Joo minulla oli vähä pakkorako tehdä eri miehelle toinen lapsi, kun ensimmäinen otti ja kuoli.
Niinpä:llä ei kovin laajaa kokemusta taida alkoholiongelmasta olla, kun noin itsestään selvyytenä pitää.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 13:37 niinpä kirjoitti:\alkoholiongelmaa voidaan hoitaa.miksi jeppe juo? olisi kans hyvä kysymys. mikä saanut miehen juomaan? Parisuhdeterapiaa voisi kokeilla. jos miehellä ei tätä ongelmaa aikaisemmin, syy olisi hyvä selvittää ja se onko miehesi halukas jatkamaan suhteessa ja osallistua perheensä elämään, sitten vain apua hakemaan. tai voi tehdä toisinkin, luovuttaa nimittäin. Jos toista rakastaa, tekee kaikkensa että juttu taas toimisi. Tukeminen ja auttaminen ja itsestä ja toisesta huolehtiminen kunniaan. raahaisin miehen väkisin ammattiauttajan luokse jos olisi kyse omasta miehestäni. Yleensä on jokin syy siihen miksi toinen juo, esim. kotioloissa jokin mättää, on surua tai huolta tai toinen kokee olonsa ulkopuoliseksi ja hakee lohdutusta ja juhlaa kun arki tuntuu kovalta.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 13:20 pakkoliittoko kirjoitti:Minulla (33v.) on jo lapsia kahdelle eri miehelle. Lisää haluasisin, mutta näyttää siltä että tämä liitto vetelee viimeisiään. Miehellä on alkoholiongelma (ei ollut/ tai en nähnyt kun rupesimme olemaan).
Eli teidän mukaan mun pitää kitua tässä liitossa niin kauan kunnes lapset on tehty? Etten vain kolmelle miehelle tee lapsia :headwall: :headwall:
No vitsinä sen heitin!Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 14:17 Sarmiina kirjoitti:Niin, ja Scarlettko sitä mietti, et vois exältä kysyä lasten tekoa, mä olen kysynyt, mut sain remakat naurut vastaukseksi B)
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 15:23 Scarlett-79 kirjoitti:\No vitsinä sen heitin!Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 14:17 Sarmiina kirjoitti:Niin, ja Scarlettko sitä mietti, et vois exältä kysyä lasten tekoa, mä olen kysynyt, mut sain remakat naurut vastaukseksi B)
Ainahan uusperheitä on ollut. Ennen aikaan siksi että ihmisillä oli tapana noin yleisesti ottaen kuolla hyvin paljon nuorempana kuin nykyisin joten puolison kuolema ei ollut kovinkaan harvinaista eikä näin ollen myöskään lasten jääminen orvoiksi tai puoliorvoiksi. Kun edes kunnon ehkäisyä ei ollut olemassakaan, niitä lapsia todellakin tuli ja useimmiten paljon, myös siihen seuraavaan liittoon, halusi niitä tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 14:00 minä kirjoitti:\ei hekään, sama heille. Lapset kärsii kun on uusia äitejä ja isiä, järkyttävää....sekaperheitä,uusioperheitä,huh tätä maailman menoo!!!Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:17 Scarlett-79 kirjoitti:\Eli koska olen eronnut tytön isästä niin mulla ei ole oikeutta saada lisää lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:13 vieras kirjoitti:Olen myöskin samaa mieltä että ei lapsia useille isille.
Entäs sitten miehet? Saavatko he tehdä lapsia useamman kuin yhden naisen kanssa?
näin on, elämässä on sallittua erehtyä kerran valitsemaan kumppanin jonka kanssa ei liitto kestä. Mutta jos tuo tapahtuu useamman kerran sitten voikin jo miettiä onko missä vika eli onko vaikka itsessäAlkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 15:50 Patarouva kirjoitti:No sen ymmärtää jotenkin että on vaikka kahdelle eri isälle lapsia, mutta kun niitä on naisia jolla on vaikka kolmelle ja neljällekkin isälle niitä, se hiukan menee yli hilsee, sorry oli pakko sanoa ja tämä on vaan minun mielipiteeni :/
Voihan eka valita vikaan, seuraava puoliso kuolee ja sitten löytää vielä uuden rakkauden.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 15:55 äiti 40plusplus kirjoitti:\näin on, elämässä on sallittua erehtyä kerran valitsemaan kumppanin jonka kanssa ei liitto kestä. Mutta jos tuo tapahtuu useamman kerran sitten voikin jo miettiä onko missä vika eli onko vaikka itsessäAlkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 15:50 Patarouva kirjoitti:No sen ymmärtää jotenkin että on vaikka kahdelle eri isälle lapsia, mutta kun niitä on naisia jolla on vaikka kolmelle ja neljällekkin isälle niitä, se hiukan menee yli hilsee, sorry oli pakko sanoa ja tämä on vaan minun mielipiteeni :/
Tätä samaa mäkin ihmettelen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:07 Vieras kirjoitti:Millä perusteella lapset kärsivät, jos lapsilla on esim. kolme eri isää? Miten nuo eri isät saavat lapset kärsimään? Kuka perustelisi??? Onko jollain asiasta kokemusta, vai huviksenneko vain tuollaisia kirjoittelette?
Oikeus ryyppäävään isään kenties :/Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:20 Scarlett-79 kirjoitti:\Tätä samaa mäkin ihmettelen.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:07 Vieras kirjoitti:Millä perusteella lapset kärsivät, jos lapsilla on esim. kolme eri isää? Miten nuo eri isät saavat lapset kärsimään? Kuka perustelisi??? Onko jollain asiasta kokemusta, vai huviksenneko vain tuollaisia kirjoittelette?
Ap jossain viestissään kirjoitti puolustuvansa lapsia ja heidän oikeuksiaan. Joopa joo.
\|O \|O \|O \|OAlkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:25 vieras kirjoitti:Muutenkin lapsia meillä nytkin vain kaksi, ei aina tarvitse olla niin hirveän paljon kaikkea, vähempäänkin voi tyytyä.
Mä haluan monta lasta, kestä se.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:25 vieras kirjoitti:Eipä taida olla minulta pois. Yhtä paha/hyvä on tehdä lapsi usealle äidille.
Itse taidan olla niin vaatimaton luonne, että todellakin olisi piuhat poikki, jos jostain syystä lapsia olisi jo kahdelle isälle. Mieluusti miettisin jo ensimäisen jälkeen, teenkö enää. Oli syy mikä tahansa. Muutenkin lapsia meillä nytkin vain kaksi, ei aina tarvitse olla niin hirveän paljon kaikkea, vähempäänkin voi tyytyä. Tosin ihailen suurperheitä, miten he jaksavat mutta ei siis ole pakko tehdä lapsia niinpaljon.
Sen suuremmin muitten tekemiseen kommentoimatta (vaikka kommentteja voisi ollakin ) en itsekään voisi kuvitella että minulla olisi lapsia useammalle miehelle. Nyt on yksi lapsi ja toivottavasti kohta tulossa toinen, ne riittäneekin biologisesti. Jos jostain syystä en nykyisen ja toivottavasti myös jatkossakin mieheni kanssa ehtisi tehdäkään sitä toista, niin sitten jäisin yksilapsiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:32 TheSimpsons kirjoitti:Itse en jotenkin vois ajatellakaan että ois lapsia useammalle... Kai olen jotenkin vähän vanhanaikainen näissä jutuissa... Vaikkakin anopilla on lapsia 3 miehen kanssa eikä sitä kyllä tule useinkaan ajatelleeksi.
tää maailman meno on jatkunut aikas kauan. kuuluisin uusio perhe taitaa olla maria, joosef ja jeesus aina ei elo mene niinkuin suunnittelee.. valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 14:00 minä kirjoitti:\ei hekään, sama heille. Lapset kärsii kun on uusia äitejä ja isiä, järkyttävää....sekaperheitä,uusioperheitä,huh tätä maailman menoo!!!Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:17 Scarlett-79 kirjoitti:\Eli koska olen eronnut tytön isästä niin mulla ei ole oikeutta saada lisää lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:13 vieras kirjoitti:Olen myöskin samaa mieltä että ei lapsia useille isille.
Entäs sitten miehet? Saavatko he tehdä lapsia useamman kuin yhden naisen kanssa?