Läskin sulattajat kesäkuun helteissä viikko 40*kunhan ne helteet tulisi takaisin*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä mun nyt pitäis ajatella..Niin tuskastunu kun oon ollut koko laihdutukseen ja päätin etten ressaa.
Kolme melko läheistä ihmistä on tullu sanomaan et oonko laihtunut, kun näyttäisin hoikistuneen reilusti. Pah. Vaaka näytti tänä aamuna sen iänikuisen 66,3kg, siinä 66-67 välillä se paino on heitelly jo pitkään. Mittanauhaa en ole käyttäny, että näkis oonko kiinteytyny. Oisko voinu päästä käymään sitten sellainen vahinko, että läski olis muuntautunut lihakseksi?!? :xmas:
Vanhat vaatteetkin alkaa mennä päälle, ei vielä kaikki kyllä kun mahanrellu roikkuu edelleen isona...

Mistä sais nyt sitä inpistä puristaa ne viimesetkin grammat hiiteen?? Kuus kiloo kun saisin vielä niin hep. :|

Tää ei varsinaisesti mikää kesäruoka, mut siis mä olen alkanu tekee aika paljon kasvissosekeittoa! Perunaa, porkkanaa ja sipulia+kasvisliemikuutio+muut mausteet+5% ruokakermaa purkillinen.
Tosi hyvää. Pisteistä en kyllä tarkalleen tiedä, mut oon jonku 3 pistettä ottanu ja syöny ihan reilusti sitä. =)

nonni, ei alkanu tämä viikko mitenkä mieltä ylentävästi..

89.9 painoa..

ei oo todellista.. :headwall: :headwall: :headwall:

juuri lopetin imetyksen ja nyt voi ruveta oikein tosissaan tiputtaan painoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis mitä mun nyt pitäis ajatella..Niin tuskastunu kun oon ollut koko laihdutukseen ja päätin etten ressaa.
Kolme melko läheistä ihmistä on tullu sanomaan et oonko laihtunut, kun näyttäisin hoikistuneen reilusti. Pah. Vaaka näytti tänä aamuna sen iänikuisen 66,3kg, siinä 66-67 välillä se paino on heitelly jo pitkään. Mittanauhaa en ole käyttäny, että näkis oonko kiinteytyny. Oisko voinu päästä käymään sitten sellainen vahinko, että läski olis muuntautunut lihakseksi?!? :xmas:
Vanhat vaatteetkin alkaa mennä päälle, ei vielä kaikki kyllä kun mahanrellu roikkuu edelleen isona...

Mistä sais nyt sitä inpistä puristaa ne viimesetkin grammat hiiteen?? Kuus kiloo kun saisin vielä niin hep. :|

Kauanko olet laihduttanut? Kuinka paljon lähtenyt?

Alkuperäinen kirjoittaja elisanni:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
-900g eli tasan 10kg tiputettu! nyt paino 85,2kg.

Onnea, mahtavaa! Paljonko vielä olis tavoitteissa pudottaa? :flower:

kiitti :D kymppi kun vielä lähtee niin sitten oon tosi tyytyväinen itteeni, vaikkakin sillonkin on vielä vähän ylimääräistä - mutta VÄHÄN.

En sitten päässy sisäänkään kirjautumaan. :/

Viime viikolla en löytänyt tätä palstaa :S Ja nyt tää löyty sattumalta.. Elikkäs ei oo lähten viel gramman grammaa :'(

Koostetta päivästä:

Kuidut yhteensä 35.1 grammaa
Hedelmät, kasvikset 600 grammaa
Liikuntaa 1h30minuuttia
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit n.566

HH 124gr / Rasva 109 gr / Proteiini 140,6 gr

Vajetta ruuasta 658, vajetta yhteensä n.1224 Kcal

Hieno päivä tänään :)

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:

Kauanko olet laihduttanut? Kuinka paljon lähtenyt?

Oon laihduttanut joulukuusta alkaen, ja lähteny on tämän aamun painon perusteella kaikkiaan 6,5kg.
Aamun paino tänään 65,6kg!! JES!! Lähtöpaino oli siis 72kg, pinoon tullessa se reilut 70kg. Mutta en mä vielä innostu liikaa, kun aina tulee takapakkia kun saa jotain pois..

Jotenkin arvasin tämän, paino siis nousi +900 grammaa eli on nyt sitten -5,5 kg...

Noh, uusi yritys tällä viikolla. Perkele, pitääkö mun TAAS yrittää sitä karppaamista, kun ei vattu onnistu mikään :) Mutta miten IHMEESSÄ jaksan liikkua paljon, jos hiilarit on vähissä......

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Jotenkin arvasin tämän, paino siis nousi +900 grammaa eli on nyt sitten -5,5 kg...

Noh, uusi yritys tällä viikolla. Perkele, pitääkö mun TAAS yrittää sitä karppaamista, kun ei vattu onnistu mikään :) Mutta miten IHMEESSÄ jaksan liikkua paljon, jos hiilarit on vähissä......

Proteiinien avulla! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

Ei onnistu kunnolla, kokeiltu on, eikä ole niin viisastakaan, kun paljon urheilee.

Täytyy testailla jotain hiilarirajaa, millä vielä jaksaa liikkua suht paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:

Ei onnistu kunnolla, kokeiltu on, eikä ole niin viisastakaan, kun paljon urheilee.

Täytyy testailla jotain hiilarirajaa, millä vielä jaksaa liikkua suht paljon.

Niin, eihän se oo pakko olla ihan alakarppilinjalla. Kokeilet itsellesi sopivan hyväkarpin tai sit muuten kehittelet itsellesi sopivan ruokavalion. Kokeilemalla se löytyy! :D Tsemppiä! Oot kyllä mahtava liikuja. Onko sulla joku sykemittari tai vastaava, jolla lasket noi kulutetut kalorit?

Koostetta päivästä:

Kuidut yhteensä 31 grammaa
Hedelmät, kasvikset 600 grammaa
Liikuntaa 1h45minuuttia
Liikuntasuorituksia 3
Liikunnalla kulutetut kalorit n.867

HH 117gr / Rasva 82 gr / Proteiini 147 gr

Vajetta ruuasta 831, vajetta yhteensä n.1700 Kcal

Testailen siis tällä hetkellä tuota alinta hiilarimäärää, minkä voi syödä, ilman, että urheilusuoritukset kärsivät. Tuolla määrällä ainakin oli hyvä vielä treenata.

Tein tänään sitä karppaajien suosimaa pitsaa (pohja) ja täytyy kyllä suositella muillekin. käy erinomaisesti leivän korvikkeena jo pelkkä pohjakin. Itse tosin laitoin täytteet päälle.

Koostetta päivästä:

Kuidut yhteensä 45 grammaa
Kasvikset 735 grammaa (
Liikuntaa 1h30minuuttia
Liikuntasuorituksia 2
Liikunnalla kulutetut kalorit n.584

HH 170gr / Rasva 106,5 gr / Proteiini 208 gr

Vajetta ruuasta 200 , vajetta yhteensä n.800 Kcal

Heti huomaa, että kun hiilareita vähentää, paino alkaa laskea :)

Mä nyt virallisesti lupaan et ens viikolla taas ryhtiin. Jalka meni täs välis (venähti tai nivelsiteet, ei niin pahasti et olis lekuriin tarttenu lähteä ku saikku ei kotiäidil vaikuta) ja tänäänkään ei viel pystyny kunnolla uimaan, mutta kävelyä kestää joten ens viikolla sit vaa kävelyille... ketutukseen on tullu sit syötyäkin vaik mitä...Mut joo, ens ma en uskalla viel punnita itteäni mut sit laittelen vaik viestiä et mitä liikun

oivoivoivoi... tää viikko menny ihan hänekseen ! :(
eilen meni pisteet roimasti yli ku oli leffailta... tänään tullu mätöttyy. ja viikonloppuna mennään mökille, ollaan ostettu sipsiä ja kinkkupiirakkatarvikkeet (+äitin ruuat oottaa siellä), joten pisteet taas huitelee jossai ilmoissa..! :headwall:

plussalle varmaan menee mut menkööt tämän kerran.. ens viikolla jatkuu tiukempi linja!

Yhteistyössä