Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No mua ei onneks himota juurikaan mikään ns kielletty ja karppaan myös, kauan ap olet ollut? Liikutko?
Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No mua ei onneks himota juurikaan mikään ns kielletty ja karppaan myös, kauan ap olet ollut? Liikutko?
2 kuukautta tulee täyteen. Liikkuminen on epäsäännöllistä. En tiedä menikö jotain pieleen kun oli viime perjantaina pieni repsu, katkaisiko kenties ketoosin, vai onko menkat tulossa vai mikä riivaa... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:Hienostihan oot tähän jo päässyt, enää puolet jäljellä.Mulla vasta miinusta n. 5kg, ja paaaljon jäljellä.
Tosin motivaatio on sitä, et tarttis koko ajan olla lenkillä tai tehä jotain muuta missä kaloreita palaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla kanssa 2kk lähti reilu 10kg, nyt puoli vuotta takana ja -17kg, mutta liikunkin mielestäni IHAN SIKANA, varmasti nopeammin tippuis jos en liikkuis.
Mä en varmaan missään vaiheessa olekaan ollut ketoosissa, paljon syöt hiilareita päivässä? Mä noin 50g ehkäpä, vaihtelee aika paljon
Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mulla kanssa 2kk lähti reilu 10kg, nyt puoli vuotta takana ja -17kg, mutta liikunkin mielestäni IHAN SIKANA, varmasti nopeammin tippuis jos en liikkuis.
Mä en varmaan missään vaiheessa olekaan ollut ketoosissa, paljon syöt hiilareita päivässä? Mä noin 50g ehkäpä, vaihtelee aika paljon
Oon pitänyt 20 g:n tuntumassa kun halusin hyvän startin. Ihan hyvin tähän saakka oon sillä pärjännyt. En ole testannut ketoosia kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä vedän niin paljon kasviksia ja hedelmiä että väkisin nousee noin korkeeksi, mutta olenkin ajatellut syödä niin että voin jatkaa vaikka lopun ikääni. Mutta enivei onnea hyvästä alusta :flower: