Nyt on ura meijerinä päättynyt...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Tänään kävin viemässä viimeiset maidot sairaalaan. Vauva tulee alkukuusta 3kk ja nyt tulee vietettyä aikaa ainakin jonkin verran mökkeillen kun on näin hyvät ilmat ja sieltä käsin ei oikein luovutus onnistu... joten lopetin sitten jo pari viikkoa etuajassa. Puolisentoista kuukautta tuli luovutettua ja 12 litraa tuli saldoksi :D Toivottavasti nyt on moni pikkuinen saanut avun edes tällaisella pienellä panoksella
 
Vautsi, upean teon oot tehnyt. :flower:
Mun molemmat pojat on saaneet luovutettua maitoa laitoksella, todella kiitollinen siitä olen että sinunlaisia ihmisiä on.
 

Yhteistyössä