Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja heko heko:höpö höpö ap!suomessa ei ole mitään tommosia syntymätodistuksia. olet nähnyt unta.
voi vittu, nyt mä ymmärrän miks provoiksi luulevien ketjujen ap:llä menee hermo.
siis mä olen oikeasti tosissani!!!!!!!
siis kyl kaikki mun kaverit on saaneet lapsistaan syntymätodistuksen ja mulla on omakin syntymä todistus tallessa tai sii oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Millainen paperi ja miten se on otsikoitu??
En minä ole ikinä saanut. Eli varmaankin sairaalakohtaista.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
siis siinä lukee SYNTYMÄTODISTUS ja lapsen sukupuoli, millon syntynyt, missä ja kätilön allekirjoitus. ja mä kans jyväskylässä synnyttäny:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
siis siinä lukee SYNTYMÄTODISTUS ja lapsen sukupuoli, millon syntynyt, missä ja kätilön allekirjoitus. ja mä kans jyväskylässä synnyttäny:
Se on sitten varmaan vain se yksi sairaala joka niitä jakaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:
Alkuperäinen kirjoittaja å:Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Millainen paperi se on? Me saatiin synnäriltä vaan kasa niitä mun tietoja ja synnytyksen kulkupapereita......
Peesi. Äitiysneuvolan korttiin mulla niitattu synnytyksen kulusta kertova paperi jossa myös kerrottu tilanne kotiinlähtiessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja heko heko:höpö höpö ap!suomessa ei ole mitään tommosia syntymätodistuksia. olet nähnyt unta.
voi vittu, nyt mä ymmärrän miks provoiksi luulevien ketjujen ap:llä menee hermo.
siis mä olen oikeasti tosissani!!!!!!!
siis kyl kaikki mun kaverit on saaneet lapsistaan syntymätodistuksen ja mulla on omakin syntymä todistus tallessa tai sii oli.
Tarkenna vielä et millanen paperi? Synnytyskertomuksen saa kaikki, ja vastasyntyneen hoitokertomuksen, muuta ei ole täällä annettu.
Alkuperäinen kirjoittaja å:Alkuperäinen kirjoittaja å:Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Millainen paperi se on? Me saatiin synnäriltä vaan kasa niitä mun tietoja ja synnytyksen kulkupapereita......
Peesi. Äitiysneuvolan korttiin mulla niitattu synnytyksen kulusta kertova paperi jossa myös kerrottu tilanne kotiinlähtiessä.
PERUN PUHEENI!!!
Löysin molempien lasten syntymätodistukset! En edes tiennyt omistavani sellaisia ennen tätä keskustelu...........
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:
en tiedä tarviinkokaan, mut mietin vaan kun kätilö viimeks niin siitä puhu et ne pitää olla tallessa ja aluperäistä ei tosiaan saa antaa mihinkään...
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo ainut:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Syntymätodistuksen kyllä saa jokainen laitokselta lähtiessään, ainakin minä olen saanut joka kerta. K-S Keskussaraalassa siis ainakin näin.
Se on sitten varmaan vain se yksi sairaala joka niitä jakaa.
phks:täkin saa