Läskin sulattajat viikko 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Longchamp: Hienoa että lähtee helposti. Itelläni on hirveetä taistoa ja takapakkia. Voisin vedota siihen että diabeetikon aineenvaihdunta on mitä on (ihan lääkärini sillä lohdutti että hankalampaa on painonpudotus insuliinihoidon kanssa) mutta jo terveyden takia ois se 20 kiloa saatava pois.

Ite pyöräilen (kärryn kanssa, kaksi poikaa kyydissä) yleenäs hoitopaikka-työ-hoitopaikka-koti ja pyrin lenkille/rullistelemaan miten ehtii ja ainakin kerta viikkoon body pumppiin. Ihanaa ois jaksaa/ehitä joka ilta rullistelemaan mutta mies kun ehtii kotiin niin on sen verran myöhä että olen jo itekin saattanut nukahtaa poikien kanssa yö unille... Joo-o tekosyitähän nää :headwall:

Koostetta eiliseltä:

Kuidut yhteensä 37 grammaa
Kasvikset 456 grammaa
Liikuntaa 47minuuttia
Liikuntasuorituksia 1
Liikunnalla kulutetut kalorit n. 385

HH 213gr / Rasva 121gr / Proteiini 118 gr

Plussaa ruuasta 200 Kcal, vajetta yhteensä n.185 Kcal

Mites muilla sujuu? Mikä se on sitten se virallinen punnituspäivä?

mun mielestä hyvä punnituspäivä ois perjantai, monella varmaan kuiteski lauantai herkkupäivä ja välillä lipsuu sunnuntaihinkin B) ja vaikutus näkyy heti vaa'assa hetkellisesti. mä ainakin meinaan punnita perjantaisin ku viikot oon aika aisoissa. tänään paino 81,2kg.

Pitäiskö pitää toi punistus ihan perinteisesti maanantaissa? Tai jokainenhan saa punnita itsensä, koska haluaa, mutta jos ketju päivitettäis maanantaisin? Ois varmaan ylläpitäjälle helpompaa + helpompi seurata tuota viikko systeemiä kun pysyy samassa.

-200g vaan viime viikosta,mutta syykin on selvä,herkuttelin tiistaina ja vähän vielä keskiviikkonakin oikein olan takaa :ashamed: Tästä etiäpäin taas:)

Eli paino nyt 70,4kg.Yhteensä tippunut 8,1kiloa,laihdutuspäiviä takana 60 :D Tavoitteeseenkaan ei olis enään paljoa!

Koostetta eiliseltä:

Kuidut yhteensä 27 grammaa
Kasvikset 20 grammaa
Liikuntaa -minuuttia
Liikuntasuorituksia -
Liikunnalla kulutetut kalorit n.-

HH 157gr / Rasva 92gr / Proteiini 90 gr

vajetta ruuasta 800 Kcal, vajetta yhteensä n.800 Kcal

Koostetta eiliseltä:

Kuidut yhteensä 12 (jee jee :D) grammaa
Kasvikset 85 (jee jee ) grammaa
Liikuntaa 1h 28 minuuttia