Läskillä lukutaitoa-loppupunnitus!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä mietin silloin kun kampanja alkoi, että olisi kiva osallistua. Unohdin kuitenkin ja jäi osallistumataa. Ihan hyvä, sillä alkuvuodesta on tullut muutama kilo lisää eikä tippunut, niin kuin olisi pitänyt. :(
 
Kävin ja jätin Nepaliin 13 kg koulutusrahaa. Tosin kävin yksityisellä vatsanpienennysleikkauksessa (lihavuusleikkaus) ja laihduin siksi niin hyvin, mutta ei ne Nepalilaiset varmaan valita :)
 

Yhteistyössä