006 ja mitään lappuja en kotiin vietäväks saanu. Synnytyskertomus tuli sit perässä postin mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22135854:Satks ei tosiaan ole enää vuosiin syntymätodistuksia tulostanut, koska niitä ei Suomessa oikeastaan missään enää tarvita. Mutta kyllä se syntymätodistuksen tulostustoiminto niillä edelleen synnärin tietojärjestelmässä on.
Lähinnä niitä kai tulostetaan enää ulkomaalaisille, jotka synnyttävät Suomessa ja palaavat heti synnytyksen jälkeen takaisin kotimaahansa.Juu, no en mä ainakaan vielä ole törmännyt tilanteeseen jossa sitä tarvis. Ja kun ottaa huomioon et munkaan todistusta ei ole tarvittu koskaan vaikka diplomaatin statuskin on ollut niin tuskin tarvii tirppakaan moisella paperilla mitään tekee.
höpö höpö ap!suomessa ei ole mitään tommosia syntymätodistuksia. olet nähnyt unta.
voi vittu, nyt mä ymmärrän miks provoiksi luulevien ketjujen ap:llä menee hermo.
siis mä olen oikeasti tosissani!!!!!!!
siis kyl kaikki mun kaverit on saaneet lapsistaan syntymätodistuksen ja mulla on omakin syntymä todistus tallessa tai sii oli.
No tätä paperia tarvitsee esimerkiksi kun on lähdössä Ruotsin risteilylle vauvan kans jolla ei ole vielä Kela-korttia tai nimeä. Tämä korvaa henkilöllisyyspaperin laivaan noustessa.
Mun piti oikein käydä kaivamassa kaappia, mä sain joo heti salista lähtiessä lapun "ilmoitus syntymästä väestötietojärjestelmään", muuta lappua en ole saanut "synnytyskertomuksen" lisäks.
höpö höpö ap!suomessa ei ole mitään tommosia syntymätodistuksia. olet nähnyt unta.