Käykös kukaan teistä kyseisellä kuntosalilla?
itse kävin tänään kyseiseen paikkaan tutustumassa ja olin ladyDance tunnilla mukana...oli huisia menoa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja halinalle1984:Käykös kukaan teistä kyseisellä kuntosalilla?itse kävin tänään kyseiseen paikkaan tutustumassa ja olin ladyDance tunnilla mukana...oli huisia menoa
![]()