Lapsiveden puuttuminen. :(

Osanottoni ja voimia huomiseen päivään :hug: Olette ajatuksissani.

Mä sain viime vuonna tältä palstalta paljon tukea, kun kerroin, että rakenenultrassa todettiin pikkuisen menehtyneen ja seuraavana päivänä menin sairaalaan synnyttämään hänet.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Joko sun vauva on lopettanut liikkumisen..

olen niin pahoillani sun puolestasi.. koita jaksaa. Ota kaikki apu vastaan mitä tarjotaan..
Ei niitä liikkeitä ole tuntunut pitkään aikaan, koska istukka on edessä ja lapsiveden puuttumisen takia liikkeet vaimeita. Kotidopplerilla kuuntelen tänään sydänäänet, jos pystyn.

Kovasti voimia huomiseen. ottakaa kamera mukaan synnytykseen ja voitte ottaa omat vaatteet lapselle ja pukea hänet, tai ottaa kotoa oman peiton vauvalle ja laittaa kapaloon. meidän vauva kuoli 36+ ja lapsesta otetut valokuvat on rakkaita muistoja jäähyväisistä. pyytäkää jalan-ja kädenjäljet hoitajien ottamina. Vauva syntyy teidän perheenjäseneksi ja tulee sitä aina olemaan, hänen elämänsä oli lyhyt mutta arvokas kohdun sisällä. hän saa nukkua pois äidin sydämen alla turvassa pahalta maailmalta. on ollut raskas päätös mutta uskon että se on varmasti oikea, lapsi kuolisi heti tai pian syntymän jälkeen siihen että keuhkot eivät ole kehittyneet. tämä on armeliaampi tapa, antaa pienen mennä taivaasenn nyt kun se on kuitenkin edessä.

lämpimiä ajatuksia teille

Kotona taas. Hurja ja rankka kokemus. Sen verran saatiin viikon aikana käsiteltyä asiaa, ettei henkinen kipu ollut niin pahana. Jos tuo olisi tapahtunut päivän tai parin kuluttua ikävistä uutisista, oltais varmaan enemmän riekaleina. Kaksi kertaa ehdittiin käynnistystabletit laittaa ja klo 12 alkoi helvetilliset supistukset, joihin ei auttanu mikään. Klo 19-20 mentiin synnytyshuoneeseen, jossa sain epiduraalin, petidiinia ja ilokaasua ja ne auttoi. 21.30 syntyi pikkuinen. Luulin ensin hirveäksi pa*kahädäksi, onneksi tajusin tulla ajoissa pois pöntöltä, kun ymmärsin mistä kyse. :ashamed: Itse ponnistaminen oli kivutonta ja nopeaa, kiitos epiduraalin.

Tänään lähtöä kun tehtiin, oli pahin paikka, kun kätilö tuli huomauttamaan, että hei, kun viikkoja on yli 22, pitää haudata. Sitten alettiin puhua kuolin- ja syntymätodistuksista yms. Se oli vaikea hetki mulle ja miehelle, ymmärrettiin, ettei tämä sitten pelkkä keskeytys olekaan, vaan ollaan virallisesti saatu kuollut lapsi.

Yhteistyössä