Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Joo no ei kyllä tuollaista meiltä löydy. Sairaalana satakunnankeskussairaala ja vuosi 2006.
03 ja 05 kanssa tuolla synnyttänyt enkä ole saanut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Joo no ei kyllä tuollaista meiltä löydy. Sairaalana satakunnankeskussairaala ja vuosi 2006.
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo ainut:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Millainen paperi ja miten se on otsikoitu??
siis siinä lukee SYNTYMÄTODISTUS ja lapsen sukupuoli, millon syntynyt, missä ja kätilön allekirjoitus. ja mä kans jyväskylässä synnyttäny:
Se on sitten varmaan vain se yksi sairaala joka niitä jakaa.
phks:täkin saa
näin taysissakin. Vuodet 03/06/08Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:En ole Jorvista enkä naistenklinikalta saanut mtn syntymätodistusta, ainoastaan synnytyskertomuksen. Vuodet olivat -06 ja -09.
Alkuperäinen kirjoittaja smurffiina84:Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Joo no ei kyllä tuollaista meiltä löydy. Sairaalana satakunnankeskussairaala ja vuosi 2006.
03 ja 05 kanssa tuolla synnyttänyt enkä ole saanut
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja ei oo ainut:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Millainen paperi ja miten se on otsikoitu??
siis siinä lukee SYNTYMÄTODISTUS ja lapsen sukupuoli, millon syntynyt, missä ja kätilön allekirjoitus. ja mä kans jyväskylässä synnyttäny:
Se on sitten varmaan vain se yksi sairaala joka niitä jakaa.
phks:täkin saa
Ai jaa, en mä vaan saanut. Vuosina 2007 ja 2008 ainakaan. Ja mitä sillä edes tekis?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syntymätodistus - meillä ei mielestäni ole tätä.
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1970/19700824