aaaaaaaaaaarghhh,nyt kiristää kuuppaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonna-76

Jäsen
19.03.2007
930
0
16
tekis mieli huutaa ja raivoo ja saada itkupotkuraivari :headwall: :headwall: :headwall:

mun on vaan varmaan paras olla hiljaa ettei tuu perheriitaa.. tekis mieli huutaa tolle ukollekin niin et koko talo raikaa... :headwall: :headwall: :headwall:

ei siis mikään erityinen, mut VITTU MÄ EN LÖYDÄ MUN HOUSUJA MISTÄÄ JA TOI UKKO MAKAA VAAN SOHVALLA JA KATTELEE LEFFAA JA TÄÄLÄ EI VITTU TEE KUKAAN MITÄÄ MUUTA KU MINÄ.

*sensuroitua tekstiä*

:headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
ei siis mikään erityinen, mut VITTU MÄ EN LÖYDÄ MUN HOUSUJA MISTÄÄ JA TOI UKKO MAKAA VAAN SOHVALLA JA KATTELEE LEFFAA JA TÄÄLÄ EI VITTU TEE KUKAAN MITÄÄ MUUTA KU MINÄ.

*sensuroitua tekstiä*

Just aamen, ja mä aion nyt mennä savukkeelle enkä tasan pyydä tota mukaani, en mennyt sen kanssa suihkuunkaan ja ootan että se nukahtaa ennenkö meen sänkyyn. Veettu!!!!! |O

Käykö aina vauvan synnyttyä näin, eikö tältä tällä kertaa ois voinut välttyä? :'(

Joo... Meitsi täällä silmät sirrillä, heräsin ennen viittä töihin ja nyt en saa poikaa nukkuun, kun ollu kuukauden isin kanssa kotona.. Pikkusen rytmit hakusassa :/ Normaalisti ennen kasia nukkumassa... Onneks isäntä tulee tunnin päästä töistä, jos se sit alkas nukkuun. Tuntuu isiä olevan ikävä. Tuossa meiän sängyssä meuhkaa, kun en viiti omassa sängyssään pitää, ettei koko talo herää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

*sensuroitua tekstiä*

Just aamen, ja mä aion nyt mennä savukkeelle enkä tasan pyydä tota mukaani, en mennyt sen kanssa suihkuunkaan ja ootan että se nukahtaa ennenkö meen sänkyyn. Veettu!!!!! |O

Käykö aina vauvan synnyttyä näin, eikö tältä tällä kertaa ois voinut välttyä? :'(

mä meen kans, YKSIN!! mennää nasukka yhessä ;) :hug:

*sensuroitua tekstiä*

mä meen kans, YKSIN!! mennää nasukka yhessä ;) :hug:

Mennään yhdessä eikä puhuta noille viikkoon!!

Voi heevetti että ottaakiin kupoliin, just vasta oli tosi kivaa yhdessä pitkästä aikaa kun festareilla oltiin, mutt päivä kotona niin johan mökötetään ja kiukutellaan, tiuskitaan ja ollaan väsyneitä!!! |O

Mennään yhdessä eikä puhuta noille viikkoon!!

Voi heevetti että ottaakiin kupoliin, just vasta oli tosi kivaa yhdessä pitkästä aikaa kun festareilla oltiin, mutt päivä kotona niin johan mökötetään ja kiukutellaan, tiuskitaan ja ollaan väsyneitä!!! |O

jepjep...tiiän tunteen... :headwall: :headwall: :headwall:

*sensuroitua tekstiä edelleen*

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
*tarjoaa kaikille suklaata*

ottaakaahan tytöt! :D ja kaapissa olis vielä jumbopussi karkkia, jos helpottais :hug:

Tähän ketutukseen ei valitettavasti suklaa auta.. Lisää tuskaa vaan kun tulee morkkis sen syönnistä.

Ja voi hemmetti etten kehtaa edes sanoa, mutta mähän tässä se hormonihirviö olen, ei toi mies!!! Mutta silti, vois sekin edes yrittää.

Yhteistyössä