Läskin sulattajat kesäkuun helteissä viikko 40*kunhan ne helteet tulisi takaisin*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jopas, olin vallan unohtanu punnituksen. Tänä aamuna paino oli 61,3kg, mut pitöiskö sit ottaa ma uus paino(ja toivoa ett se olis vielä vähemmän, mikä tosin ei toivon asia taida olla;)).

Kutistunut: kiva ku tavote saavutettu. Nyt vaan sit edessä vaikein osuus, eli pysytellä tavotteessa:)

Alkuperäinen kirjoittaja Minde:
No jopas, olin vallan unohtanu punnituksen. Tänä aamuna paino oli 61,3kg, mut pitöiskö sit ottaa ma uus paino(ja toivoa ett se olis vielä vähemmän, mikä tosin ei toivon asia taida olla;)).

Kutistunut: kiva ku tavote saavutettu. Nyt vaan sit edessä vaikein osuus, eli pysytellä tavotteessa:)

Niinpä, mutta eipä se maata kaada jos tässä kesän aikana pari kiloa tulee lisää :whistle:

Otsikkoon viitaten sanon että missä helteissä :o

Olen tsempannut tällä viikolla ja tulos näkyy. Olen onnistunut vaikka olen sikaväsynyt, ja se, sekä alkaneet menkat tekee makeanhimoa. Välipunnituksessa olen nyt pari sataa grammaa alle edellisen lukemani listassa. Toivottavasti junnaus loppu nyt.

Hienoa kun ihmiset saavuttaa tavoitteitaan, :flower: Kutistuneelle.

AnniHelena71: Onpa suoritus. TUossa tilassa yleensä(ainaki itellä)käy päinvastoin ja tulee mätättyä herkkua ym. Mut hienoa, ett sulla pysyny ohjat käsissä:)

Kutistunu: Juu ei se muutama kilo niin vakavaa oo, kunhan ei tartte koko projektia käydä uudelleen läpi. Voi ku itekki olisin jo tuossa jamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minde:

Ota maanantaina uusi paino =)

Koostetta tästä päivästä:

Kuidut yhteensä 31 grammaa
Kasvikset 412 grammaa
Liikuntaa 38 minuuttia
Liikuntasuorituksia 1
Liikunnalla kulutetut kalorit 337

HH 166gr / Rasva 66 gr / Proteiini 106 gr

Vajetta ruuasta 882, vajetta yhteensä n. 1200

Koostetta eiliseltä:

Kuidut yhteensä 20 grammaa
Kasvikset 541 grammaa
Liikuntaa 47 minuuttia
Liikuntasuorituksia 1
Liikunnalla kulutetut kalorit 349

HH 130gr / Rasva 67,9 gr / Proteiini 147 gr

Vajetta ruuasta 882, vajetta yhteensä n. 350

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Koostetta eiliseltä:

Kasvikset 541 grammaa
Liikuntaa 47 minuuttia
Liikuntasuorituksia 1

HH 130gr / Rasva 679 gr / Proteiini 147 gr

Tässä ei nyt kaikki täsmää, miten tuo vaje on? Rasvasta on varmaan jäänyt pilkku pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Koostetta eiliseltä:

Kasvikset 541 grammaa
Liikuntaa 47 minuuttia
Liikuntasuorituksia 1

HH 130gr / Rasva 679 gr / Proteiini 147 gr

Tässä ei nyt kaikki täsmää, miten tuo vaje on? Rasvasta on varmaan jäänyt pilkku pois :)

Hups :D Oikeassa olet, en sentäs noin paljon ole rasvaa syönyt :D

Varaudun jo henkisesti plussaan huomenna :headwall: Menkathan ne alko ja siksi aivan kauhee herkkujenhimo ollu. Turvotus siihen päälle. *seliseliseli* :kieh:

Helteistä puheenollen; täällä satoi lunta melkeen koko viikonlopun :o katotaan saadaanko kunnon kesää ollenkaa perkules!!

Ei minkäänlaista muutosta painossa, tai no ehkä ½ kiloo..meillä ei oo digitaalivaakaa.. :ashamed: :ashamed:

Eilen alotin tosissaan lenkkeilyn, tunnin painoin kuin hullu. tänään kärryttelin isompien tyttöjen kans 40 min..Huomenna olis reilun tunnin pyöräily..

On se kumma jos ei mitään tapahdu..

Mulla on sappileikkaus juhannusviikolla..vähän jännittää jo.. :ashamed:

en ole listautunut, mutta
19.1.09 aloitin - lähtö 82 kg
8.6.09 paino 69 kg
vielä muutama kilo pois ja sitten olisi samoissa mitoissa kuin vuonna 1992 - ennen ensimmäistä raskautta
Tsemppiä kaikille!

Yhteistyössä