Talvellakin voi kyllä saada aivan upeita kuvia Ja rintatulehduksen ja paleltumatKääk muuten! Mun mielikuvissa olen maha pystyssä jossain niityllä kukkien seassa kuvattuna mut tosiaan talvellahan mä odotan
Tänne saa aina avautua nyt lepoa ja toivotaan parasta varmasti mieli maassa :'(Pakko avautua tänne...Mulla oli joku parisen viikkoa sitten vähän vuotoa yhdellä vessareissulla ja jäi siihen. Kunnes tänä aamuna jäi taas paperiin, ei varsinaisesti verta mut sellast rusehtavan vaaleanpunaista, vähän myös kipuilee alavatsa
En uskalla tehdä mitään muutaku makaa...
Viimeks selvis kkm just tässä kohtaa
Neuvolaa tuskin kiinnostaa mitään lähetteitä tehdä, ne sanoo aina et normaalia
Menisin kyllä näytille, vaikka päivystykseen. Vaikka vuodot on ihan normaaleja, niin kyllä silti näytillä kannattaa käydä, ihan vain jo oman mielenterveyden kannalta. Minulla vuoti verta tasaisin väliajoin viikolle 12sta asti ja joka kerta menin näytille. Syyksi osoittautui kysta, joka vuoti sieltä pois.Aloin miettii et voisko johtua rajusta oksentelusta, kun nyt kävin vessassa ei jäänyt paperiin taas mitään
No ei auta ku ootella ens viikon ultraan
Täällä ei pääse kun yksityiselle tommosista pienistä huolista, kokemusta on edellisistä keskenmenoistaMenisin kyllä näytille, vaikka päivystykseen. Vaikka vuodot on ihan normaaleja, niin kyllä silti näytillä kannattaa käydä, ihan vain jo oman mielenterveyden kannalta. Minulla vuoti verta tasaisin väliajoin viikolle 12sta asti ja joka kerta menin näytille. Syyksi osoittautui kysta, joka vuoti sieltä pois.
Tsemppiä ♡
Mulla oli rv8-9 runsasta vuotoa hyytymineen.(oikein kunnon klöntteinä ) Ja olin varma että sinne meni. En päässyt mihinkään tarkastukseen ennenkuin np ultraan, eli sai odotella usean viikon. Tosin kotidoplerilla löysin sykkeen jo rv11...Pakko avautua tänne...Mulla oli joku parisen viikkoa sitten vähän vuotoa yhdellä vessareissulla ja jäi siihen. Kunnes tänä aamuna jäi taas paperiin, ei varsinaisesti verta mut sellast rusehtavan vaaleanpunaista, vähän myös kipuilee alavatsa
En uskalla tehdä mitään muutaku makaa...
Viimeks selvis kkm just tässä kohtaa
Neuvolaa tuskin kiinnostaa mitään lähetteitä tehdä, ne sanoo aina et normaalia
Ihan mahtavaa ja onnea hyvistä uutisistaTsempit Alinna86, ei ole helppoa tuo alkuraskaus keskenmenojen jälkeen.. toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin!
Meillä oli tänään np-ultra ja kaikki oli hyvin <3 LA aikaistui päivällä, 25.3. niskaturvotuksen määrä oli normaali joten olen suht luottavainen että seulatkin on ihan kunnossa.
Käärmeinen 13+0
Tulin tänne puolelle poikkeen ja silmiin osui tuo lasketun ajan muuttuminen. Siis muutetaanko sitä nykyään vaikka ultrassa heittäisi vain päivällä mitat? Omat isommat lapset on jo koululaisia ja siihen aikaan muutettiin vain mikäli mitat heitti 3 päivällä. Eka ultra (nt) on tulossa vasta ens kuussa.
Hei, täällä taisi olla myös 5 tai 6 vrk heitto, että siirretään laskettua aikaa. En ole ihan varma, kun minulla tilanne että hedelmöittymisajankohta tiedossa hoitojen vuoksi, laskettua aikaa ei olisi saanut muuttaa.Tulin tänne puolelle poikkeen ja silmiin osui tuo lasketun ajan muuttuminen. Siis muutetaanko sitä nykyään vaikka ultrassa heittäisi vain päivällä mitat? Omat isommat lapset on jo koululaisia ja siihen aikaan muutettiin vain mikäli mitat heitti 3 päivällä. Eka ultra (nt) on tulossa vasta ens kuussa.
Eroja on varmasti paikoissa, ja ehkä myös tapauskohtaisesti voi olla. Esim. keskenmeno taustalla ja tarkkaa tietoa kierron alusta ei ole, kuulostaa loogiselta.Täällä muutettiin jopa päivän heitosta, näköjään. Tosin mullakin nyt raskaus heti keskenmenon jälkeen että laskeminen voi olla vaikeampaa.