Lasten suusta :D

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
4vee neiti tuossa kysyi että "äiti, arvaa haluanko mää naimisiin?" , vastasin vain en tiedä. Siihen neiti: " Enpä tiedä määkään, kun en oo vielä miestä löytänyt, äiti miten niitä miehiä oikein saadaan?" :D :laugh:

Aiemmin tänään neidillä oli kova nälkä ja tokas: "äiti mulla on nälkä, hae mulle hevonen!" :D
 

Similar threads

Yhteistyössä