Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:ei siis mikään erityinen, mut VITTU MÄ EN LÖYDÄ MUN HOUSUJA MISTÄÄ JA TOI UKKO MAKAA VAAN SOHVALLA JA KATTELEE LEFFAA JA TÄÄLÄ EI VITTU TEE KUKAAN MITÄÄ MUUTA KU MINÄ.
*sensuroitua tekstiä*
:headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:ei siis mikään erityinen, mut VITTU MÄ EN LÖYDÄ MUN HOUSUJA MISTÄÄ JA TOI UKKO MAKAA VAAN SOHVALLA JA KATTELEE LEFFAA JA TÄÄLÄ EI VITTU TEE KUKAAN MITÄÄ MUUTA KU MINÄ.
*sensuroitua tekstiä*
Just aamen, ja mä aion nyt mennä savukkeelle enkä tasan pyydä tota mukaani, en mennyt sen kanssa suihkuunkaan ja ootan että se nukahtaa ennenkö meen sänkyyn. Veettu!!!!! |O
Käykö aina vauvan synnyttyä näin, eikö tältä tällä kertaa ois voinut välttyä? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:ei siis mikään erityinen, mut VITTU MÄ EN LÖYDÄ MUN HOUSUJA MISTÄÄ JA TOI UKKO MAKAA VAAN SOHVALLA JA KATTELEE LEFFAA JA TÄÄLÄ EI VITTU TEE KUKAAN MITÄÄ MUUTA KU MINÄ.
*sensuroitua tekstiä*
Just aamen, ja mä aion nyt mennä savukkeelle enkä tasan pyydä tota mukaani, en mennyt sen kanssa suihkuunkaan ja ootan että se nukahtaa ennenkö meen sänkyyn. Veettu!!!!! |O
Käykö aina vauvan synnyttyä näin, eikö tältä tällä kertaa ois voinut välttyä? :'(
mä meen kans, YKSIN!! mennää nasukka yhessä:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mennään yhdessä eikä puhuta noille viikkoon!!
Voi heevetti että ottaakiin kupoliin, just vasta oli tosi kivaa yhdessä pitkästä aikaa kun festareilla oltiin, mutt päivä kotona niin johan mökötetään ja kiukutellaan, tiuskitaan ja ollaan väsyneitä!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:*tarjoaa kaikille suklaata*
ottaakaahan tytöt!ja kaapissa olis vielä jumbopussi karkkia, jos helpottais :hug: