Laskettuaika 2022

Heippa kaikille!
Mä ajattelin vihdoin liittyä tänne, kun nt-ultra takana ja siellä näkyi ”oikein hyvä vauva”.

Mulla varjosti alkuraskautta (n. Rv5-10) verinen tiputtelu, minkä vuoksi en halunnut vielä jokaiseen keskusteluun kirjoitella. Nyt alkaa olla vähän rauhallisempi mieli. Varsinkin kun nähtiin pieni ja hän oli ehkä maailman suloisin olento ❤

Ihanaa, kun täällä on niin paljon tuttuja nimimerkkejä! Onnittelut jo vauvan saaneille ja tsempit kaikille odotukseen 😊

Tänään mennään 12+2 ja la 19.7 ❤
 
Laskettu aika 2022

4.1. Skyela
17.1. Irtokehys
29.1. Töppönen_
1.2. Minttuni
9.2. Puhalluskukka
12.3. Jonna83
25.3. Käärmeinen
3.4. Aneliina
14.4. Sohvapeitto
19.4. Alinna86
23.4. vaniljapulla
5.5. possu.
6.5. Piipaa93
14.5. Andune
4.6. Coguine
5.6. Charrypie-86
14.6. Bluebelle
15.6. Pandi, Kirjoh89
18.6. Pampula3
1.7. Apustaja
19.7 Mansikka_maanantai
22.7. Eimy, Miumau2
 
Heippa kaikille!
Mä ajattelin vihdoin liittyä tänne, kun nt-ultra takana ja siellä näkyi ”oikein hyvä vauva”.

Mulla varjosti alkuraskautta (n. Rv5-10) verinen tiputtelu, minkä vuoksi en halunnut vielä jokaiseen keskusteluun kirjoitella. Nyt alkaa olla vähän rauhallisempi mieli. Varsinkin kun nähtiin pieni ja hän oli ehkä maailman suloisin olento ❤

Ihanaa, kun täällä on niin paljon tuttuja nimimerkkejä! Onnittelut jo vauvan saaneille ja tsempit kaikille odotukseen 😊

Tänään mennään 12+2 ja la 19.7 ❤
Tervetuloa ja onnea ❤ Tänne vain kaikki mukaan kirjoittelemaan!
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
Käärmeinen
Tervetuloa Mansikka_maanantai 🙂

Minttuni, onneksi sulla ei ole enää ihan mahdottoman pitkää aikaa synnytykseen. Tsemppiä loppumetreille 😍

Omaa napaa, rv 30 pyörähti just käyntiin. Kolmatta rokotusta ei saa vielä ja omikronmuunnoksen välttäminen tuntuu just nyt mahdottomalle kun isommat lapset palaa kouluunkin maanantaina (emme tee etätyötä miehen kanssa kumpikaan, mutta ihmiskontakteja on molempien työssä tosi vähän). Synnytys jännittää tällä hetkellä siis vähemmän kuin sinne selviäminen tässä koronatilanteessa... täytyy vaan sietää epävarmuutta. Henkisesti on valmistautunut kyllä viikkojen ajan piikittämään Klexanea jos korona iskee ja eristäytymään määrätyksi ajaksi, mutta mietityttää se, miten taudin iskiessä on mahdollista päästä esim. sairaalaan tarkistamaan vauvan vointi jos alkaa liikaa huolettaa.
 
Käärmeinen
Ja siis olen 31-vuotias, normaalipainoinen, kaikin puolin täysin terve ja vailla mitään koronan riskitekijöitä muutoin tai allergioita tai yhtään mitään mitkä voisi hoitoon vaikuttaa. Ainut on tämä raskaus joka voi pahentaa taudin muotoa, mutta en itsestäni osaa olla yhtään huolissaan. Vauvan puolesta ainoastaan.
 
Täällä vihdoin nt-ultra takana, kaikki näytti olevan hyvin!
LA siirtyi vähän aikaisemmaksi, nyt onkin jo 12+4 (eikä 12+0). Ihanaa, nyt saa hengittää rauhassa! 😍

Nyt uskaltaa alkaa katselemaan jotain mukavia äitiyshousuja ja taidan jo katsastaa jonkun rasvankin kasvavaa vatsaa varten.

Oli kyllä ihana nähdä pikkuinen, kun hän oli jo kasvanut niin paljon varhaisultrasta ja hauska nähdä miten vauvamainen hän jo oli! Haukotteli, imi peukkua, näytti high fiveä.:LOL::love:

Nyt alkoi mullakin se ihana osa raskaudesta. :love:
 
Laskettu aika 2022 ⭐

4.1. Skyela
17.1. Irtokehys
29.1. Töppönen_
1.2. Minttuni
9.2. Puhalluskukka
12.3. Jonna83
25.3. Käärmeinen
3.4. Aneliina
14.4. Sohvapeitto
19.4. Alinna86
23.4. vaniljapulla
5.5. possu.
6.5. Piipaa93
14.5. Andune
4.6. Coguine
5.6. Charrypie-86
14.6. Bluebelle
15.6. Pandi, Kirjoh89
18.6. Pampula3
1.7. Apustaja
18.7. Eimy
19.7. Mansikka_maanantai
22.7. Miumau2
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni

Yhteistyössä