Pukeutumisongelma! Auttakkee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Pitäs tonne oopperajuhlille lähteä. Ja sinne varmaan joku mekko laittaa päälle. Mutta minkälainen? Kauppaan se on mentävä, ei mun kaapista sellasta kolttua löydy millä tuonne kehtaa mennä. Voisitteko pistää vähän neuvoja ja vaikka kuvia minkälainen sinne sopii etten ihan täysin nolaa itseäni. Voisin leikkiä rinsessaa kerrankin ja ostaa oikein hienon mekon jos on rahaa ja löytyy kiva. Mutta voiko sinne ylipukeutua? Olen mä pässi :headwall: Jos työ vähän vuan kehtootte jeesata :xmas:

Voi kun minäkin pääsisin!
Ekana muuten tulee mieleen, että illalla on sitte kylmä, että elä ihan pelkässä kesämekossa lähde...
Mulla oli 3 vuotta sitten piljetti Lentävään Hollantilaiseen kun se Turussa esitettiin jokirannassa. No sinne en päässyt, olin synnärillä silloin (ostin lipun ennen kuin raskauduin). mutta annoin lipun äidilleni joka kertoi mm. että siellä oli rouvia todella hienoissa vaatteissa - ja kylmästä sinisinä. :D

Mä ajattelin joka tapauksessa pitkää mekkoa, ei mitään minimallia =) Ja jos jotain hartiahuivia sitten jos tulee kylymä. Tai en mä tiedä sopiiko se. Voi elämä mikä ressi ja työkään ette nyt yhtään auta :D

Sinne tulee ihmisiä laidasta laitaan, osa farkuissa ja villapaidassa, mut suurin osa siistimmissä kuteissa ja osa juhlapuvuissa. Sinne on vaikea yli-tai alipukeutua, mutta varaudu että voi olla koleaa...

Onko nuo mekot kaupassakin noin kalliita :o Netissä oli jotain sellasia iltapukutyylisiä mekkoja ja hinnat oli 200-500 euroa! Ei mulla tollasiin ole varaa vaikka hienoja ne kyllä oli :|

Yhteistyössä