4vee neiti tuossa kysyi että "äiti, arvaa haluanko mää naimisiin?" , vastasin vain en tiedä. Siihen neiti: " Enpä tiedä määkään, kun en oo vielä miestä löytänyt, äiti miten niitä miehiä oikein saadaan?"
Aiemmin tänään neidillä oli kova nälkä ja tokas: "äiti mulla on nälkä, hae mulle hevonen!"
Aiemmin tänään neidillä oli kova nälkä ja tokas: "äiti mulla on nälkä, hae mulle hevonen!"