Poika 7v tuossa tuli halaamaan ja mie siihen vaan, että "mitäs se mamman murmeli"
No, tuopa siihen tokas näsäviisaasti, että "eksä vieläkään usko etten mä oo mikään murmeli. Mä oon ihan ihminen vaan!"
Juu, äiti on vähän tyhmä, kun ei tunnista ihmistä murmelista.
No, tuopa siihen tokas näsäviisaasti, että "eksä vieläkään usko etten mä oo mikään murmeli. Mä oon ihan ihminen vaan!"
Juu, äiti on vähän tyhmä, kun ei tunnista ihmistä murmelista.