G.Ystävänpäivästä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tietysti laitan perinteisesti kortin,sähköposti ja tekstiviestit on niin tylsiä.muistan ystäviäni kyllä muutenkin kuin ystävänpäivänä mutta muutaman kortin pistän ja sitte pienille kummilapsille vaikka heitäkin muistaa pitkin vuotta niin laitan jotkut söpöt kortit heillekin.:)
 

Yhteistyössä