?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Eijjjj... Paahdettu ruispala, vähän rasvaa ja päälle paljon tuorekurkkua ja silaus aromisuolaa![]()
Oliko pakko?
![]()
Oli, ole hyvä vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
Ei, ku siihen kuului sitruunapippuri. Toinen natriumglutamaatin lähde.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:aromisuolassa on läskin suurin syyllinen muuttaa solujen toimintaa että ne muuttuvat rasvasoluiksi (natriumglutamaatti)E621 KAUHEA MYRKKY![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
![]()
Eipäs kun mustapippuri! Aromisuolaa tuorekurkulle, ugh olen puhunut![]()
Mä ripottelin lapsena sokeria tomaatin päälle, ja ai että oli hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä ripottelin lapsena sokeria tomaatin päälle, ja ai että oli hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
Siis silloinoli , ei nyt enää. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasP-akka harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä ripottelin lapsena sokeria tomaatin päälle, ja ai että oli hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
Mä ripottelin sokeria juustosiivun päälle ja sit siivu rullalle ja suuhun, ei oo kans enää hyvää tai en tiä kun ei oo tullu mieleen maistaa...
Samaten söin voipaketista leikattuja voisiivuja n.1cm paksusia pelkilteen...
Alkuperäinen kirjoittaja kangasP-akka harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä ripottelin lapsena sokeria tomaatin päälle, ja ai että oli hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Aromisuola kuuluu kylläkin tomaatin päälle.![]()
Mä ripottelin sokeria juustosiivun päälle ja sit siivu rullalle ja suuhun, ei oo kans enää hyvää tai en tiä kun ei oo tullu mieleen maistaa...
Samaten söin voipaketista leikattuja voisiivuja n.1cm paksusia pelkilteen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:aromisuolassa on läskin suurin syyllinen muuttaa solujen toimintaa että ne muuttuvat rasvasoluiksi (natriumglutamaatti)E621 KAUHEA MYRKKY![]()
Mutta kas kummaa, että siihen ei ole raportoitu vielä kenenkään kuolleen...
Mutta sitruunapippuria ja aromisuoloja ( ei Aromat:a, mutta vastaavia ) saa myös glutamaatittomana, onneksi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Huh, se on kyllä sellaista myrkkyä. Joskus pentuna söin sitä lusikoimalla ja voi sitä jysäriä sen jälkeen. Sen jälkeen en ole koskaan vapaaehtoisesti sitä ruokiini laittanut. :x
Alkuperäinen kirjoittaja 12 v ilman migreeniä:-D:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:aromisuolassa on läskin suurin syyllinen muuttaa solujen toimintaa että ne muuttuvat rasvasoluiksi (natriumglutamaatti)E621 KAUHEA MYRKKY![]()
Mutta kas kummaa, että siihen ei ole raportoitu vielä kenenkään kuolleen...
Mutta sitruunapippuria ja aromisuoloja ( ei Aromat:a, mutta vastaavia ) saa myös glutamaatittomana, onneksi. =)
jos niissä on hiivauutetta tai jos joku mausteuute sisältää sitä, sama juttu tai jos on seassa on pansuolaa, sama vaikutus:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/patologi.html
Alkuperäinen kirjoittaja fegerille - oliko muitakin?:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Huh, se on kyllä sellaista myrkkyä. Joskus pentuna söin sitä lusikoimalla ja voi sitä jysäriä sen jälkeen. Sen jälkeen en ole koskaan vapaaehtoisesti sitä ruokiini laittanut. :x
huomasitko, et ole ainoa?
Mistä sen huomasit silloin?
Kuka sulle sitä tarjosi, kun ei sitä lapsille saa antaa - mitään glutamaatteja ei saa. Mut otitko särkylääkettä?
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:aromisuolassa on läskin suurin syyllinen muuttaa solujen toimintaa että ne muuttuvat rasvasoluiksi (natriumglutamaatti)E621 KAUHEA MYRKKY![]()