lo
Samanlaisia paskiaisia he ovat kuin sinäkin aikoinaan. Ehkä heillekin siperia opettaa ehkä ei. Se ei silti ole oikein.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Olen huomannut, että moni pitää vanhoja viestejäni hyvänä syynä ilkkua. Mutta juu, olen samaa mieltä siinä, että kyllä vastoinkäymiset kasvattavat. Ja mun tilanteessa myös pehmittävät paljon kärkkäitä mielipiteitäni. Kuten on jo käynyt ennen tätä, muuttuminen alkanut jo aikaisemmin. Mutten usko, että tämä tapahtuu sen takia, en usko moisen tapahtuvan kohtalon takia. Parempi ihminen musta on tullut kyllä ja tuota pidän itsekin hyvänä, että mielipiteet pehmenee. Mutta joo, pehmentämistä on silti paaaljon muidenkin mielipiteissä. Vai mitä mieltä olet niistä, jotka ovat hyvillään siitä, että tämä tapahtuu mulle? Hyvän ihmisen puhetta?Alkuperäinen kirjoittaja lo:Tämä on väärä hetki moralisoida ja aukoa päätään aplle, totta. silti varmasti monilla apn viestejä vuosien varrella seuranneena nousee tiesmitä ajatuksia päähän.
Minä uskon, että jokaisella asialla on joku tarkoitus. Vaikka melkein kaikki ois pahaa, niin jotain hyvää on aina. Joskus sen näkee vasta vuosien päästä joskus heti.
Minä uskon, että viimeinen vuosi kokonaisuudessaan on toiminut aplle hyvänä henkisenä kasvuna. Olkoon se sitten se ainoa hyvä.
Enkä minäkään usko, että tapahtuu mitään siksi, että siitä oppisi. Mutta opitaan, siksi että tapahtuu.