:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
:hug: :hug: :hug: Äärimmäisen askas, mutta varmasti jollakin tapaa hyvää tekevä juttu, että saatte haudata tyttönne itse. Voimia ihan hirmuisesti!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Uskon juu, että sen jälkeen on saanut asian jotenkin päätökseen ja lähtee surutyö kunnolla käyntiin ja se auttaa, että on paikka, jossa saa tarvittaessa rauhottua ja muistaa pientä.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia::hug: :hug: :hug: Äärimmäisen askas, mutta varmasti jollakin tapaa hyvää tekevä juttu, että saatte haudata tyttönne itse. Voimia ihan hirmuisesti!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
saa haudata kotipihalle, muttei ole järkevää. näin sanottiin meille, ja perusteltiin sitä sillä, että mitä jos talo esim myydään? missä sitten käydään haudalla, uusien omistajien tontillako? voihan tuhkan sirotella mereen, metsään jne. pääasia on että uurna haudataan tai tuhka sirotellaan tietyn ajan kuluessa.Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
'ei saa haudata.Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Äitini hoiti viralliset asiat, kun mie olin sairaalassa kohtu- ja munasarjatulehduksen takia. Oli krematoriossa sanonut, että pieni haudataan heidän pihalleen ja vissiin johonkin lomakkeeseenkin sen laittanut. Tyttö on nyt mummin ja vaarin pihalla pienen puun varjossa, mieheni hautasi pienen tuhkarasian.Alkuperäinen kirjoittaja .:'ei saa haudata.Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
:hug: :hug: voimia elämän jatkamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Äitini hoiti viralliset asiat, kun mie olin sairaalassa kohtu- ja munasarjatulehduksen takia. Oli krematoriossa sanonut, että pieni haudataan heidän pihalleen ja vissiin johonkin lomakkeeseenkin sen laittanut. Tyttö on nyt mummin ja vaarin pihalla pienen puun varjossa, mieheni hautasi pienen tuhkarasian.Alkuperäinen kirjoittaja .:'ei saa haudata.Alkuperäinen kirjoittaja sirdas:Saako haudata kotipihalle?? :O Luulin ettei suomessa mahdollista!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Huomenna haen pikkuisen patologian osastolta. Hautauslupa on annettu. Sukupuolenkin sain tietää, tyttö. Tuhkaus paikallisessa krematoriossa ja haudataan tuhkat äitini pihalle uurnassa.
Ja nimim. hmmm, suru on saanut siedettävät mittasuhteet, nyt osaan itsekin ajatella, että hyvinhän mulla on asiat. On neljä lasta ja upea mies ja ollaan terveitä. Ei tyttö ikinä unohdu, mutta elämä jatkuu.
Hällä on juuri 7 vuotta täyttänyt poika. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia ap surussasi. Sen verran kysyisin, että onko miehelläsi entuudestaan lapsia, että oliko kyseessä hänen esikoisensa?
Eli olisi ollut parempi antaa raskauden mennä loppuun asti ja antaa täysiaikaisen vauvan kuolla, kun ei keuhkot olisi kehittyneet ilman lapsivettä? Jos siis olisi siihen asti selvinnyt. Kelle tuo olisi parempi vaihtoehto ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!!
ei sun tartte selitellä tommosille älykääpiöille mitään!!!^^Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!!
Juu, tarkoituksena on saada mut vissiin kärvistelemään vielä lisää tuskassa. Ei onnistu. Tämä oli huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.Alkuperäinen kirjoittaja .....:ei sun tartte selitellä tommosille älykääpiöille mitään!!!^^Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!!
tässä kyllä oon ihan ap:n puolella.Niin, ap , vastasit tuolla jo mun viestiin aikasemmin..mutta voimia sulle ja tuo mun kommentti oli kyl varmaan sellanen että kun mulla menee ihan päin... . Eli tän ketjun eläminen pitkästi toi mulle ärsytyksen tunteen.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Eli olisi ollut parempi antaa raskauden mennä loppuun asti ja antaa täysiaikaisen vauvan kuolla, kun ei keuhkot olisi kehittyneet ilman lapsivettä? Jos siis olisi siihen asti selvinnyt. Kelle tuo olisi parempi vaihtoehto ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!!
:hug: Voimia sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:mäkin seurasin ketjua silloin aktiivisesti ja itkin joka kerta avattuani ketjun...,koska ittellä kans keskeytys takana lapsen sairauden takia...juu-u,aika tuntuu pitkältä..
Haluan toivotta sinulle voimia matkaan!!
Äitini luki tätä ketjua myös, olikohan googlettamalla löytänyt. Oli ällistynyt siitä, miten moni toivotti voimia ja jaksamisia. Ja oli tyytyväinen, koska ei kuulemma itse löytänyt oikeita sanoja. Ja onhan tämä asia, johon ei oikein voi mitään sanoakaan, mutta se, että moni on ns. tukena, auttaa. IRL ja netissä tukea olen saanut, mikä on hienoa. IRL vieläkin vaikea puhua itkemättä kyllä. Mutta se hautaustilanne, tuntui jotenkin pisteeltä, jonka jälkeen on hyvä alkaa ns. toipua. Mies on haudannut oman isänsä ja nyt joutui hautaamaan tyttärensä, se tuntuu epäreilulta. Mutta yhdessä eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:tässä kyllä oon ihan ap:n puolella.Niin, ap , vastasit tuolla jo mun viestiin aikasemmin..mutta voimia sulle ja tuo mun kommentti oli kyl varmaan sellanen että kun mulla menee ihan päin... . Eli tän ketjun eläminen pitkästi toi mulle ärsytyksen tunteen.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Eli olisi ollut parempi antaa raskauden mennä loppuun asti ja antaa täysiaikaisen vauvan kuolla, kun ei keuhkot olisi kehittyneet ilman lapsivettä? Jos siis olisi siihen asti selvinnyt. Kelle tuo olisi parempi vaihtoehto ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Hetkinen:nyt tää menee ihan väärin!! Siis sä itsesi tappamaa lasta hautaat ja muistelet sun muuta! Eihän tossa mitään järkeä!!
Juu no, olen paskaa kirjoittanut itsekin monelle, tässä se sitten tulee sonta takaisin. Ei tosin paljoa kosketa mua, enemmän positiiviset kommentit.Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:seuraillut olen tätä ketjua ja on se ihmeellistä minkälaista skeidaa ihmiset kirjoittaa ja vielä enemmän ihmettelen että onko näillä ees lapsia, koska ovat niin tunteettomia :headwall:
viblsp:lle paljon voimia :hug: