lapsia usealle isälle!

• Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:29 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:25 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:20 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:17 Malviina kirjoitti:
Mulla on ihan sama mitä muut tekee, ei hetkauta mua pätkääkään, mutta itse en tekisi lapsilleni puolisisaruksia ja toivoisin ettei miehenikään tekis, jos emme yhdessä olisi.
Sulla on kuitenkin neljä lasta. Itsellä vain yksi enkä voi kuvitella, että tähän se nyt jää kun ei saa olla eri isä. Olen aina halunnut suuren perheen.
Juu näinhän se on, enkä ollenkaan katso mitenkään pahalla vaikka sulla ois seitsemän lasta ja kaikilla eri isä =)
Mulla on itsellä puolisisaruksia ja haluan että mun sisaruksilla ei ole eri isiä, vaikka omia sisaruksia rakastanikin enkä puolikkaina pidä =)
No jos en kuitenkaan seitsemän miehen kanssa lapsia tekisi :whistle: ;)

:LOL: :LOL: :LOL:

huolestunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:17 ilveskissanminttu kirjoitti:
Mutta eikö ole hienoa että sentään sinä olet näitä äitejä parempi? Muista nyt pitää huoli ettei miehesi kuole tai jätä sinua. Koska sen jälkeen sun lapsenteko mahdollisuutesi loppui siihen kun tiiliseinään :whistle:
En ole ketään tässä asetellut paremmusjärjestykseen.
Miksi sinä olet noin katkera?

Olen aina vaan puolustamassa lapsia ja heidän oikeuksiaan :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:33 huolestunut kirjoitti:
Miten lasten oikeudet kärsii jos sisaruksilla on eri isät?!? :eek: Itse jos saan lisää lapsia, niin tulee tosiaan pakostakin eri isä. Mutta ei se heitä laita mitenkään eriarvoiseen asemaan.

Mun tytöllä on jo isä, en minä hänelle uutta isää katsele.

nikitön
en tiedä miten toi vanhanaikainen pätee tuohon lapsen hankintaan,vai oliko mun mummo entisajan friikki vaan. Minun tietääkseni hänellä on kolmen eri miehen kanssa 6 lasta. Viimisimmän kanssa hän vasta naimisissakin oli. En tiedä tarkkempaan koko kuviota,mutta kyllä sitä "ennenvanhaankin" ilmeisesti oli lapsia eri miehille,mutta niistä asioista vaiettiin aika tavalla.

huolestunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:32 TheSimpsons kirjoitti:
Itse en jotenkin vois ajatellakaan että ois lapsia useammalle... Kai olen jotenkin vähän vanhanaikainen näissä jutuissa... Vaikkakin anopilla on lapsia 3 miehen kanssa eikä sitä kyllä tule useinkaan ajatelleeksi.
Monissa asioissa ne vanhanajantavat ovat paljoooooon parempia kuin nykysuuntaus.
Itsekkyys,mulle kaikki heti-mentaliteetti,itseriittoisuus naäitähän piisaa...

Mä saan tehä mitä mä haluan,ei kuulu muille ja toisten asiat ei hetkauta mua laisinkaan,ihan sama....huono suunta....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:33 huolestunut kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:17 ilveskissanminttu kirjoitti:
Mutta eikö ole hienoa että sentään sinä olet näitä äitejä parempi? Muista nyt pitää huoli ettei miehesi kuole tai jätä sinua. Koska sen jälkeen sun lapsenteko mahdollisuutesi loppui siihen kun tiiliseinään :whistle:
En ole ketään tässä asetellut paremmusjärjestykseen.
Miksi sinä olet noin katkera?

Sori mut: *reps* :D

Outoa
Mustakin on outoa..Varsinkin, että nuoretkin naiset on pyöräyttänyt lapsia jo kolmelle eri miehelle. Ymmärrän sen että on lapsia vaikkapa kahden miehen kanssa, ja jos sitä ikää alkaa olla jo yli 35 niin miksei kolmellekkin, vaikka on se kieltämättä liikaa minun mielestäni, mutta tiedän erään joka on 26 vuotias ja odottaa viidettä lastaan neljännelle miehelle. Tulee vaan sellainen olo, vaikka lapset ihania onkin että eikö niiden miesten kanssa voi muutoin relää kun pyöräyttää lapsi. Itse olen ollut pitkään mieheni kanssa ja toinen lapsi hänelle syntyy loppukesästä. Eli yhdelle miehelle on minulla lapsia.

en halua provosoida
mä olen omista nuorista yh-äiti-ystävistäni huomannu että aika helpolla päästetään se kiva mies tai monesti vasta poika sinne lapsen luo hengailemaan ja majailemaan ja kohta asumaan ja sitte puoli vuotta kun on yhteiseloa takana ni huomataankin ettei tämä ollukaan se joka jää vierelle loppuelämäksi. ja parissa tapauksessa tosiaan on vauva jo saanut alkunsa siinä vaiheessa....
mutta ei näille auta sanoa, ite ne parhaiten tietää.....

ketään en halua tuomita, enkä missään nimessä sulje uusperhe-vaihtoehtoa pois omalta kohdaltani jos ero tulee tai miehestä aika jättää...toivottavasti ite vaan maltan odottaa ja katsoa ennen kuin alan perhettä rakentamaan uuden miehen kanssa.

nikitön
Niinkuin Scarlett tossa mainitsi tai rivien välistä luin...tai päättelin tms. Miehille ok toi että monta lasta eri naisen kanssa,eihän miehellä ole mitään sanavaltaa kun seksiä harrastetaan...hih...moni mies ei osaa käyttää ehkäisyä...sit vingutaan kun nainen raskaaksi tulee... :LOL:

Hmh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:45 nikitön kirjoitti:
Niinkuin Scarlett tossa mainitsi tai rivien välistä luin...tai päättelin tms. Miehille ok toi että monta lasta eri naisen kanssa,eihän miehellä ole mitään sanavaltaa kun seksiä harrastetaan...hih...moni mies ei osaa käyttää ehkäisyä...sit vingutaan kun nainen raskaaksi tulee... :LOL:
Mie ainakin paheksun miehiä yhtälailla jos on lapsia monelle naiselle, ellen jopa enemmänkin :whistle:

Aivan oikeastiko jotkut on sitä mieltä, että on säädytöntä ja esikoiseni oikeuksien loukkaamista jos saan lisää lapsia jonkun muun miehen kanssa kuin tytön isän? :LOL: :headwall:

Voihan nainen/mies jäädä nuorella ikää leskeksi ja lapsia vain yksi. Myöhemmin surusta selvittyään leski löytää uuden kumppanin, mutta lapsia ei saa enää tehdä. :whistle:

kuin myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:43 en halua provosoida kirjoitti:
mä olen omista nuorista yh-äiti-ystävistäni huomannu että aika helpolla päästetään se kiva mies tai monesti vasta poika sinne lapsen luo hengailemaan ja majailemaan ja kohta asumaan ja sitte puoli vuotta kun on yhteiseloa takana ni huomataankin ettei tämä ollukaan se joka jää vierelle loppuelämäksi. ja parissa tapauksessa tosiaan on vauva jo saanut alkunsa siinä vaiheessa....
mutta ei näille auta sanoa, ite ne parhaiten tietää.....

ketään en halua tuomita, enkä missään nimessä sulje uusperhe-vaihtoehtoa pois omalta kohdaltani jos ero tulee tai miehestä aika jättää...toivottavasti ite vaan maltan odottaa ja katsoa ennen kuin alan perhettä rakentamaan uuden miehen kanssa.
Kuin minun kirjoittama! :flower:

harmaaaaaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 09:36 nikitön kirjoitti:
en tiedä miten toi vanhanaikainen pätee tuohon lapsen hankintaan,vai oliko mun mummo entisajan friikki vaan. Minun tietääkseni hänellä on kolmen eri miehen kanssa 6 lasta. Viimisimmän kanssa hän vasta naimisissakin oli. En tiedä tarkkempaan koko kuviota,mutta kyllä sitä "ennenvanhaankin" ilmeisesti oli lapsia eri miehille,mutta niistä asioista vaiettiin aika tavalla.
Mun isoäidilläkin oli lapsia kahdelle eri miehelle, hän oli syntynyt vuonna 1921...
Samoin miehen 1930-luvulla syntyneellä isällä on lapsia 3 eri naiselle, miehen äiti on vaimo nro 3.

niinpä
mulla on kaksi lasta saman miehen kanssa, ollaan naimisissa ja aiotaan pysyäkin. Jos ongelmia suhteessa ilmenee , niistä aiomme selviytyä. kunnes kuolema meidät erottaa.. on laki tässä taloudessa ;) Ollaan naureskeltukin usein että ollaan varmaan kummajaisia tulevaisuudessa kun tuntuu että kaikki eroo nykyään ja vaihtaa kumppania.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 12:54 niinpä kirjoitti:
mulla on kaksi lasta saman miehen kanssa, ollaan naimisissa ja aiotaan pysyäkin. Jos ongelmia suhteessa ilmenee , niistä aiomme selviytyä. kunnes kuolema meidät erottaa.. on laki tässä taloudessa ;) Ollaan naureskeltukin usein että ollaan varmaan kummajaisia tulevaisuudessa kun tuntuu että kaikki eroo nykyään ja vaihtaa kumppania.
Helppohan se on sanoa silloin jos molemmat noin ajattelevat. Ihmiset voivat muuttua eikä kukaan pysty pitämään suhdetta kasassa jos toinen osapuoli ei sitä ollenkaan halua

Yhteistyössä